7 - Pazar Akşamı
Zil çaldığında bakışlarımı oda kapımın aralığından gözüken ev kapısına baktım. İçten içe içimi bir merak ve heyecan sarmıştı. Üzerimdeki kıyafetlere baktım belki cesaretini toplayıp beni görmek isterdi diye düşünmüştüm. Lekeli siyah tişörtümü çıkarıp üzerine beyaz bir tişört geçirdiğimde telefonuma ardı ardına bildirimler düşmeye devam ediyordu. Kapı zili tekrar çaldığında annemin sesini duydum.
"Asil kapıya baksana!"
"Bakıyorumm!"
Kapı deliğinden dışarı baktığımda siyahlı biri dikiliyordu o olmalıydı. Aslında ona saygı gösteriyordum ama o an içimden gelen bir dürtüyle kapıyı açmayı düşündüm. Rahatsız olup kaçabilirdi ama o kadarda önemli bir şey değildi. Sadece yüzünü görmek istiyordum utanması gereken bir durum yoktu.
Düşünmeden kapıyı açtığımda afalladım. Siyah sakallar, kanlanmış siyah gözler ve hırsla alınıp verilen nefesler. Beklediğim bu değildi, ve beklediğim kişi de gelmemişti. Dik duruşumu değiştirip oflayarak kapıya yaslandığımda etrafta kimi aradığını bilmediğim gözlerimi adama diktim.
"Kime bakmıştınız?"
"Sana."
Yüzünde bir gülümseme canlandığında ağzım açık kalmıştı. Pekala gizli aşığımın erkek olmasını beklemiyordum hatta sanmıyordum erkek olsa bile bu tipte olmazdı çünkü benden yaşça büyük duruyordu.
"Anlamadım?"
Bir gürültü duyduğumda büzdüğüm dudaklarım aralandı ama konuşamadım. Karnımda bir yerler yanıyordu. Kapının soğuk demirini sıktım ve nefes almaya çalıştım. İçeriden çığlık sesi gelmişti ve annemin sesini duyuyordum. Adam merdivenlerden aşağı inip kaçmaya başladığında yavaşça yere çöktüm. Dudaklarımın arasından sızan sıvının tadı çok iğrençti. Kan mıydı? Neden?
Birisi omuzlarımdan sarsıp yüzümü kendine çevirdiğinde babama baktım. Annem şok olmuş gözlerle arkasında dikilmiş ağzını kapatmıştı, şimdiden gözleri mi dolmuştu? Babam panikle bana bir şeyler söyleyip karnıma dokunduğunda kesik bir nefes alıp inledim. Karnımı tutarak bacaklarımı kendime çekmeye çalıştığımda babamın hareket etmemem için sıkı sıkı beni tuttuğunu ve anneme aceleyle bir şeyler söylediğini duyuyordum. Annem transtan çıkıp ağlamaya başladığında salona koşarak gitti ve tekrar geldi. Yanıma çöküp bir eliyle çenemdeki ıslaklığı silmeye çalışırken bir yandan da telefonda bir şey yapıyordu. Gözlerim karardığında midemin bulantısı yükselmişti. Karnımdaki sıcaklık tüm bedenime yayılıp beni baskıladığında kendimi kasmayı bıraktım ve kendimi boşluğa bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerde Hayatlar - TEXTİNG
Teen FictionSevdiği çocuğa açılma cesaretinde bulunamayan Işık sonunda ona yazmaya karar verir. Asil ise yabancı bir numaradan gelen mesajı pek umursamayıp sadece konuşmak için ona yazmaya devam eder ama sonradan uyanacak olan hislerinden bir haberdir. Garip o...