Joonas:
Nukuin yön jotenkin levottomasti, nyt olin hereillä. Niin taisi olla Olli ja Aleksikin, kuulin hiljaista ääntä makkarista.
Kohta uninen Aleksi löntysti boksereilla keittiöön ja ilmeisesti keitti kahvia.
Ollilla sentään oli paita ja bokserit päällä kun se tuli olkkariin, ihan sama mulle, olin täällä vieraana.
"Nukuitko sä yhtään?" Olli kysyi
"Vähän, mut en vaan saanu unta.." sanoin
"No uus päivä, uudet kujeet.." Olli sanoiAleksi ilmesty Ollin taakse ja halasi tuota, voi miten ällösöpöö heti aamusta.
"Joojoo, riittää jo.." sanoin
"Ai lisää? No ei, sori.." Aleksi sanoi
"Sitä vaatetta vois myös pukee.." naurahdin
"Pää kiinni, meidän kämppä ja meidän säännöt.." Aleksi naurahti, Olli vaan virnisti mulle
"Yää, ällöö.." jatkoin pelleilyä, ehkä mulla oli ikävä NikoaPari päivää myöhemmin, halusin kotiin. Ei sillä etten ois tuntenu oloo tervetulleeks, mut oma koti oli silti oma koti.
Niin mä sitten lähdin, mun ois pitäny uskoo kun mulle sanottiin ettei mun vielä kannata. Miks en uskonu sillon, tai no en tienny että olisin pian uudestaan muualla kun kotona.
Niko:
Päädyin sitten taas Joelille, se oli raahannu mut sen luokse potemaan krapulaa ja morkkista.
"Mikä olo?" Joel kysyi kun tuli aamulla olkkariin
"Älä puhu mulle.." sanoin
"Selvä, otatko kahvia?" Joel kysyi
"Jos viitit.." sanoinKun olin saanut kahvia kävin pikasuihkussa ja vedin samat vaatteet päälle, ehkä vähän ällöä mutta mulla ei ollu muuta.
"Tota mä lähen himaan, kierrän kaupan kautta.." sanoin
"Olli laitto viestiä et Joonas on lähdössä kotiin.." Joel sanoi
"Just, eli en sit mee ihan heti sinne.." sanoin
"Siks mä tän sanoinki.." Joel sanoiMun piti antaa Joonakselle aikaa, kuitenkin pari päivää kun ollaan viimeks nähty. Enkä missään nimessä haluu satuttaa sitä uudelleen.
Mun mieli muuttu todella nopeesti ja lähdin pienen mutkan kautta kohti kotia, ei mun pitäny mut lähdin silti.
"Pistä yks bisse.." sanoin kun pääsin tuttuun baariin
"Ota toinen, mä tarjoon.." baarimikko sanoi, se ilmeisesti tunsi mut sen verran hyvin.Ehkä tuntia myöhemmin olin jo tukevassa humalassa ja mun puheesta sai vielä jotenkin selvän, mutta tarjoilu oli mun kohdalta loppu. Ehkä hyvä niin.
Niin mä sitten lähdin vähän horjuvin askelin kotia kohti, missä Joonas varmaan jo odotti.
Koitin onneani vielä toisessa paikassa jossa yllätys mulle tarjoiltiin, siinä menikin taas hetki ennen kun oikeesti lähdin kotiin.
Kävelin tutun kerrostalon pihaan, sähläsin hetken ulko-oven kanssa ja kävelin hissiin.
Kolistelin rapussa turhankin kuuluvasti, lopulta pääsin omalle ovelle ja avasin sen. Ihana ruuan tuoksu, Joonas todellakin oli kotona.
Äkisti humala otti musta vallan ja meni olkkariin missä Joonas istu sohvalla ja tuijotti mua.
Lähestyin Joonasta, emmä tiiä ehkä vähän uhkaavasti, mulla meni täysin ohi mitä Joonas mulle koitti sanoa.
Tein jotakin mitä saisin myöhemmin katua ja pyytää anteeks, olin niin humalassa etten tienny mitä tein, en tienny että satutin Joonasta. Tein jotakin mitä ei ois todellakaan pitäny.
Jossain kohtaa sammuin ja heräsin yksin tyhjästä makkarista melko huonon olon kanssa.
Missä oli Joonas? Mihin se oli kadonnu? Kun vielä muistas miten ilta päätty ja mitä olin mahdollisesti tehny.
... ... ...
Vähän lyhyt joo, mut ehkä ei aina tarttee olla mikään super pitkä, välillä joku lyhytkin väliin?
505 sanaa!
Kuolen noille DEADZONE promoille, mitä on julkastu! :o
Miten jätkät voi näyttää noin helvetin hyvälle? :o
YOU ARE READING
Nyt ja Aina (Niko & Joonas) (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionKokeilen siipiä miten multa onnistuu Jiko kirja, voi olla että tästä tulee ihan huippu, mut sit taas voi olla että ammun itteeni jalkaan! ☆☆ ☆☆ ☆☆ Mitä tapahtuu kun toinen satuttaa toista tahtomataan? Ympärillä olevat alkavat suojella ja vihata hetk...