Yatağımın üzerine dizlerimi kendime çekmiş kulaklarımı kapatmaya çalışıyordum. Eğer duymuyorsam hepsi bir rüyaymış, uyanırmışım gibi geliyordu. Kulaklarımı kapatırken sesler iyice derinden geliyordu.
''Altuğ!'' diye çığlıklarla annem ağlıyordu. ''Altuğ, bırak!''
''Sus Sıla! Nefret ediyorum sizden. O kız çocuğu olmasaydı hiç birini yaşayamayacağımızı biliyordun!''
Ne yapmış olabilirim? 4 yaşındaki bir kız çocuğu anne ve babasına ne yapmış olabilirdi? Bu düşüncelerden kurtulmak istedim dakikalarca ama bir silah sesiyle bölünmesini hiç istemedim. Silah sesiyle beraber annemin ağlaması, çığlıkları kesildi.
Babam vuruldu, her şey bitti sandım. Tam o sırada ise kapı kırıldı, içeri babam girdi. Babam vurulmamıştı.
Babam annemi vurmuştu.
Gözleri kıpkırmızıydı. Beyaz gömleği ve elleri yer yer kan olmuştu. Bana yaklaştıkça yatakta geriye doğru süründüm. İki kol beni kavrayıp yere savurdu. Sonra yüzüme sert bir tokat indi. Ama ben yine çığlık atmadım. Sadece sessiz bir yaş düştü gözümden. Karnıma tekmeler savurdu, saçlarımı tuttu yoldu, yüzümü yumrukladı. Ben ise nefes bile almadım. Tek yaşam belirtim gözümden yanağıma süzülen yaşlardı.
Çenemi tutup kafamı kaldırdı ve gözleriyle gözlerimi hizaladı.
''Sen sadece bir hata, sadece büyük bir yanlışsın. Sevgisiz büyüyeceksin, kimse seni sevmeyecek. Sen evrenin en büyük Lekesisin .'' deyip çenemi sertçe bıraktı.
Bir anda silahını doğrultup sol pazu kemiğimden üç kere vurdu.
Sol pazu kemiğim harabe.
Artık her şey harabe.
Merhabaa^3 Giriş bölümümüzü yayınlıyorum!!
Kitabımın ünlü olacağı hakkında pek bir umudum olduğu söylenemez :( Ama yinede okuyup bana destek olan herkese çok teşekkür ederim :D
Her gün bir bölüm yazmayı planlıyorum. Kitabımı seven okurlarım olursa onları bekletmek istemem ^33 Yazım yanlışları için ise çok özür diliyorum, hor görün.
Yorumlarda kitap hakkında düşüncelerinizi belirtirseniz fikir edinebilirim. Sizi seviyorumm:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leke
Fiksi UmumSiyam Karan'ın hayatı harabe oldu, harabe edildi. Siyam sevmeyi unuttu, görmeyi unuttu, anlamayı unuttu. Siyam Karan'ın mutluluğu elinden alındı. İntikamın Lekesi onu kolları arasına aldı. Ayaz Beşir Siyam'ın lekelerini temizlemeye, yaralarını sarm...