CEHENENEM OTELİ 1

94 10 1
                                    

Bölüm 1: Kimim Ben?
🖤


Öldür onu . Ne ? Bunu isteyen sen değil miydin ? Onu bana ver . Amanda hatırla nereye koyduğunu hatırlıyorsun değil mi? Her şey çok bulanıktı . Gözlerimin önünde ki parlak mavi ışık görüş alanımı kısıtlıyordu. Etrafı göremiyordum, ama birilerinin varlığını hissedebiliyordum. Bileklerim sıkı bir şekilde bağlanmıştı . Susamıştım damağımda fena bir kuraklık vardı. Bilincim yarı baygındı . Buna rağmen etraftaki ağır kimyasal kokusunu alabiliyordum. Bu koku benden mi geliyordu . Yoksa ayak seslerinden bana yaklaştığını hissettiğim kişiden mi? Bilmiyordum. Başucumda durduğunu hissettim. Gözlerimi yakan ışığı kapattı. Gözlerim bulanık görüyor yüzüne bakıyor ama bulanık bir yüzden başka bir şey göremiyordum. Ellini yanağıma ve kurumuş dudaklarıma gezdirdi. Amanda , dedi. Yumuşak bir sesle deminden beri duyduğum sesin sahiplerinden biri değildi. Kafasını boynuma doğru eğdi. Ben hareket edemiyordum . Sadece hissedebiliyordum. Amanda , dedi bir kez daha uyuyor numarası mı yapıyorsun? Boynuma doğru bir iğne doğrultu. İğneyi yavaşça enjekte ederken gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Kurumuş dudaklarım göz yaşlarım ile ıslandı. Sesinden erkek olduğunu anladığım adam kulağıma doğru fısıldadı. '' Neden ağlıyorsun küçük güvercinim ? Uyanma vakti . Onu bana getirebilirsin değil mi? Merak etme bulduğunda sana kim olduğunu söyleyeceğim. Hoşça kal.'' Sesler kesildi . Kurumuş dudaklarımı ilk kez o zaman açtım. '' Kimim ben ?''


Güneş ışığı yüzüme yansıyordu. Gözlerimi açtığımda ani bir şekilde doğruldum. Başucumdaki su şişesini kafama diktim. Şişeyi yarıladığımda anca kendime gelebilmiştim. Karnım gurulduyordu. Yataktan ayağa kalktığımda dizlerim sanki uzun zamandır hareketsiz kalmış gibi sızlıyordu. Ellim istemsizce boynuma doğru gittiğinde başım döndü ve makyaj masasına oturdum. Başım sızlıyor dün akşam ki rüyamı kesik kesik hatırlıyordum. Etrafıma bakındım . Hoş bir otel odasındaydım. Açık renklerin hakim olduğu güneş alan büyük bir odaydı. Buraya nasıl gelmiştim hatırlamıyordum. Makyaj aynasından kendime baktım. Yüzüm sararmış göz altlarım günlerce ağlamışım gibi şişti. Berbat görünüyordum. Dudaklarım kabuk tutmuş saçlarım oldukça bakımsız duruyordu. Zihnimde otele ilgili bir kaç anı vardı fakat buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum. Adımı hatırlıyordum ama kendimle ilgili tek bildiğim buydu.' 'Amanda '' adım buydu.

Komodinin önündeki  bavula yönelip karıştırmaya başladım. Bir kimlik , fotoğraf ya da bir ehliyet kendinle ilgili bir şeyler arıyordum ama hiçbir kişisel eşya yoktu. Bir kaç kıyafet ve birkaç bakım ürününden başka kendimle ilgili hiçbir şey yoktu. Bavuldan aldığım bir takımla banyoya yöneldim. Ellimi yüzümü yıkayıp soyundum. Duş almam gerekiyordu ama o kadar açtım ki bir an önce yemek yemek istiyordum. Belki de dün gece çok fazla içmiştim ve kendimde değildim. Alkol komasına girmiş olmalıydım. Bir şeyler yedikten sonra kendime gelebilirdim. Ya da o kadar açtım ki yemekten başka bir şeyin bana iyi geleceğini düşünemiyordum. Giyinirken karnımın alt bölgesinde bir dikiş izi dikkatimi çekti. Sezaryen doğum izine benziyordu. Doğum mu yapmıştı? Bu iz tam olarak ne kadar süre ordaydı. Bir çocuğum olsaydı onu da yanımda getirmem gerekmiyor muydu? İşte o zaman öyle bir paniğe kapıldım ki hızlıca kapıya doğru ilerlerken çıplak ayağım masaya çarptı. Küfürler sayıp kızaran ayağımı ovarken yerdeki kağıt dikkatimi çekti. Ellime alıp okumaya başladım.

CEHENEM OTELİNE HOŞGELDİNİZ.

Otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz . Ben otel sahibi Bay D. Ben ve ekibim size en iyi hizmeti vermek için ellimden gelenin en iyisini yapmaya hazırız. Aşağıdaki bilgiler size aittir.

CEHENNEM OTELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin