CEHENNEM OTELİ 4

41 7 0
                                    

LÜM 4 : Tommy
🖤

Küçükken üvey annem ve öz babamla yaşadığımı hatırlıyorum ve benim benden sadece iki yaş büyük kardeşim Tommy ile. Aslında babamın zaten Sofie adında bir kadınla evliyken annemle birlikte olduğunu biliyorum. Öz annem hakkında bundan başka bir şey hatırlamıyorum. O çiftlik evine geldiğimde bir piç olarak gelmiştim. Sofie kötüydü bana olan tavırları hep nefret doluydu ama oğlu kadar kötü değidi. Tommy benden büyük olmasına rağmen benden sadece birkaç santim uzunlukta çilli zayıf kızıl saçlı bir oğlandı.
Tommy 'in davranışları hep tuaftı. Sadece bana değil çevresinde gördüğü her canlıya zarar vermek istiyordu. Çiftlikte ki hayvanlara annesine babamıza ve en çok da bana.

Çiftliğe Tommy yüzünden hiçbir çocuk gelmez ya da bizi oyunlarına davet etmezdi. Tommy tek oyun arkadaşımdı. Bebekliğimden beri aşağılanmaya ve şiddete alışık olduğum için Tommy 'in yaptıklarını hakettiğimi düşünürdüm. Ormanda oynmayı çok severdi Tommy çünkü yavru kedilerimi öldürmek ya da bana zarar vermek için en sessiz yer ormandı. Sanırım temuza bir kaç gün kala o yakıcı yaz sabahında bahçede ki salıncakta sallanıyordum. Kasaba çok hareketliydi. Herkes Alison adında bir kızı arıyordu. Tommy'in sevgilisi Alison. Alison on üç yaşında ve kasabada ki en güzel kızlardan birirydi. Tommy ondan bir yaş büyük ve kasabanın nefret ettiği çocuktu. Alison gibi bir kızın Tommyi nasıl sevdiğini dışarıdan bir gözle bakarsanız anlayamazdınız ama onlara o kadar çok şahit oldum ki Alison korumaya aç bir kız çocuğuydu ve insnların ondan uzak durmasını istiyordu. Tommy 'in sevgilisi iseniz herkes sizden kaçardı tıpkı kız kardeşi iseniz. Sofie çıldırıyor insanların oğluna suç atmasından nefret ediyordu sürekli oğlunu savunuyordu. Sofie böyleydi işte yılanı besleyen bir şeytandı. Bu yüzden Tommyden daha çok nefret ederdim ondan.

Çünkü Tommy korkmuyor yaptığı şeylerin cezası kalması ve annesinin sürekli ona güvenmesi sonucunda şeytan her gün daha çok büyüyordu. Salıncakta sallanırken Sofie bana seslendi ve Tommy 'i bulmamı sonra da akşam yemeğini hazırlamamı istedi. O gün her zaman ki gibi
Tommy 'i ormanda aradım. İki dışlanmış kardeş olarak ikimizinde en iyi bildiği ve en çok zaman geçirdiği yer ormandı. Ormanda epey yürüdükten sonra onu buldum. Toprağı eşeliyordu. Yaklaşınca kafası ezilmiş ölü Alison 'u görmüştüm. İlk defa ölü birinin cesedine şahit olmuş bunu verdiği şokla ufak bir çığlık atmıştım. Tom beni görünce ;

''Siktir, beni takip etmemen gerektiğini sana kaç kere söyledim?''

''Bu nedir Tom Alison 'a naptın?''

'' Öldürdüm işte görmüyor musun çabuk bana yardım et.''

''Hayır! Ona bunu neden yaptın?''

Ormanın en uçsuz noktasındayken buraları Tommy' den öğrenmiştim ve ondan başka da kimsenin burayı bulabileceğini tahmin etmezdim. Tommy sadece kafasının yarısını toprağa gömdüğü cesedi bıraktı. Ayağa kalkıp bana yaklaştı yaklaştıkça ben geri adım atıyıordum. Kolumu hızlıca kavrayıp cesede doğru sürükledi.

'' Oh , Tommy yalvarırım yapma. Kimseye söylemem.''

Tommy'e yalvarıyor karşı çıkmaya çalışıyordum fakat o benim dinleniyor sertçe çekiyordu. Beni cesedin tam önüne itti. Mavi gözlerini hala açık olan bembeyaz teni ile Alison karşımda duruyordu. Hıçkırarak ağlıyor ayağa kalkmaya çalıştıkça Tommy saçlarımı çekip cesede bakmamı sağlıyordu. Bileğimi tutup Alison 'un toprakla saklanmış bedenine sürdü.

CEHENNEM OTELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin