Dæmoner. Dæmoner. Dæmoner.
.
.
.
Shishkabob
"Jeg er sikker på, du er sulten, (D/N). Jeg vil lave dig (dit yndlings måltid), din favorit." siger Dark.
"Anti, hvorfor underholder du ikke vores gæst, mens jeg laver det, hm?" Han vendersig så og trækker sig tilbage bag den grå granitdisk.
Du og Anti bliver overladt til jer selv. Endnu en gang bliver han nervøs. Dustår akavet, indtil Anti pludselig klapper i hænderne, "Jeg ved det! Du kan lidevideospil! Der er masser under TV'et!" Han springer over bagsiden af sofaenog skynder sig hen til et skab under fjernsynet, et som du ikke tidligerehavde lagt mærke til. Han åbner den og begynder at sigte gennem de mangestakke derinde.
"Lad os se, vi har Mario Kart, Call of Duty: Ghosts, Outlast..." Hans stemmestier væk i lyset af en ny opdagelse; Han var ikke opmærksom på dig,Mørk var i køkkenet, og døren var kun et par meter bag dig...
Du havde en udvej.
Du sluger en klump af nervøsitet i halsen og samler dit mod. Anti harhovedet begravet i skabet, mumler ting og trækker et par spilleæsker frem ogsætter dem ved siden af sig. Du kigger forsigtigt rundt om væggen og serDarks ryg er vendt væk fra dig, mens han forbereder noget ved komfuret. Du havde en lille flugt mulighed, men det var nok. Du anede ikke, hvad du skulle gøre efter du kom ud afdøren, men det var nemmere at fokusere på én opgave ad gangen.
Dine øjne forbliver på den grønhårede dæmon, du bakker langsomt op og prøverlangsomt at snige dig væk. Når du kanter tættere på døren, rækker du ud bagdig og mærker blindt efter messingknoppen. I stedet for at mærke det kølige metalfra dørhåndtaget eller endda det glatte dørtræ, famler du efter noget, som absolut hellerikke er.
"Jeg foreslår, at du holder øje med hvad du laver, frøken (E/N), så du ikke rørerved noget, du ikke er klar til." Gispende pisker du rundt. Dark står forandøren, en (tallerken/skål) (y/måltid) i hånden, et strengt blik i ansigtet. Øjneneslæber ned, du rødmer vanvittigt, når du indser, hvad der præcist var i niveaumed dørhåndtaget. *Ahem. Host host*
"Hm." Dark nynner, mens han studerer din rødme. "Anti~," kalder han med enbedragerisk kærlig stemme. Anti vender sig om, fem spilæsker i hænderne og enmellem tænderne. Da han ser den ældre mands mørke udtryk og din positionved døren, bliver hans øjne store af overraskelse.
"Måske skulle du være mere opmærksom på vores gæst." Dark knurrerlet gennem sammenbidte tænder. Anti nikker og spytter æsken ud af munden.Der er et øjebliks farlig stilhed, et strengt blik fra ældre dæmon til yngre.Mørke blinker.
"(D/N), jeg lavede mad til dig, jeg ved du er sulten. Kom og sæt dig ved spisebordet."Det gik op for dig, Dark spurgte ikke - Han forlangede.
Med et smil, selvfølgelig.
Du tager plads ved et spisebord af mørkt træ, smukt udformet, overfor todæmoner. Duften af (y/måltid) driver ind i din næse og får din mund til atløbe i vand. Ud over det vidunderlige og duftende måltid var der(tilbehør/forretter) og et glas (y/d), din yndlingsdrink. Åh gud, du tænkerforfærdet, de vidste virkelig alt om dig. Nej, de kunne simpelthenhave gættet eller kigget i gamle børnehavedokumenter om dinefavoritter.
Yikes. Det er ikke meget bedre...
Du kigger op fra dit måltid. De to mænd ser på dig og venter spændtpå, at du skal smage på maden. Du sluger en klump i halsen og vender blikket tilbage til maden.Tvivl prikkede i baghovedet. Hvad hvis det var forgiftet? Fyldt medhallucinogener? Hvad nu hvis det var helt okay?
Du ville forholde dig stærk, for ikke at give efter, men din uudholdelige sult havde snartvundet over din stolthed. Du øsede noget af den overbevisende mad på din(gaffel/ske), og bringer den til dine læber. Begge mænd skyder fremad iforventning. Du tøver et øjeblik og skubber det så hurtigt ind i munden,den lækre lugt gør dig gal. Det var lige så lækkert, som det så ud.
De lækre smage smelter i din mund. Det er så længe siden, du havde smagt dinyndlingsret. Din tante tog aldrig imod forespørgsler om måltider, det var altid:"Spis hvad jeg lagde på din tallerken eller også er der ingen I Tube!" Så rullede du med øjnene ogrettede hende: "Det er YouTube, tante." Og til gengæld vinkede hun dig afstedog stak den mad, hun havde lavet, i dit ansigt for at spise.I løbet af et øjeblik var al maden væk, og din mave gav tilfredse lyde fra sig. Du drak din (y/d) og tørrede din mund. Et lille smil spredte sig over Darks djævelsk smukke træk.
Ikke-nej, ikke smuk. Øh, ulækkert. Ja, grimme træk.
YOU ARE READING
De Mørke Sider Og Mig (Darkiplier x Antisepticeye x Læser)
FanfictionDet var mørkt og ildevarslende. Væggen du trykkede dig selv imod var kold. En harsk lugt gav dig kvalme. Det var stanken af død. Noget forfærdelig vådt og klistret gled dryppede ned af din rygsøjle. Forskrækkede rakte du din hånd på din ryg, og smur...