(D/N) = Dit navn.
(D/K) = Dit kælenavn.
Du holder vejret og bliver et med væggen. Al støj synes til at forsvinde udtagen de pinefulde skarpe fodskridt der nærmer sig for hvert et sekund der går. Ville de finde dig? Du er fristet til at lukke dine øjne tæt i, men du var også bange. Hvis du åbnede dem, ville de så komme til syne og fange dig?
Det var mørkt og ildevarslende. Væggen du trykkede dig selv imod var kold. En harsk lugt gav dig kvalme. Det var stanken af død. Noget forfærdelig vådt og klistret gled dryppede ned af din rygsøjle. Forskrækkede rakte du din hånd på din ryg, og smurte den klistrede, tykke væske på dine fingre. Du rakte dine klistrede fingre over mod dit ansigt, kneb øjnene sammen for at se. Det var en mørk, rød, ond væske næsten ligesom sirup. I rædsel, indser du det er blod. Du drejede rundt og bakkede tilbage kun for at opdage mere af det levende blod sprøjtet på væggen, sprøjtet i en besked. Skræmt, men nysgerrigt listede du tættere på for at oversætte.
Vi kommer.
Næsten fremme.
"Vi er her. "
Du stød oprejst, lige ved at smadre dit hoved ind i din kusine, Jane.
"Whoa, hey! Pas på, (D/N)! " Jane rykker sig tilbage, med sine hænder oppe i vejret som en overgivelse. Du hviler din hånd på dit febrilske slående hjerte. Følelsen af saltet sved over din varme hud. Bare en drøm, bare en drøm, tænker du for dig selv, for at berolige din pjaltet vejrtrækning, med succes.
"Whoa, er du okay, (D/K)? " spørger Jane, med det kælenavn hun gav dig for ni år siden. Det passede dig fint, du kan næsten se dig selv hedde (D/K) dagligt.
"Ja, jeg har det fint. Bare en dårlig drøm. " siger du.
"Hvis det er en af dine dårlige drømme, ville jeg ikke kunne forstille mig dine mareridt. " Kommentere hun.
"Hvad laver du overhovedet herinde på mit værelse? " Knurrer du.
"Du skulle vægges af nogen, og du svarede ikke da Carol kaldte. Gad vide hvorfor. " hun holder en af dine earbuds.
"Det her var i dine ører og Jack skreg af en eller anden fyr som hed Billy. " Du river dine earbuds ud af hånden på din Kusine.
"Jeg forstår ikke hvordan du kan klare den fyr- det eneste han bruger sin tid på er at råbe og skrige mærkelige ting. "
"Gå UD af mit værelse! " snerre du. Da hun gik lader du dig selv sukke, og ligger dine earbuds på din computer.
"Det er derfor jeg kan lide ham så meget..." siger du stille. Lige så stille gør du dig klar til resten af dagen.
Da du kigger dig selv i spejlet på dit skrivebord, lægger du mærke til at dit ansigt er plettet, dine mørke øjne er røde af din dårlige drøm. Du har grædt i søvne. Du tørrer dine tårer væk fra dit ansigt, dine kølige hænder for dig til at tænke på andre ting. Den drøm var slem. Det var ikke noget nyt at have sådan nogle drømme. Det var faktisk normalt, da du har set dine forældre blive dræbt. Al det blod... Du ryster de mørke tanker væk.
"Det er allerede en dum dag, " mumler du.
"Og det bliver værre. " du hopper og drejer rundt, dine øjne kigger fra det ene sted til det andet. Du var sikker på du hørte noget. Dit rum er tomt og sikkert. Ikke-?
"Jane? Jeg sagde jo du skulle skride... " Intet svar. Du sluger knuden i din hals, og prøver at berolige dit hjerte. Bare din fantasi.... Bare din overnaturlige fantasi...
Men det føltes så ægte.
Så tæt.
Så... lige bag dig...
KAMU SEDANG MEMBACA
De Mørke Sider Og Mig (Darkiplier x Antisepticeye x Læser)
Fiksi PenggemarDet var mørkt og ildevarslende. Væggen du trykkede dig selv imod var kold. En harsk lugt gav dig kvalme. Det var stanken af død. Noget forfærdelig vådt og klistret gled dryppede ned af din rygsøjle. Forskrækkede rakte du din hånd på din ryg, og smur...