Kapitel 6 - Gennem Skærmen

45 2 6
                                    

(D/N) = Dit Navn

(D/M) = Dit mellemnavn

(D/E) = Dit Efternavn


Du finder dig selv i en seng med en kold, våd klud på din pande. Din migræne er ikke ophørt og det forstyrre dine omgivelser.

"... Brænder op... "

"... Okay? "

"forhåbentlig. Vrangforestillinger... "

"... Hospital? "

"... Kom igen i morgen. "

Deres ord snurre rundt om dig. Det lød som din tante Carol, Nick og Brenden's stemmer.

Du glider frem og tilbage. Disse mærkelige billeder kommer til syne foran dig. En sort computer skærm... en smadret mobil... et blodigt pink moustache... en lille mørk æske med røde øjne... et grønt og blåt øje...

Pludselig sidder du op i en siddende position, knuget til dit bankende hjerte og du kigger dig vildt omkring. Det var et mareridt, men du kan ikke huske hvad der fik dig til at sove.

Dit rum er mørkt, døren er lukket. Der er meget stille, men du er en lille smule mere afslappet. Du hader stilheden, men beslutter at trække din computer hen mod dig og se nogle videoer. Med rystende fingre, søger du på dine favorit Youtubers' og videoer. De skøre og larmende Youtubers' afslapper dig lidt mere, men du var nu stadig chokeret efter dit mareridt. Der var noget... galt.

Du skulle til at tænde dit lys, men så begynder din computer skærm at blinke og sløre. Så fanger noget –nogen, din opmærksomhed. Det var Mark. Han talte med Jack, men mange af ordene var utydelige og stammede på grund af din blinkende skærm.

"Aw, *statisk* Anti- de var et pro- *statisk* -blem. Jeg *statisk* mig af problemet. *statisk*" Hans ord var skræmmende, slev om du havde hørt disse ord mange gange. Mark havde dræbt de andre da de prøvede at forstyrre ham og Jack, og Jack var fuldstændig forfærdet. (Garry's mod mener jeg)

Du stirrer på Mark's billede, som blinkede ind og ud af fokus. Han stirrer ind i skærmen, stryger sin hånd igennem hans hår, og for et split sekund, var du helt sikker på at hans øjne blev matte og sorte. Pludselig lukkede din computer ned og en revne danner sig på din skærm.

"Hvad? "

En grålig hånd knuser den anden side af skærmen, som revner din skærm endnu en gang. Du skriger forskrækket.

"(D/N)?" din tante kalder på dig og du hører fodskridt nærme sig op ad trapperne. Du var for skræmt til at svare hende, du ser forskrækket på mens hænder hamre på glasset, indtil det endelig brød. Det efterladte et hul i din skærm mens resten af glasset lå på enten dit tastatur eller seng. 

"Hej (D/N) og velkommen til-"

"Top of the morning to ya lassie-"

To par hænder rækker ud efter dig og griber dig om dine håndled og underarme. Du kæmper, men er frugtesløse, og du ender med at skære dig selv i glasset på din skærm. Blodet løber ned ad dine arme og drypper dernæst ned på din computer. Med et endeligt skræmt skrig, bliver du trukket gennem glasset og ind i den sorte afgrund

"Dit værste mareridt."

-*-*-*-*-*-*-*-*

Tante Carol løb op ad trapperne så hurtig hendes gamle smertefulde krop kunne. Jane åbnede hendes dør lige da Carol var noget op ad trapperne. Carol løb forbi hende, og hen til (D/N)'s dør. Hun bankede på en gang –intet svar- hun åbnede døren.

Carol tændte for lyset, håbende på at hun ville finde hendes (D/N) siddende i hendes seng, måske skreg hun med på en af hendes favorit Youtuber –John? Jake?- i hans Outro. Men hendes flotte, ensomme, 17 årige niece (D/N) var ingen steder at finde. Hun var ikke i skabet, eller badeværelset. Hun var væk. Da politiet ankom 33 minutter senere fandt de kun en ødelagt computer skærm, (D/N)'s blod og et par ødelagte earbuds som beviser.

Carol brød ned, rødt og blåt blinkede over hendes ansigt da tykke tårer rullede ned ad hendes kinder. Hun faldt ned på knæ, da realiseringen rammer hende som en lastbil head-on. Hun ville aldrig se sin elskede niece (D/N) (D/M) (D/E) igen.






De Mørke Sider Og Mig (Darkiplier x Antisepticeye x Læser)Where stories live. Discover now