"Oyun başlıyor, kurallar gerekli yolları kullanarak kapıları açıp ilerlemek. Zorluk derecesi sinek dörtlüsü. Her bir oda için süreniz 5 dakika"
Oyun başladığında bir kadın konuşmaya başladı. "Ne yani? Bize soru vermeden oyunu bitirmemiz mi bekliyor? Ne biçim oyun bu böyle!"
Rei oyunun sinek oyunu olmasına şaşırmıştı. Diğer adam bunun bir karo oyunu olacağını söylemişti fakat oyun bir sinek oyunu çıkmıştı. Aslında buraya ilk geldiklerindeki sinek oyunu da böyle değil miydi? Karo oyunu gibiydi fakat sinek oyunuydu. Ama bu sefer oyunu çözüp bu işten kurtaracak bir Arisu yoktu.
Koltukta oturan adam tekrardan kapıya ilerledi ve kapıyı açmaya çalıştı. "Soruyu kendimiz mi bulmamız gerekiyor?"
Rei girdikleri kapıya döndüğünde daha önceden orada olmadığına emin olduğu bir yazı gördü.
"Anahtar odada saklı."
İnsanlar Rei'nin baktığı yazıya baktığında herkes etrafı parçaarcasına aramaya başladı.
"Kapıda bir anahtar deliği yok." dedi Rei çıkış kapısına bakarken. İnsanlar artık ne yapacağını şaşırmıştı.
Rei ile sahilden gelen Kuzuryu sakince konuşmaya başladı. "Belki de anahtar bildiğimiz anahtar değildir?"
"Bunu düşünmemizi istiyorlar. Anahtarın birbirimizi olduğunu düşüneceğiz ardından da birbirimizi öldüreceğiz." dedi ilk başta kapıyı açmaya çalışan adam.
"Ne yani? Kapıyı açmamız için doğru kişinin mi ölmesi gerekiyor? Doğru kişinin kim olduğunu nereden bileceğiz?!"
"Kimseyi öldürmemiz söylenmedi! Aynı zamanda da odadan nasıl çıkacağımız hakkında hiçbir fikrim yok." dedi Rei. "Ayrıca kimi neye göre öldüreceğimizi bilmiyoruz." diyerek ekledi.
O sırada yaşı odadaki herkesden daha küçük duran bir kız elini havaya kaldırdı. Yanmayan şöminenin içini karıştırmıştı ve anahtarı bulmuştu. "Anhtarı buldum fakat açacak bir kapımız yok."
Rei, Arisu gibi düşünmeye çalıştı. Arisu olsa ne yapardı? Bir kapıdan çıkış yoksa başka bir kapı arardı. Hızla kilitli olan kapıya yaklaştı ve tıkladı. Gelen sesten kapının arkasının boş olmadığı anlaşılıyordu.
"Bu kapı gerçek değil. Başka bir kapı bulmamız gerekiyor." dedi. Bu sefer de insanlar kapının nerede olduğunu aramaya başladı.
Yerde duran halılar kenara atıldı, tablolar indirildi fakat hiçbir yerde kapı yoktu.
"Kitaplığı çekelim! Yardım edin iki dakikadan az kaldı!"
Herkes kitaplığı ittiriyordu fakat kitaplıkta hareket yoktu. O sırada biri Rei'yi ittirdi ve konuşmaya başladı.
"Senin yüzünden öleceğiz, ortaya saçma sapan bir fikir attın ve zaman kaybetmemize neden oldun!"
Ardından kızı kitaplığa doğru ittirdi. Rei'nin kitaplığa çarpmasının hızıyla kitaplarım bir kısmı döküldü ve ortaya bir kısmı görünen bir kapı çıktı.Rei onu ittiren kişiye karşılık vermeden diğer kitapları da yere atmaya başladı.
İnsanlar tamamen kitaplığı boşalttığında raflar da söküldü ve ortaya tamamen gizlenmiş bir kapı çıktı.Anahtarı bulan kız hızla kapıyı açtı artık son saniyelerdi. Hızla içeri diğer odaya gidiyorlardı ki içinde Rei ve Kuzuryu olan 5 kişi geçmişti ve kalan 6 kişi diğer odada patlayarak ölmüştü.
Başka bir adam hızla girdikleri kapıyı kapattı ve sayaca baktı. Süre yine başlamıştı. "Kapı arayıp ayrıca anahtarı bulup çıkmayı mı deneyeceğiz?" dedikten sonra tekrardan etrafa bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veni Vidi Amavi || Suguru Niragi
FanfictionAlice In Borderland Fanfiction Suguru Niragi×Fem!reader Cevaplar sahilde mi? Belki de Tokyo'daki kaybolmuş insanları geri getirmenin anahtarı sahildir? Bunu öğrenmenin tek bir yolu var, sahili bulmak... Ya Sakai cevap yerine başka bir şey bulursa...