ליד הדלת של פיטר היה מישו חתיךך .
היה לו עיניים כחולות , שמזכירות לי משו , או מישו ,ושיער שטני בלונדיני מושלם , אף קטן וחמוד ווגם הפה היה קטן וחמוד , הוא היה שזוף והוא היה פשוט מושלם ,
"היי אחי מה קורה , כמה שנים?!" החתיך אמר לפיטר .
"אחי מה אתה עושה פה ?, חשבתי שכבר מתת" פיטר ענה והחתיך צחק .
"לא תפטר ממני יותר מדי מהר" החתיך אמר .
ואני ופיטר צחקנו.
"לא תראה לי את המתנה שיש מאחורי הגב שלך ?" - שאל וקרץ לי , אני הייתי מאחורי הגב של פיטר .
"איתה לא" -פיטר ענה .
"מה שתגיד אחי" הוא אמר והרים את ידיו כנכנע
"אז מה אתה עושה פה ?" פיטר שאל .
"סתם עברתי בסביבה וזכרתי שאתה גר פה , אז עליתי ועכשיו באת ." הוא ענה .
הלכתי לפתוח את הדלת , פתחתי וכמו תמיד פתחתי את המגירה לקחתי סיגריה ומצית והלכתי למרפסת , הדלקתי את הסיגרייה ושאפתי , חשבתי על החתיך הזה , אמאא יש לו קול מושלם ועיניים מושלמות הוא פשוט מושלם , אפפ זואי מה קורה איתך? ממתי את אומרת שגברים מושלמים ,שכחת מה קרה לך ?
היית קטנה לא ידעת מה את עושה זה לא אשמתך .
זה כן אשמתך זואי , הכל אשמתך .
לא נכון.
כן נכון .
לא נכון .
כן נכון .
טוב דיייי תפסיקו לריב , שנייה אני מדברת לבד ? טוב זה יותר הגיוני שאני אדבר לבד מאשר להגיד על מישו שהוא מושלם .
ואז הרגשתי מישו מאחורי הגב שלי והוא לחש לי לאוזן :"מה קורה ייפה אחת ?, לא השתנת בכלל" -ואז הוא נשך לי את האוזן , כשהסתובבתי היה את החתיך הזה שהזכיר לי מישו ועכשיו כשהוא עשה לי את זה הוא עוד יותר הזכיר לי את אותו מישו , אבל פאק מי זה המישו הזה ?.
ישבתי על הכורסה שבמרפסת והוא בא אחריי .
"מי אתה?" שאלתי . הוא כמעט ענה אבל פיטר ענה במקומו :"הוא חבר שלי שלא ראיתי מזמן , והוא לא יתחיל איתך ואת לא תתחילי איתו ." הוא עשה לי סימן לקום . קמתי והוא ישב במקומי ואני ישבתי עליו , כי החתיך לקח לי את המקום .
הם דיברו ואני הסתכלתי על הים , זה כל כך יפה , אני מכורה לים , לשקיעה ולזריחה , זה מושלם ואז פיטר קם וקטע לי את המחשבות והלך ,אולי בשביל להשתין או משו .
ואז הסתכלנו אחד על השניה [אני והחתיך ]
"מי אתה?" שאלתי שוב פעם והרמתי גבה .
"באמת את לא זוכרת אותי ?" -הוא ענה בשאלה .
"אתה מזכיר לי מישו אבל לא ." עניתי
"אולי אחר כך תיזכרי בי, זואי" הוא אמר בקול נמוך וסקסי ואז פיטר הוריד את המים ובא.
"אני מפריע?" הוא שאל.
הנדתי בראש שלי והחתיך אמר:"לא מה פתאום גבר בוא" וגיחך.
ואז שמענו רעשים מהדלת. מישו פתח את הדלת . ולא הספקתי לראות מי זה אבל הוא בא ונישק אותי .
אפפפ מה קורה פה ?
שאלה טובה זואי .
נוו אבל תזרמי .
מה פתאום את לא יודעת מי זה.
צודקת .
מי ? .ואז עצרתי את הנשיקה . ונתתי לאותו בן אדם כאפה וקמתי לגובה שלו , למרות שהוא היה יותר גבוה . זה היה דיימן יאללה מה הוא רוצה ?
"אני לא רוצה לשכוח את מה שהיה היום בלילה" הוא אמר .
"אין לך מה לשכוח כי לא היה כלום" עניתי .
"דיימן מה קורה לך ?" פיטר שאל .
"כלום אחי , ביי" הוא ענה .
והוא הלך .
באתי לשים את הסיגרייה בפה , אבל מישו הוריד לי אותה מהפה ואמר :"זה לא טוב לקחת סיגרייה בגיל הזה ובכלל" זה היה דיימן .והוא לקח את הסיגרייה וזרק אותו על הרצפה ודרך עליה .
"נו מה אתה עושה יחרא?" אמרתי .
והוא הלך.
"וואו זה קורה כל יום ?" החתיך אמר .
"פיטר תביא לי עוד אחת" התחננתי.
"זואי תפסיקי" פיטר אמר .
"נו מה אתה רוצה " עניתי בכעס .
והוא הסתכל עליי בפנים של 'תפסיקי'.
"כוסעמק" מלמלתי וקמתי לעבר הדלת , פתחתי תדלת וטרקתי אותה והלכתי לבית שלי .
"היי" -צעקתי וכמו תמיד אף אחד לא ענה.
הלכתי לחדר שלי .
ומצאתי את ג'ניפר מזדיינת עם גבר שאני לא מכירה בחדר שלי על המיטה שלי ועל הסדינים שלי .
"מה אתם עושים פה? " -צרחתי וג'ניפר צרחה גם היא מבהלה .
"תצאי מפה" -היא צרחה .
גניפר היא אחותי התאומה .
"תצאוו אתםם" -וצרחתי עוד יותר חזק ממנה.
"נווו זואיייי" -היא התחננה ויצאתי . הלכתי לחדר שלה וראיתי את אח שלי התאום מתנשק עם חברה שלו , כנראה .
אנחנו שלישית התאומים : אני זואי , ג'ניפר אחותי , ושון אחי .
אחר כך יש לי 2 אחים גדולים ו 4 אחים קטנים.
כן אנחנו הרבה , וההורים שלנו , אני יכולה לחתום על מיליון דולר שהם אפילו שכחו את השמות שלנו ובני כמה אנחנו .
אנחנו 9 אחים , ואף פעם לא אהבתי אותם במיוחד .
נחזור לאח שלי , שון, הוא ראה אותי ועצר את הנשיקה שלו עם הבת הזאת . חייכתי אליהם , והוא בא לחבק אותי , שון הוא היחיד שאוהב אותי מכל המשפחה החרא הזאת .
"מה קורה אחותי? " והוא חיבק אותי ואני אותו "התגעגעתי"הוא אמר .
"גם אני" מלמלתי .
"בואי תשבי" -הוא אמר . והחברה שלו חשבה שהוא בוגד בה איתי כי היא לא מכירה אותי , והיא נתנה לו כאפה והלכה .
"עוד שעתיים היא תחזור אליי על 4" הוא אמר וצחקתי .
"אז? , איפה היית עד עכשיו ?" הוא שאל .
"גרתי עם פיטר כי עיקלו לי את הדירה" -עניתי ,הוא לא אוהב במיוחד את פיטר הוא אומר שזה לא בן אדם שצריך להיות בחברתו אבל הוא עדיין לא מבין שכשהוא לא היה פה פיטר כן היה פה.
הוא נשך את השפתיים שלו והינהן , "אה וגם ראיתי את דיימן , וג'סי בהיריון." הוא מכיר קצת את החברים שלי כי הוא היחיד במשפחה שלא הפקיר אותי למרות שברחתי .
"לא נכוןן באיזה חודש ?" הוא ענה .
"עוד מעט רביעי. "
"יפהה , עבדו טוב אה ?" צחקתי .
"ומה קורה עם דיימן ?" - שאל .
"נהיה משוגע, הוא בא מקודם משום מקום ומנשק אותי. " והוא צחק ,
" אני מבין למה הוא ככה איתך" הוא אמר .
"די תפסיק להיות חנפן זה לא מתאים לך .
"אני לא חנפן ,באמת ! אם היית מטפלת בעצמך כמו כל אישה בגיל הזה , היית מושלמת , את יפה רצח אחותי, את רק צריכה לדעת את זה" הוא אמר וצחקתי בזלזול , אני יודעת שאני לא יפה , יש לי עיניים אפורות ועור חיוור , אף קטן ושפתיים גדולות , ושיער בלונדיני ,אני מכוערת .
"ואתה צריך לדעת לא להתחיל איתי כי אני אחותך הגדולה" אמרתי .
"ב 30 שניות" הוא ענה .
"עדיין" -אמרתי והוא צחק וגם אני .
"על מה כל הצחוקים ?" ליאן אמרה .
ליאן היא אחותי הקטנה , היא בת 15 והיא לא נסבלת , היא סנובית רצח .
"לא עניינך" אני ושון אמרנו ביחד וייבשנו אותה ואז היא גילגלה עיניים וישבנ לידנו .
"זואי זאת את ?ממתי את פה? מה את עושה פה ? את זוכרת אותי ? אני ליאן , כן גדלתי הרבה" -היא לא הפסיקה לדבר .
"כן ליאן כן אני זוכרת טגם אל תתחנפי כי אין לי דירה לתת לך עיקלו לי אותה" אמרתי בתוקפנות .
"לא מתחנפת "היא הרימה ידיים בהכנעה.
ואז ג'ניפר באה עם חזייה ותחתונים והיא לא ידעה שאנחנו בחדר שלה והיא באה עם הגב אלינו כי היא הייתה באמצע להתנשק עם חבר שלה ואז כשהוא התנתק ממנה היא אמרה :"אויי זה היה טוב" -הסתלכנו עליה בגועל ואז היא הסתובבה ראתה אותנו וקפצה מבהלה .
"צאו מפה" היא צרחה ועשתה עם האצבע לעבר הדלת .
אבל לא זזנו מהמקום שלנו חוץ מליאן שברחה בטיל .
"מה עשית לילדה שהיא מפחדת ככה?"שאלתי .
"לא עניינך" ענתה בייבוש .
"צודקת" עניתי .
"עכשיו תצאו "היא אמרה .
"תסדרי תחדר שלי תחליפי סדינים וכריות וכל מה שעשיתם שם ואז אולי אני אצא ." אמרתי באמצע שהיא התלבשה .
"כלבה.." היא מלמלה .
"זונה" חיקיתי אותה באותו טון של מלמול .
"שרמוטה צאי מהחדר שלי" היא צעקה .
"אמרתי לך תתנאים שלי" היא באה לתת לי כאפה אבל שון עצר אותה וקם ואמר בטון מאיים:"את לא תגעי בה, הבנת?" והיא נשכה את השפתיים שלה , כנראה זה עובר במשפחה .
התסכלתי במראה ליד ג'ניפר ואנחנו ממש דומות רק שהיא יותר מטופחת ויפה.
ואזז .○○○
YOU ARE READING
¿ אני ואתה ?
Romansaעונה 1✔ עומרי וזואי , זואי ועומרי , הזוג הבלתי נפרד , נפרד , למשך 6 שנים , הם התראו לאחר 6 שנים אבל עם מלא בעיות. עונה 2✔ אחרי 10 שנים ,עומרי וזואי התחתנו יש להם 4 ילדים:שרון , דניאל ,אלון ומייקל . שרון בת:17 דניאל בת:10 אלון ומייקל בני:5 (כן הם ת...