פרק 7

697 56 3
                                    

"אביאל מי זה ? " שאלתי את אביאל אחרי שהחתיך יצא מהחדר .
"את באמת לא זוכרת ?" הוא שאל .
"באמת.." אמרתי .
"את זוכרת בכיתה ז' לפני שהלכת אז.." קטעתי אותו .
"אחמ .. סליחה אבל יש לך טעות , בכיתה ז' לפני שגירשו אותי .. ,עכשיו תמשיך" .
"כן אז כשאמא גירשה אותך מפה ואז השד יודע לאיפה הלכת אז לפני כל זה התאהבת במישו שקוראים לו עומרי ,זוכרת ?,וממנו יצא סיפור ומהסיפור הזה יצא טעות ומהטעות הזו לא יצא כלום ,כאילו יצא אבל אנחנו לא מכירים אותו ..., בקיצור עומרי זה הוא" -הוא אמר והיה לי דמעות בעיניים ,משו שלא קרה לי מזמן ,רק בכיתה ז' ,מאז הבטחתי לא לבכות יותר .
"אבל ... אבל .. אבל הוא יודע את כל הטעות שיצאה ?" שאלתי והרגשתי מטומטמת שלא הבנתי שזה הוא לפני זה ..
"את עדיין אוהבת אותו?" אביאל שאל אותי .
"לא יודעת ,הוא הורס.." אמרתי .
"הורס כן ,הוא הרס לך תחיים" אביאל אמר .
"זה לא בגללו אביאל ,זה בגללי ,לא הייתי צריכה לשכב איתו ואף אחד לא היה צריך לדעת את זה,אתה יודע שאיתו הרגשתי הכי יפה בעולם ,הכי בטוחה בעולם ,הכי מושלמת בעולם ,הרגשתי תמיד הכי טוב כשאני איתו" -אמרתי .
"כן את עדיין אוהבת אותו .." -אביאל אישר את זה לעצמו .
"סתום כבר ,ומה איתך?" שאלתי .
"מה איתי מה?" הוא ענה בשאלה .
"חברה ?"שאלתי .
"תלכי בכיוון של 'יזיזות' ולא של 'חברה' " הוא אמר .
"לא נכוןןן ,אתה משקר ליי , אתה סטוציונר? אביאל אח שלי הגדול והרגיש  סטוציונר, את זה עוד לא שמעתי." והוא גיחך ,קמתי לעבר הדלת ויצאתי והוא יצא אחריי .
ירדנו למטה וכולם היו שם ,כל האחים שלי ואמא ואבא שלי ופיטר ועומרי [החתיך] .
"זואי הנה את כבר חשבתי שעזבת אותנו שוב פעם" אבא שלי אמר .
"תתקן תטעות לפני שאני באמת אעזוב" -אמרתי בכעס .
ואז הוא עשה לי פרצוף של מסכן ,כי זה מול אמא .
אז בשביל לרדת מהמצב הלא נעים אמרתי:"אז מה קורה משפחה יקרה?" וכולם התחילו לצחוק . לא מבינה למה ..
ואז הלכתי לשירותים,השירותים גדולים,הם ענקיים , באמת .. בשביל שירותים זה נראה כמו 2 חדרים גדולים .שטפתי ידיים [הרגל של לפני פיפי/קקי],והלכתי לעבר האסלה, עשיתי פיפי ואז הרמתי את השורט והלכתי לעבר המראה ופתאום ראיתי את עומרי מאחורי דרך המראה וכמעט קיבלתי התקף לב .
מתוך רפלקס צרחתי ל 2 שניות ונתתי לו את הכאפה של החיים שלו .
אין על הרפלקסים שליי ! , באמת שאם מישו אחר שזה לא היה עומרי היה עושה לי את זה הייתי הורגת אותו מהכאפה הזאת, אופס ...
"יואו שיט סליחה .." אמרתי מהר ואז הוא מהר סתם לי את הפה , ודחף אותי לקיר ,אהבתי את זה שהוא שולט עליי ככה ..
הסתכלנו אחד לשני בעיניים ואמאלה העיניים שלווו , התאהבתי . ואז הסתכלתי לו בפה ואז בעיניים ואז שוב פעם בפה וגם הוא עושה את זה ופתאום הוא נישק אותי וגם אני אותו והוא ירד לצוואר והפסיק הוא אחז לי במותניים , "זה עדיין משגע אותי שאת לא זוכרת אותי" -הוא אמר ונישק אותי ..
"מר החתיך בעילום שם"  אמרתי ועשיתי כאילו אני לא זוכרת..
"שם יפה דווקא ,אני מתחיל לאהוב אותו .." הוא אמר .
"ואותי ?" שאלתי ואני לא מבינה למה שאלתי את זה בדרך כלל יש לי ביטחון עם גברים שעושים לי את זה .. "זואי איפה את?" -שמעתי את שון צועק .
ואז הוא מצא אותי ואת עומרי הולכים ביחד במסדרון .
"איי הנה את" -שון אמר .
חייכתי לשון ואז הסתובבתי וחייכתי לעומרי .
ואני ושון הלכנו למרפסת
"זה עומרי" -אמרתי
"מי זה עומרי?" -הוא שאל . אין המפגר הזה יותר מטומטם ממני .
"זוכר לפני 6 שנים ?" -שאלתי והוא הנהן "בקיצור הבן הזה שאיתו שכבתי זה עומרי , ועומרי זה 'החתיך' " -אמרתי והוא הנהן .
והסתכלתי עליו מוזר בגלל שהוא לא מגיב.
"מה ?" -הוא שאל וידעתי שהוא לא הבין .
"אין אתה פשוט מפגר" אמרתי .
"אבל לפחות את אוהבת אותי" הוא אמר .
"מי שיקר לך?" אמרתי בציניות .
"נו בקיצור תבין כבר , זה פאקינג חשוב !" אמרתי לפני שהעצבים עולים לי לראש .
"תסבירי יותר טוב ואני אנסה להבין אחותי" הוא אמר .
"אוקיי ..זוכר בכיתה ז' לפני שגירשו אותי ? ,אז הייתי עם מישו ,שכבתי איתו ,אהבתי אותו , וכקינוח קיבלנו ילד קטן ,או שזה ילדה ,קיצור לא יודעת. אז את התינוק שקיבלתי כשהייתי בת 13 אתה זוכר ? ,את הסוד שלי ?"

○○○

¿ אני ואתה ?Where stories live. Discover now