Bab 3 : First time 🔞

31.2K 115 0
                                    

Selepas solat Isyak di rumah keluarga mertuaku, aku dan Akhtar bergerak pulang ke rumah kami. Di situlah aku dan Akhtar akan memulakan kehidupan baru bersama anak-anak kami nanti. Erk, anak-anak? Jauh betul fikiran aku melayang.

"Sayang, kita dah sampai,"kata Akhtar lalu membuka tali pinggang keledar.
Aku juga berbuat demikian.

"Beg tu biar abang angkat,"

"Ok, abang,"

Baguslah suamiku tidak membahasakan
dirinya sebagai 'aku'. Akhtar kata, dia akan cuba membahasakan dirinya sebagai 'abang'. Kadang kadang, tersasul juga. Hihi.

------------------------------------------------------------
Akhtar membawa ku di hadapan sebuah bilik yang menggunakan cap jari untuk membuka pintunya.

"Inilah yang abang nak tunjuk pada sayang. Tapi, sayang janji, jangan cerita pada sesiapa termasuk our parents," kata Akhtar. Matanya tidak lepas memandangku.

"Ya. Sayang janji," kataku sambil mengangkat tangan seolah berikrar.

Akhtar senyum lalu meletakkan jarinya ke pintu tersebut. Setelah pintu dibuka,
alangkah terkejutnya aku apabila melihat bilik tersebut.

 Setelah pintu dibuka,alangkah terkejutnya aku apabila melihat bilik tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dengan langkah yang perlahan,aku masuk ke dalam bilik tersebut. Akhtar mengikut dari belakang. Serta merta, pintu bilik tersebut tertutup rapat dengan sendirinya.

"Abang, apa semua ni?" Tanyaku. Rupanya, ini yang Akhtar ingin menunjukkan kepadaku.

"Ini play room kita, sayang. Only I can open the door and hanya dengan abang, sayang boleh masuk dalam bilik ni,"
kata Akhtar.

"Kenapa sayang tak boleh masuk bilik ni tanpa abang?"

"Abang tak nak you melancap. Kalau nak, cakap dekat abang. Abang akan puaskan you,"

Aku hanya mengangguk tanda faham.
Kemudian,aku berjalan ke arah kiri lalu menyentuh benda yang aku tidak tahu namanya.

"Abang guna alat ni untuk pukul?"

"Ya, sayang. Untuk kepuasan abang,"

Setelah itu, aku hanya diam sambil memandang ke semua sudut. "Sayang,are you okay? Kenapa diam? Say something, please," rayu Akhtar.

"Saya okay. Saya shock. Sebab tu saya diam," kataku jujur.

"Dahlah tu,jom keluar. Kita pergi tengok our room,"

"Hmm,jom lah. Sayang tak boleh lama-lama kat sini,"

'Sekarang boleh lah sayang nak cakap macam tu. Nanti kau kena bersedia untuk layan nafsu aku,' kata Akhtar dalam hati.

----------------------------------------------------------
Sampai di bilik, aku membuka tudung. Ya, dari tadi aku tidak membuka tudung kerana Akhtar terus memegang tanganku lalu pergi ke play room. Boleh tahan besar juga bilik kami berdua ni.
Hanya dihiasi dengan warna merah dan hitam. Akhtar mendekati ku lalu memeluk tubuhku daripada belakang.

"Sayang,can I f*ck you now?" Tanya Akhtar dengan nada menggoda.

"This is our first time. Yes,you can but jangan ganas sangat,"

"Mana you tahu ni, sayang? You Google eh?" Nada bicara Akhtar sedikit tinggi.

Aku mulai cuak. Akhtar terus mengambil telefon ku lalu membuka history. "Ohh, rupanya you Google about BDSM,sayang. Can you explain?"

"Sa - sayang..."

"Shhh. You can explain tomorrow and get a punishment. Now,stirp,"

Aku hanya menurut. Aku buka semua bajuku sehingga bogel.

"Now, baring and buka kaki luas-luas,"

Aku tak berani lawan cakap suamiku. Aku hanya buat apa yang dia suruh.

Akhtar membuka bajunya sehingga tiada seurat benang pun di badannya lalu menindih tubuhku.

"Call me daddy,ok. I masukkan sekarang,"

Batangnya bergesel di lubang faraj ku lalu batang tersebut masuk ke dalam lubang buritku.

"Ahh,sakit," Pertama kali merasa batang zakar suamiku. Rasa sakit di bawah sana.

"Tahan, sayang. Rasa sakit ni akan bertukar kepada rasa nikmat," kata Akhtar sambil mengusap wajahku.

Tanpa disedari, batang Akhtar telah berjaya masuk sepenuhnya ke dalam lubang buritku. Kemaluan kami bersatu buat pertama kalinya.

"Ahh, daddy. Sedapnya batang daddy,"
Aku mula meracau tatkala merasa nikmat.

Akhtar senyum melihatku kesedapan sambil menggerakkan batangnya keluar dan masuk.

"Ohh, daddy. Can I cum?"

"Mana you tahu nak sebut ayat tu?" Tanya Akhtar. Padahal dia sudah tahu jawapannya.

"Go - Google," kataku tanpa sedar kerana nikmat yang tidak pernah aku rasakan.

"Ahhhhh!" Air nikmatku memancut keluar dari lubang buritku. Akhtar memperlahankan dayungan bagi memberi peluang kepada aku untuk mencapai orgasme.

Kini, giliran Akhtar pula. "Ohh,baby,I nak cum ni," kata Akhtar. Suamiku mula meracau.

"Ahhhhh!"

Aku dapat rasa air mani Akhtar memancut di dalam rahimku. Aku pula tidak memakan pil perancang. Jadi kemungkinan besar,aku akan mengandung dalam masa terdekat.

Akhtar terus baring di sebelahku akibat kepenatan. Nafasnya turun naik dan satu badannya berpeluh. Begitu juga denganku. Akhirnya,kami tidur selepas beradu kasih bersama buat pertama kalinya.

----------------------------------------------------------
Author

Hehe, adegan panas sudah ada. Harap tak mengecewakan anda semua. Maklumlah,I first time buat cerita macam ni. So, faham-fahamlah ye.

To be continue............

My weird husband (Complete) Where stories live. Discover now