Bab 8: Teman masa kecil

9K 58 0
                                    

Kandungan ku sudah memasuki 6 bulan. Second trimester ni,aku boleh dikatakan aktif berbanding first trimester. Tinggal beberapa bulan lagi, aku akan melahirkan anak sulung kami.
Akhtar juga sibuk kebelakangan ini. Semasa first trimester, mama dan Misha yang menjaga ku.

Satu hal yang aku curiga. Masa berkenalan dulu, mama dan ibu seperti sudah kenal lama. Ibu pernah memberitahu. Sebenarnya, aku dan Akhtar pernah jumpa tapi waktu itu kami masih kecil. Ketika itu,aku berumur 5 tahun manakala Akhtar berumur 7 tahun. Kami selalu bermain bersama sehingga mama dan papa pindah ke bandar. Aku dan Akhtar tidak pernah berjumpa lagi setelah itu. Sampai lah kami dipertemukan semula.

"Sayang,you termenung apa?"

"Ya Allah, abang. Terkejut sayang."
Aku mengusap perutku kerana merasa senak.

"Kenapa ni? Cuba cakap."

"Tak ada apa-apa. Sayang teringat masa sayang bercakap dengan ibu hari tu pasal kita."

Akhtar mengerutkan kening. Pasal apa pula? Akhtar memusingkan badan ku.
Aku dan Akhtar saling berpandangan.
"Tell me. Apa yang ibu cakap," pinta Akhtar.

"Sebelum tu,jom kita duduk. Sayang tak larat ni."

Akhtar memegang tanganku sambil membawa ku ke katil. Kami melabuhkan punggung di atas katil.

Aku bersandar di kepala katil. Penat juga bawa anak dalam perut ni. Maklumlah, aku ni first time pregnant.
Ini baru second trimester. Kata Doktor Sarah,aku akan cepat penat apabila di trimester ketiga kerana kandungan ku sudah besar.

"Sayang,ok tak?"

"Penat."

"Ok. Come here. Baring sebelah abang."

Lengan Akhtar menjadi bantal ku. Selesanya aku rasa.

"Ibu pernah cerita pasal masa lalu kita."

"What? Kita pernah jumpa ke dulu?"

"Entah lah abang. Ini berdasarkan apa yang ibu beritahu kat sayang. Masa tu abang umur 7 tahun. Sayang pulak 5 tahun. Kita selalu main sama-sama. Sampailah abang pindah ke bandar. Kita tak pernah jumpa lagi. And now, kita kembali semula sebagai suami isteri. Kuatkan jodoh kita," kataku panjang lebar.

Akhtar senyum sambil mengusap paha ku. "Sayang, I want you."

"But, I'm pregnant."

"I now. I buat perlahan ok. Kalau sakit, tell me. I will stop."

Aku mengangguk kepala lalu membuka semua bajuku sehingga bogel.

"F*ck! You're very sexy walaupun tengah pregnant."

Aku hanya senyum mendengar pujian tersebut. Aku baring di atas katil sambil mencari posisi yang selesa. Akhtar membuka bajunya sehingga tiada seurat benang pun di badannya.

"Daddy, perlahan ok," aku mengingatkan Akhtar. Takut dia buat ganas sangat.

"Ye,baby. Just enjoy ok"

Akhtar mencium lembut bibirku. Ciuman tersebut semakin rakus. Akhtar tidak pernah sentuh aku sepanjang trimester pertama yang lepas. Ciuman tersebut turun ke leher,buah dadaku dan perutku. Aku hanya mendesah dan mengerang kesedapan.

Aku dapat rasa batang Akhtar telah masuk ke dalam lubang buritku.

"Ahhhhh. Sedapnya batang daddy."

Akhtar mendayung dengan perlahan. Takut aku tidak selesa dengan persetubuhan ini. Akhtar menghenjut perlahan lubang buritku sambil mengusap perutku.

"Sayang ok?" Tanya Akhtar.

"Ok. Teruskan daddy."

Akhtar senyum lalu meneruskan dayungan. "Ahhhhh,i'm coming sayang!"

Air mani Akhtar memancut ke dalam lubang buritku. Selepas itu, aku turut klimaks. Tubuh kami berpelukan. Tidak peduli dengan peluh yang membasahi badan kami.

"Abang puas?"

"Yes baby. Terima kasih sebab puaskan abang."

Akhtar mencium dahiku tanpa rasa geli.

------------------------------------------------------------
"Baby apa khabar?"

Aku dapat rasa tendangan anakku.

"Hihi. Mama harap baby tak sakit masa papa buat projek dengan mama."

Semasa aku dan Akhtar bersetubuh semalam,aku dapat rasa tendangan anakku yang boleh tahan kuat. Aku tak tahu apa yang anakku rasa dalam perutku semasa aku dan Akhtar bersetubuh. Aku kena tanya Doktor Sarah ni.

------------------------------------------------------------
"Baiklah, Marsya. Kandungan you ok je. Mungkin baby aktif, sebab tu dia banyak bergerak. About your question, Listen listen carefully."

Aku hanya menanti kata-kata yang akan disampaikan oleh Doktor Sarah.

"Tak ada masalah kalau you nak berhubungan badan dengan your husband sebab selamat and normal. Untuk second trimester ni, elakkan buat
missionary position sebab posisi tersebut akan memberi tekanan kepada saluran darah aorta yang menghalang aliran darah ke plasenta. Sama juga dengan trimester ketiga nanti. So, elakkan ya," terang Doktor Sarah.

"Maknanya, I tak boleh buat missionary position pada trimester kedua dan ketiga?" Tanyaku.

Doktor Sarah mengangguk perlahan.
"You faham tak apa yang I cakap tadi?"

"Faham, Sarah."

-----------------------------------------------------------
Aku memberitahu Akhtar tentang soalan yang berlegar di kepalaku. Akhtar mengangguk faham.

"Hmm,apa kata kita buat doggy style position," cadang Akhtar.

"Boleh juga. Tapi, macam mana?"

"You kena tonggeng menghadap I," kata Akhtar.

Aku menonggeng kan badan. Punggung ku menghadap Akhtar.

"Selesa tak?"

"Selesa. Lepas tu?"

Akhtar tidak menjawab, sebaliknya dia memegang punggung ku lalu memasukkan batangnya.

"Ohhhh, daddy. Ahhhhh."

------------------------------------------------------------
Author

Kalau you all ada cadangan untuk cerita ni, you guys can share with me.

My weird husband (Complete) Where stories live. Discover now