Bab 13: Anniversary part 2 🔞

17.6K 59 2
                                    

"Bangun, baby. I tak settle lagi dengan you. I nak belasah you malam ni. Wake up,now," kata Akhtar dengan nada dominannya.

Aku membuka perlahan mataku. Akhtar membuka ikatan lalu menyimpan handcuffs tersebut. Akhtar mengeluarkan tali pula kali ni. Aku masih baring di tempat yang sama.

Akhtar memasukkan butt plug ke dalam lubang punggung ku secara perlahan.

"Ahhhhh sakit."

Selepas butt plug itu masuk ke dalam lubang punggung ku, Akhtar memasukkan batangnya ke dalam lubang buritku. Aku merasa senak kerana kedua lubang ku dihenjut serentak. Ohh lupa. Aku tidak memakai lingerie sekarang. Jadi, faham - fahamlah.

"Ahhhhh daddy. Senak. Ahhhhh."

Aku pancut beberapa kali kerana dihenjut begitu.

"Do you like it,baby?"

"Ahhhhh,senak."

Akhtar menampar buah dadaku. "Bukan itu jawapan yang daddy nak."
Akhtar kembali menghenjut ku dengan laju.

"Ahhhhh. I like it. Ahhhhh, senak."

Akhtar mencabut butt plug lalu meletakkan di atas lantai. Setelah menghenjut ku, Akhtar mencapai klimaks. Dia membenamkan batangnya di dalam lubang buritku sambil mencium bibirku.

"Dengar, I nak you makan pil pencegah kehamilan lepas kita settle ni. Understand?"

"Yes, daddy."

Selepas Akhtar mengeluarkan air maninya, dia menyuruhku untuk menonggeng. Doggy style position.
Akhtar menarik punggung ku menghadapnya lalu menampar bontot ku beberapa kali. Kemudian, Akhtar memasukkan batangnya ke dalam lubang buritku lalu menghenjut ku sambil meremas buah dadaku.

"Ahhhhh."

"Erghhhh."

'Pap! Pap! Pap! Pap!'

Bunyi desahan,erangan dan bunyi dari kemaluan kami bersatu. Aku mencapai klimaks serta squirt. Kepalaku sudah rebah di bantal. Akhtar senyum lalu memancutkan air maninya. Aku dan Akhtar kepenatan. Ini merupakan seks terlama yang pernah kami lakukan.

"Sayang...."

Suara Akhtar kedengaran perlahan tapi aku masih boleh dengar. "Esok selepas solat subuh, kita buat dekat toilet. Jangan lupa pulak."

Aku hanya mengangguk lalu menutup mataku kerana penat. Akhtar mengangkat tubuhku untuk membersihkan diriku dan dirinya sendiri. Selepas itu,kami tidur berpelukan.

Allahuakbar, Allahuakbar.

"Sayang, bangun. Dah masuk waktu subuh ni."

"Abang, macam mana sayang nak solat? Dekat bawah ni sakit lagi."

"Cuba sayang jalan. Abang nak tengok."

Aku bangun dari katil. Baru 2 langkah,
aku sudah rebah tapi Akhtar sempat menyambut ku.

"Macam ni lah sayang. Abang letak ubat dekat sini ya."

Akhtar mengambil ubat tersebut lalu menyelak selimut yang menutupi badanku. "Sini. Abang sapukan ubat. Tahan sikit ye."

"Terima kasih, abang." Sesekali, aku mendesis kerana sakit.

Alhamdulillah aku masih boleh solat subuh secara berdiri walaupun sakit. Terima kasih kepada ubat yang Akhtar berikan. Rasa sakit di bahagian bawah sana kurang sedikit. Kini,kami hanya baring atas katil.

"Hari ni ada pergi mana mana ke, abang?"

"Ada. Petang ni, kita pergi Pantai Teluk Kemang. Sekarang ni, kita breakfast dulu," kata Akhtar selepas mendengar loceng berbunyi.

------------------------------------------------------------
Kami berciuman di hadapan private pool. Aku memakai bikini manakala Akhtar memakai boxer.

"Hah. Jom mandi, sayang. Abang nak ajar sayang berenang sekali."

"Ok, abang."

------------------------------------------------------------
Selepas mandi kolam,kami makan tengahari di restoran yang disediakan oleh pihak hotel. Menu kami ialah nasi ayam madu dan air sirap.

"Sedapnya nasi ayam madu ni. Pandai abang pilih menu hari ni."

"Biasalah. Ini Tunku Muhd Akhtar lah. Sayang cakap je apa yang sayang nak. In Shaa Allah abang bagi."

Aku hanya senyum melihat Akhtar. Tanpa disedari, selang beberapa meja dari mereka, Syafiq hanya memerhati suami isteri itu. "Bahagia betul awak dengan dia. Tak apa lah, Marsya. Selamat tinggal. Saya tak akan lupakan awak. Saya sayang awak." Kata Syafiq lalu bangun dari duduk dan berlalu pergi. Sad boy 🥲. Hehe,gurau.

Pada petang itu seperti yang dijanjikan, Akhtar membawa ku ke Pantai Teluk Kemang. Aku suka dengan air laut di sini kerana bersih. Aku mengambil kayu lalu menulis di pasir pantai tersebut.

Akhtar
&
Marsya

"Sayang tulis apa kat pasir tu?"

"Nama kita."

Akhtar mengeluarkan telefon lalu mengambil gambar nama kami dan mengambil gambarku. Akhtar membentang tikar lalu menepuk tempat di sebelahnya. Sebaik sahaja aku duduk, Akhtar memeluk bahuku manakala aku memeluk pinggangnya.

"Esok kita dah nak balik dah. Farisha mesti rindukan kita. Kan, abang?"

"Yelah. Abang rasa macam abaikan dia lagi. Abang rasa bersalah sangat, sayang."

"Lepas ni, kita sambut anniversary dengan dia sekali. Boleh?"

"Hmm, boleh juga. And In Shaa Allah masa tu, kita pergi dengan anak kedua kita."

Aku hanya senyum lalu mencium pipi Akhtar. Akhtar membalas dengan mencium tanganku. "I love you, sayang."

"I love you too, abang."

------------------------------------------------------------
"Abang, bila kita nak gerak?"

"Lepas solat zohor kita gerak ya."

Aku hanya mengangguk lalu sambung mengemas baju.

-----------------------------------------------------------
"Assalamualaikum."

"Waalaikumussalam. Ha, sampai pun."
Kata Tunku Ariff.

"Papa, mana Farisha?"

"Ada dekat ruang tamu. Letak je beg tu. Biar maid yang angkat."

Aku hanya mengangguk. Aku berjalan ke ruang tamu. "Isha, anak mama."

"Ma......ma." kata Farisha sambil merangkak ke arah ku. Aku mendukung Farisha lalu mencium pipinya. Farisha ketawa dengan kuat.

"Mama rindu Farisha. Rindu sangat sangat." Kataku lalu mencium dahi anakku.

------------------------------------------------------------
Author

Hi readers. Macam mana bab kali ni?
Mungkin saya akan update lambat sebab tak ada idea.

Selamat menyambut hari kemerdekaan dan Hari Malaysia semua 🇲🇾.

To be continue............





My weird husband (Complete) Where stories live. Discover now