Bab 19: Twins baby?

6.1K 41 0
                                    

Dua tahun kemudian

"Push, Marsya. Push!"

Aku push dengan sekuat yang boleh.

"Alhamdulillah. Marsya, satu bayi dah selamat keluar. Seorang lagi. Tarik nafas and push."

Aku mengikut arahan Sarah sehingga aku selamat melahirkan bayi kembar. Ya, kembar. Aku tak sangka dapat kembar.

------------------------------------------------------------
"Mama,are you okay?"

"I'm okay, Isha. Don't cry." Aku masih terbaring di katil hospital. Ini pun baru lepas sarapan. Kata Akhtar, anak-anak rindu aku. Akasyah pun sudah boleh bercakap sikit.

"Kak Isha nangis e...bab, ma....ma," Kata Akasyah. (Sebab).

"Mari sini. Duduk dekat mama."

"Sayang, larat tak?"

"Ya, abang. Sayang larat je. Lagipun sayang suruh diaorang duduk kat sebelah sayang." 

Akhtar mengangguk tanda faham. Hanya Farisha yang duduk di sebelahku. Akasyah pula duduk di paha Akhtar. Sedang kami rancak berbual, Doktor Sarah muncul di hadapan wad sambil membawa dua katil bayi.

"Terima kasih, Sarah." Kataku.

"Most welcome. Your twins ok tapi ada kuning sikit selepas you lahirkan your twins. Akan ambil masa untuk sembuh." Terang Doktor Sarah.

"Ohh,masa Akasyah bayi dulu pun dia ada kuning kan?" Kataku.

"Ya, ada. Nasib baik kuning ni tak teruk sangat. Kalau tak, twins kena tahan dekat hospital."

Aku dan Akhtar mengangguk tanda faham. Semasa Akasyah masih bayi, dia mengalami kuning. Kini, turun pula kepada si kembar. Mujurlah tidak teruk mana.

"Dah berapa bulan kandungan you?" Mataku tertumpu kepada perut Doktor Sarah.

"7 bulan. In Shaa Allah soon. I bersalin."

------------------------------------------------------------
Selepas menidurkan si kembar, aku baring di atas katil bersama Akhtar.

"Sayang, abang dah lama tak 'rasa' you."

"Eh, masa sebelum sayang mengandungkan Akasyah tu,apa? Yang twins pula? Sebelum ini kan abang dah pernah 'rasa' I."

"Yelah. Masa kita buat tu, kita tak pakai sex toys kan?"

"Ya. So, abang nak guna lah ya?"

"Yes, sayang. You pun baru habis pantang. Please sayang. Batang daddy dah keras ni." Bisik Akhtar.

"Ok. Sayang baring sekarang." Tanpa disuruh,aku sudah tahu kerana setiap kali melakukan seks, inilah posisi aku.

Kemudian, Akhtar mengambil 3 vibrator yang biasa digunakan. Oh lupa. Macam biasa,aku kena ikat.

"Hari ni, daddy nak pakai vibrator je. Lain kali I sebat you."

Akhtar menindih tubuhku lalu memasukkan batangnya perlahan. Tak ada rasa sakit lagi kerana pussy ku sudah boleh menerima batang Akhtar.
Sebaliknya,aku merasa nikmat.

Akhtar mula menghenjut lubang buritku dengan sedikit laju. Sedang Akhtar menghenjut ku, dia mengambil vibrator lalu diletakkan di biji kelentit ku.

"Oh my god. F*ck! Lagi daddy. Ohhhh, sedapnya."

Akhtar menampar pipiku. "Jangan mencarut. Suara tu cover sikit. Twins ada dalam bilik kita. Nanti diaorang bangun, jangan salahkan I."

"I'm sorry, daddy. I'll try to cover my voice."

"Good girl." Akhtar mencium bibirku dengan rakus kemudian turun ke leher dan meninggalkan beberapa love bite. Turun ke buah dadaku. Akhtar mencium,menghisap dan menjilat buah dadaku.

"Wow,ada susu dekat tetek you ni."

"Yelah. Sekarang kan I masih susukan twins pakai my boobs."

Selesai mengerjakan buah dadaku, Akhtar kembali menghenjut lubang buritku dengan batangnya dan vibrator.

"Daddy,I nak cum."

"Wait for it. Kita cum sama-sama ya."

"Ahhhhh."

"Erghhh."

Air nikmatku bercampur dengan air mani Akhtar.

Akhtar membuka ikatan lalu mendukung ku. "Kita mandi ya."

Aku hanya mengangguk perlahan. Penat tapi sedap.

------------------------------------------------------------
Kini, aku berada di rumah mertuaku. Kata Akhtar, Hari lahir papa tak lama lagi. Jadi di sinilah aku berada. Hari ini merupakan hari lahir papa. Malam ni, kami hendak sambut.

"Misha dah tengok anak kembar akak?"

"Dah. Seiras betul diaorang ya."

"Mestilah. Diorang kan kembar. Jomlah pergi depan."

Mama dan papa sedang bermain dengan si kembar. Akhtar pula sedang bermain dengan Aisy manakala Arman sedang bermain dengan Farisha dan Akasyah.

"Buat apa ni?" Tanya Misha kepada Arman.

"Tak ada buat apa. Main dengan anak buah je. Kan, Farisha?"

"Yes. Aunty nak join sekali?"

"Papa, keluarga papa ada genetik kembar ke? Sebab keturunan Marsya tak ada kembar." Tanyaku.

"Ada. Adik papa kembar. Sebab tu lah rasanya,kamu dapat anak kembar."

Aku mengangguk perlahan.

"Kenapa tanya?" Kata Tunku Ariff.

"Ibu dengan ayah pelik sebab macam mana Marsya boleh dapat kembar."

"Tak ada yang pelik ya. Rezeki dari Allah kan." Kata mama.

"Oh ya,apa nama anak kembar kamu?" Tanya mama.

Akhtar mendukung si abang manakala aku mendukung si adik.

"Yang Akhtar tengah pegang ni, Tunku Muhd Azman."

"Yang Marsya tengah pegang ni, Tunku Muhd Azmin."

"Azman abang dan Azmin adik." Kataku.

Mama dan papa mengangguk tanda faham. Sangat sesuai nama tersebut untuk cucu kembarnya.

------------------------------------------------------------

To be continue..........



My weird husband (Complete) Where stories live. Discover now