Malfoy Malikanesi

241 12 8
                                    

Ben lordun kızı Yn Riddle.

babam soy isimimi pek sevmez. onun dışında Malfoy Malikanesinde minicik , karanlık bir odada yaşıyordum.

Tanıdığım az kişi vardı. Bunlardan bazıları ; Lucius Malfoy. Kendisi şeytanın tekiydi onu bazı zamanlar izliyordum. Öğrendimki bir oğlu varmış oğluna yazık.

Belatrix; Babam beni onunla tanıştırdı. Yahu bir insan bir insanı bu kadar mı sevmez??
Kadın beni gördüğü anda nefret etti. "Lordum sizin gibi bir lordun bu kızla ne işi var." dedi. YAA SANA NEEE!?!??

Narcissa; Kendisi soğuk bir kadındı. Dik başlıydı. Beni görünce geriye çekildim. Sonra bana elini uzattı. Bana iyi davranıyor. Hogwars'tan bahsetti. Keşke bende gidebilsem. Arada bana atıştırmalıkta getiriyor. Oğlundan bahsetti. Bir gün tanışırsınız dedi. Burası onun eviymiş.

Snape; Çok soğuk. Dumbeldore'ye ihanet ettiğini biliyorum birtek uzaktan gördüm.

Onun dışında pek biri tanımıyordum babamın kulu , köpeği gibiydim.

Her zamanki gibi boş ve karanlık odamda oturuyordum. İçeri Snape girdi.

Snape: Karanlık lord sizi çağırıyor.

Bende g@t korkusu babama itaat ediyom.

Ben: Peki efendim.

Snape gitti. arkasından toplantı yapılan yere geldim.

Ben: Beni emretmişsiniz.

Lord: Evet sevgili kızım senden bir istekte bulunucam. öncelikle şu üstündeki döküntüleri atalım.

Asasını salladı. Üstümde şahane siyah bir cüppe belirdi. Tertemizdi.

Lord: Hogwarst'a gideceksin

Ben: Çok teşekkürler efendim. hiç bu kadar mutlu olmam-

Lord: Kes!! Oraya öylesine gitmiyceksin. BANA DRACO MALFOY'U GETİRİCEKSİN!!

Sesiyle irkmiştim. Cissy'nin oğlu mu?? Nedenini vb. anlattı

Bir süre önce Dumbeldore'u öldürmeye çalışmış cesaretini toplayarak iyi tarafa geçmişti. Şimdi Lord onu arıyordu. Nedeni bilinmiyordu. Narcissa ve Lucius'u asıl endişelendiren kısım buydu.

Belatrix: EFENDİM ONUN GİBİ BIR KIZ BU IŞI HALLEDEMEZ IZIN VERIN BE-

Lord: KES SANA SÖZ HAKKI VERMEDIM. Duydun mu kızım. Sana güvenmesem neden yapayım dimi.

Ben: Sağolun efendim.

Lord: Artık bana baba de.

Ben: Peki baba.

Odama çıktım. ODAM değişmişti. Bir divan , bir cam , birde masa vardı. Mutlu olmuştum. Masayı yatağın yanına çektim. ışık alıyordu. Sabah ışığı şahaneydi.

Birisi girdi. Bir ölüm yiyen. Bir sürü okul eşyası getirdi. Gülümsemiştim.

Ölüm Yiyen: Yarın 1 eylül. Okula başlıycaksın. Herşeyin en iyisinden alındı. Malzemeler , kıyafetler... Ve harclikta verildi bol bol. Fakat emri yerine getirmezsen eski hayatına dönersin.

Ben: P-peki ama nasıl yapicam

Ölüm Yiyen: Bana sorarsan onu kendine aşık et.

Ben: Haklısın. adın ne?

Ölüm Yiyen: Louis.

Ben: Yn.

Louis: Memnun oldum Yn. Artık yalnız değilsin.

Ben: sağol.

Louis: Ve küçük bir detay daha. Malfoy çok yakışıklı ona aşık olmamaya çalış.

Ben: Heh tabi efendim. Tabi tabi. Kesin aşık olurum.

Bir süre daha konuştuk. Narcissa'dan sonra bir arkadaşım daha olmuştu. Louis...

Narcissa geldi.

Narcissa: Güzelim sana kurabiye ve süt getirdim. Baya zor oldu ama.

Ben: Çok sağol Cissy.

Narcissa: Louis oğlum sen?

Louis: Yok kalsın Yn yesin yarına dinç olmalı dimi

Ağzım dolu bir şekilde "hı hı" demekle yetindim.

Bu günde böyle bitmişti. Gece yatarken yine aynı seyleri düşündüm.

"Acaba babama karşı mı koysam"

"Kızım karanlık lord o seni çıtır çıtır yer"

"Saten sedece beni kullanıyor"

"Sevdiği filan yok"

"Ama o çocuğa kötülük yapmıycam"

"Bilmiyorum babam keser beni"

"NE babası be burunsuz o"

"Her neyse uyuyim"

Bu tip düşüncelerle uykuya daldım

Selâmmım İlk bölüm böyleydi umarım tutar yaa Ve Youtube'den gelenlere çok ayrı selamım var Neyse yorumlarınızı bekliyoruumm

_Lordun Kızı_ ~Draco Malfoy Dizi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin