Hogwarst is my home

138 8 13
                                    

Hogwarst'a at arabaları ile gelmiştik. Testral'leri görebilmiştim. Hermione ve Ron göremedi. Sonuçta babam Voldemort. Ölümü görememem mümkün mü? Kapıdan içeri girdik ve seçmen şapkaya oturdum.

Şapka: HMM BABANDAN BİLE GÜÇLÜSÜN AMA Cesur...

"SLYTHERYN"

Koşarak masaya oturdum. Tavan şahaneydi. Mumlar , yemekler , insanlar , ortam...

"HOGWARST IS MY HOME!!"

Babamın yaninda buranın yanındaki hissettiğim bir gram huzuru hissetmiyordum.

Şimdi geriye kaldı Draco Malfoy'u bulmak.

Birisi bana dokundu. Arkamı döndüm. Tıpkı Lucius'a benzeyen ama ondan kat kat daha yakışıklı olan bir çocuk gördüm.

Çocuk: Riddle'sın yoksa baban mı gönderdi seni??

Ben: H-hayır b-beni , yani ben. Kaçarak geldim.

Başka yalan uyduramadın mı?

Çocuk: Peki o zaman nerde kalıyorsun.

Altın üçlü kendilerini gösterdiler.

Ben: Weasley'lerde.

Çocuk tek kaşını kaldırdı. Sonra elini uzattı.

Çocuk: Ben Draco Malfoy.

Ben: Bende Yn Riddle.

El sıkıştık. Onu iyi tarafta olduğuna ikna ettim. Keşke... Keşke iyi tarafta olsam...

Yemek bitti. Koşarak Hermione'nin yanına gittim. Arkasında birinci sınıflar vardı.

Ben: Demek bina başkanısın.

Herm: Öyle.

Glyffindor ortak salonunun önünde ona el salladım. Şimdi ise Slytheryn ortak salonunu bulmakta sıra.

Bir süre yürüdüm. Nemli , çıplak bir duvarın arkasında durdum.

Ben: Şifre , şifre , şifre...

En sonunda birisi arkadan "safkan!!" Diye bağırınca kapı açıldı. Arkamı döndüm. Oydu. Narcissa'nın oğlu. Ona nasıl bu kötülüğü yapıcaktım.

Draco: Demek zamanında gelmeyip şifreyi kaçırdın Riddle.

Ben: Evet öyle oldu biraz.

İçeri girdik. Yeşil tonlarında güzel bir odaydı Slytheryn Ortak salonu.

Draco: Sınıf başkanı benim. Sana odayı gösteriyim.

Ben: Sağol.

Kızlar yatakhanesine girmiştik. Beş kişilikti odalar.

Draco: işte burası.

Ben: Gayet güzel. Gerçekten evimde gibi hissediyorum.

_Lordun Kızı_ ~Draco Malfoy Dizi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin