Lord Voldemort Sinirli

77 8 5
                                    

Aradan bir hafta geçmişti. Draco beni nerede görse kaçıyor, yüzüme bile bakmıyordu. Altın üçlü bana destek çıkıyordu.

Hermione: YN umursama. Öğrendiği şeylerden sonra gayet normal.

Ben: Ama benden uzak durmasına katlanamıyorum. Louis'in dediği gibi ona aşık oldum.

Glyffindor ortak salonundaydık. Pek az insan vardı. Parvati, Dead, Seamus ve Ginny hariç kimse yoktu.

Seamus ve Dead kafalarına göre takılıyorlar, Parvati ve Ginny ise dergilere bakıyorlardı. Biz dördümüz ise şöminenin yanında oturuyorduk.

Sonra şömineden resmen öksürük sesleri geldi. Puf diye bir duman çıkardı. Şömineye biraz yaklaştığımızda bir yüz şeklini aldı. Bu Louis'in hoş ve beyefendi yüzüydü.

Ben: Louis?

Ron: Ah hangi şömineden bizimle iletişim kuruyorsunuz acaba?

Louis: Bir şömine buldum işte. Onu karıştırmayın.

Yüzünü altın üçlüden bana çevirdi. Endişeli ve yorgun görünüyordu.

Louis: YN Lord çok sinirli. Kısa sürede Draco'yu ona getirmezsen kötü şeyler olucak.

Ben: Ne!? Bu arada bizim plan yattı.

Louis: Nasıl? Çabuk anlat.

Olanları anlattım. Louis şaşkın ve endişeliydi.

Malfoy Malikanesi

Lord: ONA GÜVENDİM! AYLAR GEÇTİ AMA HALA MALFOY YOK!

Narcissa'dan

Lord sinirli idi. Oğluma zarar vericekti. Ve bunu Yn'ye zorla yaptıracaktı. Ama o böyle birşey istemiyordu.

Lord sinirden birini öldürmüştü. Harry Potter'dan bile önce ona nasıl ihanet ettiğini çözemediği Draco yani biricik oğlum vardı.

Onca kez yalvarıştık. En sonunda birkaç muggle'a işkence edip rahatlamıştı. Nasıl bir adamdı böyle. Ben bile bu kadar kötü değildim. En sonunda konuşmaya başladı.

Lord: Yn'ye birisi ulaşıp acale etmesi gerektiğini söyleyebilir mi? ARTIK ONA İSKENCE ÇEKTİRMEK İSTİYORUM!!!!

Korkudan bacaklarım titriyordu. Başımıza bunlar da mı gelecekti. Lucius'a baktığımda oğlunu düşünüyordu. Ama herşey onun yüzündendi.

Lord: SİZE DİYORUM!!!

"Avada Kedavra"

Kim ölmüştü. Baktım. Elim ayağım titriyordu. Bu Louis'di.


Bu biraz kısa oldu bir sonraki bölümü hızlı atıcammm
İyi okumalarrr






_Lordun Kızı_ ~Draco Malfoy Dizi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin