Mektup gelmişti. Bu Narcissa'ya aitti. Louis... Hayır... Sonra göz kapaklarımın ağırlaştığı ve etrafın karardığını hatırlıyorum.
Gözlerimi açtığımda Madam Porfrey başımda serumu kontrol ediyordu. Altın üçlü yanımda telaşla bekliyordu. Gözlerimi açtığım anda yanıma üşüştüler.
Ben: LOUİS NERDE? DOSTUM NERDE? ONA BİRŞEY OLMADI DİYİN LÜTFEN! HAYIR- HAAAYIR-
Harry'den
Yn'nin durumu çok kötüydü. Madam sakinleştirici verdi ve uyuttu.
Aradan saatler geçti. Bizimde gitme zamanımız gelmişti. Yn Madam'a emanetti.
Yazardan
Aradan saatler geçmişti. Yn yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu. Gözlerini açtığında etraf bulanıktı. Sarı birşey parlıyordu. Yavaş yavaş görüntü netleşti. Bu Draco idi.
Yn: Louis bırakma beni dostum. O beni öldürücek.
Draco: Seni öldüremez.
Yn'den
Draco'yu görünce şok olmuştum.
Ben: D-draco-
Draco: Sessizlik. Sadece seni merak ettim. Kendini yormanı istemiyorum.
Ben: Özür dilerim.
Draco: Sorun değil.
Ben: Onun için değil.
Draco: Ne i-
Draco bayılmıştı. Hermione asasını indirdi. Onu bayılmıştı.
Hermione: Bu kadar. Şimdi onu Hogwarst'ın arazisine kadar getirmeliyiz ki cisimleyebilelim.
Ben: P-peki.
Altın üçlü ile onu araziye, Hagrid'in kulübesinin yakınına getirdik. Kimse görmeden getirmek gerçekten zordu.
Hermione: Hadi. Üç deyince 1 2 3.
Dördümüz de Malfoy Malikanesi'nin kıyısına geldik.
Harry: Biz gelemeyiz sen git.
Başımla onayladım. Draco'yu zar zor taşıdım demir kapının önüne kadar. Burayı çok iyi hatırlıyordum.
Havaya kara işaret gönderdim.
Bellatrix: vay vay demek geldin. Hem de Draco ile. Baya geciktin.
Ben: Biliyorum! Aç kapıyı!
Bellatrix: peki.
Kapı açıldı. Tablolarla dolu koridordan geçip salona geldim. O oradaydı.
Lord: Hoş geldin... Kızım.
Ben: Hoş bulduk... Baba.
Lord: Onu koy şuraya.
Draco'yu yere yatırdım.
Lord: Avada kedavra!
Yeşil bir ışık yayıldı etrafa o ölmüştü.
Ben*içimden*: Ağlama. Ağlama.
Lord: Kızım o çocuk bana itaatsizlik etti. Onun için üzülme.
Başımı tamam anlamında salladım.
Lord: Onu sevdiğini biliyorum ama sana daha layık biri var.
Karanlıktan birinin ayak sesi geldi. Bir çocuk geldi.
Çocuk: Lordum?
Lord: Hoş geldin Five. İşte kızım. Buda Five sevgili kızım. Onu birkaç ay önce kendi ailesinden kurtardım. Artık bana itaat ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_Lordun Kızı_ ~Draco Malfoy Dizi~
Hayran KurguLordun kızı olan Yn önemli bir görev alır. Bu görev ile hayatı değişecektir ve babasının gözüne girecektir. Fakat Yn bu görevle sadece babasının gözüne girmeyecek ve hayatının aşkını bulacaktır.