Tuvalette suların içinde uyandım. Sanırım buraya kimse gelmediği için kimse beni burda bulamamıştı. Saçlarım ıslaktı. Yerlerde hala su vardı. Cüppem darmadağınık duruyordu.
Aynadaki yansımama baktım. Çok kötü görünüyordum. Koşarak odama çıktım. Üstümü giyindim. O berbat halimden çıktım. Dışarı çıktığımda birisi bana soru sordu.
?: Kaç gündür seni arıyorlar Riddle.
Ben: Ne? Kaç gün oldu ki?
?: Malfoy'un yaralanmasının üstüne tamı tamına 3 gün geçti.
Ben: Ne? Yuh! Neyse. Malfoy'un durumu nasıl?
?: Eskisinden daha iyi. Ama hala revirde. Dört güne çıkacak.
Ben: Anladım. Birisi beni sorarsa revirde dersin.
?: Malfoy'un yanına mı?
Ben: Nerden bildin?
Deyip hızla koşmaya başladım. Revirin kapılarını aynı anda açtım. Draco'nun yanında o sırada bir kız vardı.
Kız: Draco çok korktum.
Draco: Hiç korkmana gerek yok. Benim asıl canımı yakan bunu sevdiğim kişinin yapması ve üç gündür beni arayıp sormaması.
Kız: Bana hala o kız diyorsun. Ne var bu kızda?
Draco: Sen onun tırnağının kiri olamazsın. Ne diyor- Yn.
Ben: Çok özür dilerim. Üç gündür bana neler oldu bilmiyorum.
Draco: Neden böyle birşey yaptın? Üstelik yeterince canımı yakmışken.
Ben: Herşeyi anlatmama izin ver.
Oraya ona bakmak için geldiğimi, o büyünün o işe yaradığını bilmediğimi, üç gün orada nasıl uyuduğumu filan anlattım.
Draco: Çok mu ağladın?
Deyip akan göz yaşımı sildi.
Ben: Eh biraz.
Draco: Ama Louis'i öptün.
Ben: Hıh Louis benim arkadaşım.
Draco: Neden öptün o zaman?
Ben: Tamam. Bunu da en başından anlatıyorum.
Draco: Peki.
Ben: Beni aslında Voldemort görevlendirdi. Seni bir şekilde getirmemi istedi. Benimde aklıma aşık etmek geldi...
Gibi gibi herşeyi anlatmıştım. Ama bunu aslında Dumbeldore desteklediği için yaptığımı söyledim.
Draco: Yine de sana bu saatten sonra güvenemem.
Ben: D-draco... Lütfen. (Severus, pless)
Draco hayır anlamında başını salladı. Gözleri acı ve öfke ile dolmuştu.
Ben: Lütfen. Seni bırakmamı isteme benden. Ben ilk defa aşkı sende buldum.
Bu ses Draco'nun kulaklarında yankılanmıştı. "Ben ilk defa aşkı sende buldum."
Hüngür hüngür ağlamaya başladım. Gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Engel olamıyordum. Draco başını hayır anlamında sallıyordu.
Sonra altın üçlü geldi. Beni kolumdan tuttular. Elini tuttum. Ama o tutmadı. Sonra ellerimiz ayrıldı. Beni revirden dışarı çıkardılar.
Hermione: Anla şunu zor kullanmalısın.
Ses kulağımda yankılandı. "Zor kullanmalısın."
Ben: Ben ona zarar veremem.
Hermione: ANLA ARTIK SEN K
ZOR KULLANMAZSAN O SANA ZOR KULLANICAK!!Yarısına kadar sıyırık olan kolumu gösterdi. İşareti gösterdi.
Hermione haklıydı. Ben zor kullanmazsam o bana zor kullanıcaktı...YAA BU BÖLÜM KISA OLDU.
SİZCE NASIL. İŞLERİ BİRAZ BOKA SARICAM HAZIR OLUN.
UMARIM DRACO'YA ÇOK SİNİRLENMEMİŞSİNİZDİR.
BAYSSSS
(HER OY VOLDİYE BURUN👃)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_Lordun Kızı_ ~Draco Malfoy Dizi~
FanfictionLordun kızı olan Yn önemli bir görev alır. Bu görev ile hayatı değişecektir ve babasının gözüne girecektir. Fakat Yn bu görevle sadece babasının gözüne girmeyecek ve hayatının aşkını bulacaktır.