2.6K 416 237
                                    


Taehyun; kantin masasında karşısındaki Alexa ile otururken aklı hemen yan masadaki Beomgyu'ya kaymıştı. Birkaç gündür konuşmuyorlardı ve bu canını sıkmıştı sebebini bilmediği bir şekilde. Son bir haftadır olanlar yeterince aklını karıştırmıştı.

Masada duran elinin üzerinde bir sıcaklık hissederken, bakışları elinin üzerine elini koymuş olan Alexa'ya kaydı. Sarı saçları parlarken, büyük mavi gözleriyle konuştu. "Daldın gittin, bir şey mi oldu?" bu sıradan cümleyi kurarken ise koskocaman gülümsüyordu. "İyiyim." diyerek kestirip attı Taehyun, diğer taraftan da Alexa'yı dinliyormuş gibi yaptı.

Bu sırada Taehyun, Alexa okula geldiğinden beri yaptığı şeyi yaparak karşısındaki kızı incelemeye başladı. Parlak mavi badem gözleri, sarı renkte olup beline kadar uzanan saçları, oval yüzü, yüzüne yakışan küçük bir burnu ve hoş dudakları vardı.

Okula geldiği ilk hafta görmüştü onu, geldiği gün ise direkt Beomgyu'ya yazmıştı. Yeonjun'un sınıfındaydı Alexa, Yeonjun ve Beomgyu da arkadaş olduğu için ondan istemişti. Gördüğü gün gerçekten büyüleyici gelmişti gözüne fakat gün geçtikçe bu büyü kayboluyordu sanki.

Sahte gibi gelmeye başlayan davranışları ve tavırları onu eskisi gibi göstermiyordu, kız sadece görünüş olarak güzeldi. Kalbini ise örtüyordu sahip olduğu bu yüz ve beden.

Aynı zamanda gözleri ara ara Beomgyu'ya kayıyordu, herhangi bir erkeğe bakıp bakmadığını kontrol ediyordu. Belki bu sayede arkadaşının kalbini attıran kişiyi bulabilirdi. Fakat beklediği gibi olmuyordu, aksine sürekli Beomgyu ile göz göze geldiğinden ötürü garip hissetmeye başlamıştı.

Bu konuyu onunla da konuşabilirdi fakat onu zorlamak istemiyordu. Ayrıca birkaç gün boyunca konuşmadıkları için birden konuyu açsa Beomgyu garip karşılayabilirdi, bu yüzden bu fikri şimdilik boş verip karşısında oturan kıza baktı.

Alexa, Taehyun'un onu dinlemediğini anlamış olacak ki kollarını önünde birleştirip etrafa somurtan suratıyla bakıyordu. Aynı zamanda geçen birkaç kişiye gözünü deviriyor, bazılarına ise gülümseyerek selam veriyordu.

Beomgyu ise sakince olduğu yere sinmiş bir şekilde onları izliyordu. Arada bakışları ellerine kayarken tekrardan yüzlerine çeviriyordu bakışlarını. Taehyun durgun duruyordu, bu Beomgyu'nun kötü hissetmesine sebep olurken ne olabileceğini düşündü. Bugün Taehyun'a yazarak öğrenebilirdi ne olduğunu.

Yeonjun, kantinin öbür ucundaki Soobin'e kaş göz yaparken, Soobin ise elleriyle Taehyun ve Alexa ikilisini gösterip kusuyormuş gibi yapıyordu. Huening Kai ise, çaktırmadıklarını düşünen bu ikiliyi gülerek izliyordu.

Tüm gün de bu şekilde geçmişti, Taehyun ve Alexa birlikte oturup sohbet etmişlerdi. Daha doğrusu Alexa anlatmıştı fakat Taehyun odaklanamamıştı. Yeonjun, Huening Kai ve Beomgyu üçlüsü de onlara en yakın yerde oturup inceleme yapmışlardı. Soobin ise çaktırmadan Yeonjun'u izleyip arada Taehyun ve Alexa'yı göstermişti. Yani her şey, son birkaç gündür olduğu gibi sıradandı.

flawless, taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin