2.5K 423 515
                                    


Çalışma masasının önünde oturuyordu Taehyun, aynı zamanda elinde tuttuğu kalemini çeviriyordu. Masasında açık olan defterler ve kitapların içindeki yazılara odaklanması gerekirken, yine aynı meseleleri düşünüyordu. Bir hafta olmuştu Beomgyu ile konuşmayalı. İkilinin arası gitgide açılıyordu ve eskisi gibi olmalarını da engelliyormuş gibi hissediyordu Taehyun.

Oflayarak başını geriye attığında, saçları da düşmüştü şimdi geriye doğru. Adem elması boynunun gerilmesiyle acımaya başlarken yutkundu yumuşatmak adına, kaşları çatılmıştı Taehyun'un. Bir şeyleri kafasında oturtmaya çalışıyordu. Masasının yanında duran ve çalışmasına biraz da onun engel olduğu telefonunu eline alarak artık alışkanlık haline getirdiği şeyi yaptı.

Mesajları açarak, ezberlemiş olduğu o kısa cümleleri tekrarladı beyninde. Bu konuya takılmamıştı aslında fakat Soobin'in de yaptığı imalar sayesinde, başından beri bahsedilen konuyla bağlantılı olduğunu hissediyordu. Soobin'in söylediği şey mantıklı gelmişti ona. Beomgyu, kendini hoşlandığı kişi için değiştiriyordu.

Taehyun oflayarak sırtını daha çok yasladığında Soobin'in mesajlarına girerek üstlere çıktı, o güne. Her zamanki gibi hızlıca mesajları incelerken bir şey takıldı gözüne. Soobin, Beomgyu'nun saçını ne zaman sarıya boyattığını sormuştu. Taehyun ise Alexa okula geldikten sonra cevabını vermişti.

Aklı Beomgyu'yla olan bir hafta önceki mesajlara giderken kaşları çatıldı, 'Daha çok başkalarıyla ilgileniyor.' demişti ona. Dudağını ıslattı bu detayla, demek ki hoşlandığı kişi Alexa'yla ilgileniyordu. Dikkatini çekmek için mi boyatmıştı saçını? Yoksa tesadüf müydü bu?

Aynı zamanda aklına çizilen çiller geldi, Alexa çilli değildi. Fakat Beomgyu'nun hoşlandığı kişinin ilgilendiği başka bir kız çilli olabilirdi, bununla birlikte düşündü alt sınıflardaki çilli kızı. Dudağını büzdüğünde ise fark ettiği şeyle yumdu gözlerini.

Beomgyu, o kıza benzemeye çalışırken Taehyun bunu bilmeden kızı övmüştü. Pişmanlık anında tüm bedenini kaplarken dudağını ısırdı.

Hafifçe iç çektiğinde ise Beomgyu'nun zayıflamaya çalıştığını da düşündü. Bu yüzden bedenini değiştirmeye çalışıyordu yani, demek ki ince bele sahip olan birine özeniyordu. Bu direkt aklına Alexa'yı getirirken dudağını dişledi, eğer saç rengi aynıysa belki de fizik konusunda da aynı düşünüyordur?

Kendi zihninde birden Beomgyu ve Alexa'yı kıyasladı Taehyun. İkisi de kendince güzeldi. Evet, Alexa dış görünüş olarak gerçekten çok güzel bir kızdı fakat Beomgyu'nun kalbini seviyordu Taehyun. Gerçekten uyumlu olduğu tek kişi bile olabilirdi. Yine de tüm bu şeyler gerçekleşirken, Alexa'yı sürekli ona övdüğü mesajlar için şimdiden mahcup olmuştu.

Beomgyu'nun kendisini Alexa ile kıyasladığını anlamıştı şimdi. Ayrıca birinden hoşlanıyordu iki yıla yakın, o kişi ise başkalarıyla ilgileniyordu. Beomgyu kendini o kişi için değiştiriyordu, Alexa ile benzemeye başlamasından dolayı da o kişinin Alexa'ya karşı başka bir ilgisi olduğunu anladı.

Kaşları çatıldığında ise Alexa'nın okula geldikten sonra kendisi dışında kimse ile yakın olmadığını hatırladı. Alexa'nın sevgilisi vardı, o olabilir miydi?

Alexa ve sevgilisinin ayrıldığını haber verdiği mesaja çıktı Taehyun, Beomgyu'nun tepkisini görebilmek için. Fakat Beomgyu'nun verdiği tepkiye bakılacak olursa sevinmişe benzemiyordu. Gözlerini kırpıştırarak daha da yukarı çıktı Taehyun, ardından fark ettiği şeylerle doğruldu yerinden.

'Sapsarı saçlı, ince belli.'

'Kızıl saçlı, çilli, tatlı bir kız.'

'Alexa'nın ojesiyle aynı.'

'Kızıl kıza benzemişsin.'

'Saçlarınız Alexa'yla aynı.'

Soobin'in mesajlarına uğradı hızlıca, gözünden kaçırdığı bir şeyler var mıydı diye. Soobin'in bir şeyleri fark ettirmek için yaptığı imaları yeniden okuyunca bir şeylerin anlam kazanmasıyla yutkundu.

Gerçekten, olabilir miydi?

flawless, taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin