5.rész

413 17 3
                                    

Végig cipelt a legfelső emelet folyosóján, és kis idő múlva megállt. Fel emeltem a fejem, majd az ismeretlen ajtóra csodálkoztam, amin „Belépni tilos" piros felirat tündökölt.

Ez rohadt para- gondoltam magamban.

Kirázott a hideg, és a hátamon felállt a szőr, a testem megremegett.

Benyitott az említett ajtón.
Perceken belül elém tárulkozott egy hatalmas piros fényekkel bevilágított szoba. Körül tekintetve, az asztalon kisebb dolgok hevertek, a falon hosszú vékony bőrpálcák lógtak, mellette pedig valami ostor szerű dolgok. A szoba sarkában pedig egy hatalmas franciaágy foglalt helyet, az ágy szélein kifeszített sötét háló lógott.

Közeledtünk az utólag említett tárgy felé, majd lehelyezett arra.

-Itt maradsz!- parancsolt rám.

El lépett előlem, aztán a kezében pár dologgal tért vissza.
Kötél, és ragasztó.

-Ezek mire kellenek?- szívem majd kiugrott a helyéről, az agyam szinte lebénult az imént látott dolgoktól.

-Most megtapasztalod, hogy milyen az amikor rossz kislány vagy, és nem fogadsz szót.- közölte, aztán a csuklómhoz kapott, és köré fonta a kötelet.

Pillanatok alatt megbántam azt, hogy ellen szegültem neki, és hogy most igazán szenvedni fogok azért, amit tettem. Az alkohol már nem is volt érezhető szervezetemben, az elmúlt órák jó kedvét, most valami igazán sötét és bizarr dolog vette át, a félelem.

Még közelebb lépett hozzám, majd elővett egy bicskát hátsó zsebéből, szemembe könnyek gyűltek. Most fogok meghalni. Lehunytam a szemem, aztán megéreztem a hideg tárgyat a hasamon. A testemet megcsapta a hideg, annyira csupasznak éreztem magam.
Óvatosan kinyitottam a szemem, majd realizáltam hogy a felsőtestem teljesen meztelen.

Végig húzta a mocskos kezeit a mellemen, a hasamon aztán a derekamon, majd egy percre megállt és valamit nagyon nézett.

-Soulmate?- értetlenkedett. Lepillantottam a tetoválásomra, ami a mellem alatt helyezkedett el. -Tudod, hogy ez baromság.- jelentett ki.
A tetoválásom jelentése számomra igazán fontos volt, mert hiszek abban hogy a világon mindenkinek van egy másik fele, egy társa, akihez lélekben kötődik. Ez a személy mindenben passzol hozzánk, hiába a szöges ellentétünk vagy hozzánk hasonló.
Olyan mély kötődés, amit sem a távolság, sem az idő nem képes elválasztani.

Nem válaszoltam, hanem halkan figyeltem rá.

-Mondd, szűz vagy még?-az állam alá helyezte tenyerét, kérdőn rám pillantva.

-Semmi közöd hozzá.-sziszegtem fogaim között.

-Ebben a házban az én szabályaim szerint játszunk.- jelezte hivalkodva. -Szóval, szűz vagy?-újból kérdezte, most már feszülten, és még erősebben szorított, ezzel jelezve az erőviszonyokat.

-Igen.- beszéltem kis idő múlva.
Sosem szégyelltem ezt, ahogy most sem. De volt egy olyan érzésem, hogy kár volt elmondanom.

Engedett a szorításból, aztán a nadrágom pereméhez simította ujját, majd két oldalt megfogta és megszabadított az említett ruha darabtól.
Most már teljesen meztelennek és védtelennek érzem magam.

Két karomat megfogta és felhúzott, hogy két lábamra álljak, aztán végig nézve rajtam, vissza tepert az ágyra. Az ajkát rá helyezte az én ajkamra, majd kisebb puszikkal hintette be  azt. Ez egyszerre volt szörnyű, és kellemes.

A kezét végig csúsztatta a mellkasomon, kicsit elidőzött a mellemen, aztán a hasam alját kezdte ujjának hegyével cirógatni, majd a bugyim peremén is ugyanezt tette. Kis idő után megállt az alhasam közepén és beférkőzve az említett rongyba, simogatni kezdte a kisajkam. Az érintéstől teljesen kirázott a hideg, a lábam közti terület sajogni kezdett az izgalomtól. Hosszas simogatás után, kivette a kezét. Ekkor felnéztem, és egy sötét szempárral találtam szembe magam.

Már jó ideje szemezhettünk, amikor kettő ujját szájába vette, majd lassan kihúzta, végül a nagyajkamhoz helyezte, és erősen benyomta.

-Aucs.- sziszentem fel a belém hasított fájdalomtól, majd össze szorított fogakkal lehunytam a szemem.

Danielt egyáltalán nem zavarta az, hogy ez nekem fájdalmas, még erősebben mozgott a szűk területen.

Egy idő után megszoktam a mozdulatokat, az a részem elég nedves lett ahhoz, hogy ujjai könnyebben mozogjanak. Bár bevallom ez a kényeztetés tökéletes lenne, ha nem éppen egy erőszaknak lennék áldozata. Ez a gondolat tartott csak józanon, hogy végül ne kössek ki a csúcson.

A gondolataimból az rántott vissza a valóságba, hogy a férfi eltávolodott tőlem. Kinyitottam a szemem és láttam ahogy a falról levesz egy pálcát, majd vissza jön hozzám.

-Ülj le a földre.- utasított. Eleget engedve a kérésének, leültem a hideg talajra.

-Mit fogsz azzal tenni?- kérdőn felpillantottam.

-Megleckéztetlek.- aztán rácsapott meztelen hátamra. A csapástól össze rezzentem, a könnyem vékony combomra hullott.

Az első ütés után, kaptam még egyet a fenekemre. Ezt legalább háromszor játszotta el, mire megszólalt.

-Remélem most már tudod, hogy mi jár azért ha nem fogadsz szót nekem, kislány.- a kislány szót megnyomta a végén.

Felállított, aztán a kezembe adta azokat a rongyokat ami még nem cafatokban állt. Felvettem a nadrágomat, aztán a szoba ajtót feltépve a szobámba futottam, nem törődve azzal hogy a felsőtestemet nem fedi semmi.

Az ágyra kuporodva hangos zokogásban törtem ki.

________________§_______________

Sziasztok!
Remélem tetszeni fog ez a rész. És szeretném megemlíteni hogy az előző részeket kicsit átírtam, mert itt-ott elég értelmetlen volt.
Szép hétvégét nektek!

Maffiát KarácsonyraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora