Jisung szemszöge:
-Felix, ne hangoskodjál már, még felébrednek!
-Ki is emelte fel most a hangját?
-Így valószínűleg fel fogjátok őket kelleni, csak szólok- hallottam meg Changbin hangját. Szemeimet kinyitottam, majd megláttam, hogy Seungmin és Felix valamit pakolnak az asztalon, valamint Changbin és Bangchan melletük lévő ágyon ülnek.
-Dehogy keltjük, Jisung egy igazi hétalvó!
-Biztos vagy te ebben?- morogtam összehúzott szemekkel, mire mindenki felém pillantott.
-Hehe, jó reggelt- néztek össze zavartan Seungminék.
-Közlöm veletek, hogy rohadt hangosak vagytok- emeltem rájuk pillantásom, majd éreztem, hogy Minho is mocorogni kezd mögöttem. Basszus, most esik le, együtt aludtunk! Óvatosan mögém lestem, ahol Minho fáradt, és picit dühös szempárjával találkoztam.
-Mi ez a reggeli lárma?- hangjára Felix és Seungmin megfeszült, én pedig majdnem elröhögtem magam.
-Felix és Seungmin nem akart hangos lenni, de pont az ellenkezője sikerült nekik. Ejnye Minho, nem vagy koránkelő, az biztos- vigyorgott Bangchan. Minho fáradtan felsóhajtott, miközben velem együtt felült az ágyon. De nem engedett el.
-Hány óra van?
-Fél 8, szóval hamarosan mehetünk reggelizni.
-Minho, készülődni kell- utaltam arra, hogy még mindig átkarol a karjaival.
-Igen, és?
-Elengednél?- kuncogtam el magam, mire leesett neki.
-Ja, igen, bocsánat- kimásztam az ágyból, majd cuccaimmal együtt bevonultam a fürdőszobába. Gyorsan letusoltam, felöltöztem, a hajamba pedig szimplán beletúrtam, most nem volt kedvem beállítgatni. A fürdószobából kilépve Minho vette át a helyem, majd miután ő is elkészült, csapatostul indultunk el az étkező felé.
-Apropó, hol van a Hyunin páros?- kérdeztem, mire valamennyien felröhögtek.
-Tényleg csináltál nekik ship nevet?- nevetett Bangchan, mire én is elmosolyodtam.
-Aha, miért ne?
-Amúgy kérdésedre válaszolva olyan negyed 8 körül leléptek, azt mondták kettesben akarnak most lenni- válaszolt Changbin, mire csak bólintottam. Az étkezőben már elég sokan voltak, és természetesen amint beléptünk, szinte minden tekintet ránk szegeződött. Nem törődve ezekkel elindultunk a középső asztalhoz, viszont valakik megállítottak.
-Oppa, ülhetünk veletek?- pislogott Banchan-ra egy másik suliból érkezett lány. Mellette még ketten álltak, de mindhármuk külseje inkább egy prostira hasonlított, nem egy gimisére.
-Nem, amúgy sem fértek el- nézett rájuk unottan Bangchan. Az egyikük rám nézett, majd átsiklott a tekintete Felixre és Seungmin-ra.
-Ezek miatt?- fintorodott el, majd hozzám lépve arrébb lökött, mire Minho szeme haragosan villant.
-Üljetek máshol, nem érdemlitek meg oppá-ékat- tekintetem rá szegeződött, kezeim ökölbe szorultak, majd elernyedtek. Minho egy szempillantás alatt mellettem termett, majd gyengéden derekamra tette a kezét.
-Na ide figyelj- kezdte volna, de félbeszakítottam.
-Minho, majd én- léptem közelebb a lányhoz- Drágám, nem tudom hogy gondolod, hogy egy egyszerű mondattal elküldesz minket, de közlöm veled, hogy ne fáradozz. Nem ismered őket úgy, ahogyan én, valamint az öltözékedből nézve biztos csak azt akarod, hogy az ágyukba köss ki, de nem fog menni szivi. Viszont ha mégegyszer hozzám érsz, vagy bármi ilyesmi szándékod lesz, hajadnál fogva rángatlak meg, világos? - közöltem vele nyugodtan. A csaj elkerekedett szemekkel, tátott szájjal bámult, majd hisztérikusan magyarázott tovább.
-Nekem te ne mondd meg, mit csináljak! Amúgy is hamarabb lennék alattuk, mint te- meglepődötten felvontam a szemöldököm, majd elnevettem magam.
-Biztos vagy te ebben?- simultam hozzá Minho-hoz, aki készségesen átkarolta a derekam, majd egy apró puszit hintett a nyakamra.
-Szerintem engem jobban akar- húztam egy győztes vigyorra a számat, az előttem álló liba pedig hitetlen arccal bámult minket.
-Ez egy nem lenne, ha még nem fogtad volna fel- szólt oda Changbin- Menjünk- nézett ránk, mire kikerülve a három "lányt" folytattuk utunkat az asztalhoz. Amikor leültünk, pont megérkeztek Hyuninék is, akik kézen fogva sétáltak. Na ez végképp kiütötte a biztosítékot a ribiknél, mivel hangosan fújtatva eltrappoltak az eredeti asztalukhoz. Hyunjin kérdőn pillantott ránk, mikor leültek hozzánk.
-Az a három csaj velünk akart ülni, és elküldték Felix-éket, de Jisung rohadt szépen kiosztotta őket- magyarázta el Bangchan, mire csak mosolyogni tudtam.
-Ahaa, akkor azért néztek ki olyan sápadtnak. Szép volt Jisung- pillantott rám Hyunjin. Ezután elkezdtünk enni, majd a reggeli végén a tanárunk összehívta az egész osztályt.
-Na gyerekek, most egy páros feladat következik! Én választom ki a párokat, de azért, hogy ne legyen annyira rossz, a szobákon belüli személyek között lesznek kialakítva a párosok- huh, legalább nem leszek senki olyannal, akit nem bírok. A tanár szépen felsorolta a párosokat, majd végül hozzánk is elérkezett.
-Han Jisung Yang Jeongin-nal lesz, Lee Minho Bangchan-nal, Hwang Hyunjin Kim Seungmin-nal, valamint Seo Changbin Lee Felix-szel- óvatosan Felixre sandítottam, akinek az arckifejezése enyhén ijedt volt. Changbin apró mosolyra húzta a száját, amit furcsálltam, de nem foglalkoztam vele. Jeongin mellé léptem, majd a tanár vezetésével elindultunk a kijelölt területre.
Khm khm... sziasztok? nos ohm nem szeretnek kifogasokat felsorakoztatni, mert az olyan atlatszo dolog. nos igen Fanni draga enyhen szolva lusta volt irni, ezert ilyen rovidke reszecske lett. de igyekszem majd hozni a tobbi reszt, de nem tudom susu mellett mennyire fog ez menni. addig is enjoy mindenkinek, puszi^^
ESTÁS LEYENDO
Shameless-Minsung
Fanfic-Mély, barna szemeivel fürkészett engem, amitől kissé elvörösödtem és elkaptam a fejem.- ~Minsung~ további shippek: ~Changlix ~Hyunin ~Chanmin (esetleges Woosan, Yungi) testi erőszak előfordulhat, valamint 16, 18+- os részek is! az ilyeneket előre k...