~Dziecinstwo (1) ~

62 5 1
                                    

08.22.2001r.

POV:Madison

-Kochanie musimy już jechać, żegnaj się z przyjacielem ! -Powiedziała do mnie mama z auta

-Przepraszam Bill ale muszę wracać do polski mówiłam ci ze przyjechałam do Niemczech tylko na wakacje... -powiedziałam to ze łzami w oczach

-Mam nadzieje ze jeszcze się spotkamy.. -mówiąc to przytulił mnie do siebie a ja odwzajemniłam jego uścisk czułam na szyji jego ciepły oddech.

Za Billem stał Tom jak zwykle był bez wzruszenia nie zdziwił mnie ten widok bo nie przepadał za mną a ja za nim.

-Zegnaj Tom - mimo ze go nie lubiłam wiedziałam ze będę za nim stęsknić

On jednak nic nie odpowiedział tylko poszedł do domu. Zrobiło mi się smutno ze nawet się ze mną nie porzegnal w końcu znałam go tylko  dwa miesiące ale myślałam  ze chodziasz trochę mnie lubił.

Delikatnie odsunęłam Billa od siebie, weszłam do auta i pomachałam mu przez okno na pożegnanie ten odmachał mi ze łzami w oczach.

-Wiem skarbie ze to jest dla ciebie ciężkie, ale wiesz ze mieszkamy w Polsce.. -powiedziała do mnie mama , ale ja już nic nie  słyszałam byłam cała zapłakana.

Mam nadzieje ze jeszcze ich spotkam..

POV:Tom

Kiedy pożegnała sie ze mną nie wytrzymałem nie mogłem sie pogodzić z tym ze już jej nigdy nie zobaczę odwróciłem sie i  poszedłem do domu.

Jak ja mogłem to zrobić ?!

Dlaczego sie z nia nie pożegnałem ?...

Mimo ze udawałem ze jej nienawidzę tak naprawdę byłem w niej cholernie zakochany ale bałem sie o tym jej powiedzieć w końcu i tak już nigdy bym jej nie zobaczył. Nie mam pojęcia czemu udawałem ze jej nienawidzę po prostu nie chciałem zeby sie dowiedziała ze cos do niej czuje.

Ona i tak już mnie nienawidzi...

—————————>>>>>
311slow❤️
hejka ! Jest to krótki rozdział a to dlatego ze są to wspomnienia mam nadzieje ze chodziasz trochę jest ciekawy kolejne rozdziały będą coraz ciekawsze mam nadzieje !! Jeżeli są jakieś błędy piszcie możecie dawać tez pomysły!
Miłego czytania❤️
    
-Nikola~

~True love~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz