~ 3 ~

119 13 3
                                    


Aradan bir süre geçti kaç dk oldu bilmiyorum şuan tek düşündüğüm o yeşil gözlerdi bugün sinan amcaların gelceğini biliyordum fakat onun gelceğini düşünmüyordum doğrusu o ilgi oldağı olmayı sevmezdi , ortalıklarda gezmezdi , kimseye görünmezdi anlayamıyorum bir senede böyle değişemez o yeşil gözlümdü, ilk aşkım, çocukluğum herkesten iyi tanırdım şimdi gözlerini benden kaçırmasının sebebi benden bir sey gizlediğini belirtiyor ama ben vazgeçmicem olmaz vazgeçemezdim öğrencem ne olursa olsun bu düşüncelerimden sonunda sıyrıldım.

Etrafıma baktığımda babamlar bahçede mangal yapıyorlardı annemde Sevgi Teyze ile birlikte sofrayı hazırlıyordu o ise babamların yanındaydı ben böyle etrafa bakınırken annemin sesiyle kendime geldim.
" Kızım biberleri babanlara götür hadi bekliyorlar. " dedi
Bir şey demeden biberleri alıp babamların yanına götürdüm..

Arkamı dönceğim sırada biri kolumdan tuttu baktığımda oydu ne oldu diyeceğim sırada kendine cekti icimde tuhaf bir his oluştu, saşırmıştım ne olduğunu cozmeye calısana kadar babam konuştu.
"Kızım dikkat et az daha yanıcaktın. "
Dedi.

O an anladım neden beni cektiğini ama ona bu kadar yakın olmayı özlemiştim kokusu aynıydı parfümden nefret ederdi, ben sürdüğümde kızardı bu çok hoşuma giderdi. ..
Ve ondan uzaklaştım mecburen , annemler işlerini hallermiş bahçeye doğru gelip oturdular babamlar gülüşüyordu bende ona bakıyordum.

Babamlar işini hallettikten sonra annem " Kızım iceriden sürahiyi getirir misin unutmuşumda. " dedi
Bende kalktım mutfağa doğru gittim boyum uzun olmasına rağmen kolum uzanmadı annem istediği icin babam yukarı kurdurtmustu dolabı arkamdan biri uzandı ve sürahiyi aldı napmaya çalışıyor yine bu tam arkasını dönmüş giderken dayananadım ona
"Napmaya çalışıyorsun sen,amacın ne senin ! "
Dedikten sonra bana yaklaştı.. gözlerimin içine baktı.

Kolumu tuttu burunlarımız birbirine değiyordu yüzünü bana doğru eğmişti nefesim kesilmişti niye hep böyle oluyordu .
"Öğrenmek istiyor musun ?"dedi o berrak sesiyle
"Evet " dedim . Kısık sesle sanki biri duyar diye mi bilmiyorum sesim böyle çıkmıştı
" Çok istiyorsan bu gece herkss uyuduğunda kapıya çık kimseye hiçbir şey demeyeceksin. " dedi
Ve ona
"Neler oluyor ? Neden gece çıkıcam şimdi söyle ! " dedim

Merak etmiştim neyi öğrencektim neden gece çağırıyordu bir şey mi olmuştu ne saklıyordu ben düşünürken iyice yaklaştı.
" Öğrenmek istiyorsa gece çık işte hem sen bu kadar meraklı değildin neyse " dedi
Ve gitti salona ve annem arkamdan
" Hadi ırmak napıyorsun sürahiyide berk getirdi " dedi

Merak etmeye başlamıştım ve içeriye doğru gittim...

BAKALİM GECE NELER OLCAK?
BİZİ NELER BEKLİYOR ?
BERK'İN IRMAKTAN SAKLADIĞI NE ?
BAKALIM NELERR OLUCAK:))

Hikayem BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin