Onun gözlerine bakıp kafamı olumsuzca salladım gözlerimin dolduğunu hissettim .
Derya kolumu tuttu ve hiçbir şey dememiştim ona ve ilerlemeye başladık Derya beni kolumdan tutup götürmeseydi ne olurdu tahmin bile etmek istemiyordum ama ağlamazdım çünkü ağlamak zayıflıktır ,ağlarsam düşmanlarını güldürürsün Duru'ya bu fırsatı vermek en son istemeyeceğim şey bile değil ve Derya ile banklardan birine oturduk zil çalmıştı derse girmek istemiyordum Derya'ya yalnız kalmak istediğimi söyledim Derya sessini bile çıkarmadı. Beni en iyi iki kişi tanıyordu biride Derya'dı ortak noktalarımız her şeyimiz vardı üstelememesinin sebebide buydu.
Herkes içeri girmişti ,etrafa bakılırsa tek bendim bahçede olan ve sessizce olanları düşünme fırsatıydı..
Berk'in benden sakladığı şeyi her neyse Duru'da biliyordu çok bariz belliydi .
Nasıl öğrenebilirdim bilmiyorum ama bir şeyler yapmalıydım iyice çorbaya dönüyordu olaylar.. .
Yanıma biri oturdu kafamı yana çevirince bu Batu'ydu .Anlaşılan o ki o da derse girmemişti.Ikimizde sessizdik ve bu sessizliği Batu bozdu.
"Çok merak ediyorsun dimi Berk'in neden böyle davrandığını,neler olduğunu. ."dedi.
"Sence haksız mıyım Batu..yapma biliyorsun olanları nasıl merak etmem ?" dedim"Haklısın sanırım dayanamıcam seni böyle görmeye.."dedi kafasını sallayarak .. Ben ise Batu'ya bakıyordum sanki anlatırsa bir şeyler olcağından korkuyordu..
Birden arkama doğru bakmaya başladı çok dikkatli bakıyordu arkamı döndüğümde Berk'i gördüm .Bunlar neden böyle birbirine bakıyordu ki..
Batu'ya doğru geri döndüm bana çevirdi gözlerini sorarcasına ona baktım
"Gidelim mi içeri şimdi zil de çalar ."
Dedi , arkama geri baktım Berk gitmişti."Neden birbirinize öyle baktınız ? Dedim.
"Yok bir şey Irmak ." dedi sert bir şekilde
Noluyordu gerçekten anlamıyordum ama Batu'dan ya da bilen her kimse öğrenmeye çalışcaktım.Başımı yana doğru çevirdiğimde Batu gitmişti .Nereye kayboldu , ne ara gitti farketmemiştim bile .
Bir kız bana doğru mu geliyordu ? .
Arkamı döndüğümde kimse de yoktu , evet bana doğru geliyor bu kız kim ki ."Merhaba ben Ada "dedi
"Merhaba ?"dedim sorarcasına
Anlamış olacakki söze başladı.
"Ben Kerem'in kardeşiyim , yeni taşındığımızdan dolayı kimseyi tanımıyorum aramızda kalcağını düşünüyorum ve abim seninle takılmamı önerdi " dedi ve kıkırdadı.
Çok güzel ve tatlı bir kızdı ama Kerem'in niye böyle düşünceye kapıldığını anlamamıştım.Gülümsedim ve
"Peki ..". Dedim ve birlikte okulun içine doğru yürümeye başladık Ada bana doğru döndü gülümseyerek."Galiba yollarımız buradan sonra ayrılıyor arkadaş olmsmızda sakınca yok dimi " dedi endişeli bakıyordu gözlerimin içine ,Kerem'in kardeşi olsa da sevmiştim bende aynı şekilde gülümseyerek
"Tabi neden olmasın ". Derken birden bana sarıldı gerçekten çok samimi bir kızdı..Bana elini sallayıp gitti...Sınıfa girdiğimde herkes kendi alemindeydi.
Ve sırama oturduğumda Derya'nın bana olan meraklı bakışlarını fark ettim.Çok yoruldum akşam bize gelsen olur mu " dedim tebessüm ederek.
O da aynı şekilde kafasını olumlu şekilde salladı. Ve dersimiz tarihti kendimi derse verdiğimden zilin sesiyle kendime gelmiştim .Deryayla birlikte kalkarken burnuma dolan o kokuyla onun arkamda olduğunu hissettim arkamı hızla döndüm ve burun buruna gelmemiz bir oldu bir şey fısıldarcasına söylüyordu ama o kadar yakındık ki söylediğini sanırsam bir tek ben duymuştum ama o söylediği şeyle benim nedensizce gözlerim dolmaya başladı o da farketmişti kulağıma doğru yaklaştı ...
"Ben yıldızımın gözleri gülerken parlamasını daha çok seviyorum . "
Demesiyle ikinci bir şok yaşadım..Bunu neden yapıyordu ..
Ve biz halen aynı şekilde birbirimizin gözlerine bakıyorduk uzun zamandır gözlerine bu kadar yakından bakmak istesemde bakamamıştım.Arkadan sesleri duymak istemiyordum, ona bu kadar yakınken bırakmak istemiyordum .
YAZIM HATALARIMDAN DOLAYI ÖZÜR DILERIM UMARIM BEĞENIRSINIZ . VE SIRRIMIZI 8. YA DA 9. BÖLÜMDE ORTAYA ÇIKARMAYI DÜŞÜNÜYORUM FIKIR VE DUSUNCELERINIZI BELIRTIRSENIZ MEMNUN OLURUM DIKKATE KESINLIKLE ALICAM.IYI OKUMALARR... :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikayem Bitmedi
RomanceSordum ona tekrar eskisi gibi miyiz diye bana usulca baktı.. Anlamadım neden öyle baktığını korktum onun cevabından korktum işte hemen gitmek istedim en önemlisi hikayemizin, hikayemin bitmesinden korktum Ayağa kalktım arkamı dönüp gitmek istedim o...