~5~

89 8 2
                                    

Merhaba arkadaşlar , öncelikle bu benim ilk yazığım hikaye olduğu için bazı yanlışlarım olabilir kusura bakmayın düşüncelerinizi ve fikirlerinizi dile getirirseniz memnun olurum ve emin olun dikkate alıcağım :)) vee arkadaşlar hikayem bitmedi adlı kitabımı bu şarkı dan esinlenerek yazdım mutlaka dinleyin :)

Bu Duru'yla ,Berkti gülüşüyorlardı..
Sakinim neden sakin olmayayım ki Berk eskisi gibi davranmıyorsa bende davranmıcaktım.

Fakat savaşımdan da vazgeçmicem istesemde vazgeçemezdim ya değil mi ?.

Yanlarından hızlıca geçip gittim, arkamdaki bakışları hissedebiliyorum ve umursamamaya çalışcaktım başka çarem yoktu okula varmıştım ve o hızla okula girdim.

Derya, Batuyla oturmuş konuşuyordular yanlarına gittim ikisini de öptükten sonra birlikte sınıfa doğru ilerlerken Batu beni durdurdu ..
"Sana söylemem gereken bir şey var Irmak " dedi .
Gözlerinde telaş ve heyecan vardı onu çocukluğumdan beri tanırdım merakla ona
"Ne oldu ?" diye sordum
"Çıkışta parkın oraya gel konuşalım olur mu ?" dedi.
Bende "tamam "
dedikten sonra deryanın yanına geçtim.

Derya'nın sormasını beklemeden
"Benimle parkta konuşmak istedi " dedim.
Derya sorarcasına benim gibi merakla baktı . İkimizde şaşkındık Batudan beklenmicek bir şeydi bu
Birden sınıfa girdik yeşil gözlüm de yanındaki palyançoda arkaya doğru giderlerken göz göze geldik bu sefer hemen ben kaçırdım ona bakınca olanları unutuyordum ona olan kırgınlığımı...

Hoca sınıfa girdi ve arkasından kapı çalındı ..
Hoca "giriniz"
dedikten sonra müdür ve yanında uzun boylu esmer bir çocuk vardı.
Bu gün ne oluyordu böyle.. hep bir şaşırmalar içindeydik asıl şaşkınlığım , şaşkınlığımız evet şaşkınlığımız diyorum çünkü müdür dört senedir bir kere olsun şu sınıfa giriş yapmamıştı , odasından bile çıkmazdı o öyle biriydi.

Yanındaki çocuğa baktım göz göze geldik arkamdan bir ses geldi ne olduğunu anlayamadım bu Berk'ti ne olmuştu . Kaşlarını çatmıştı çocuk hala bana bakıyordu. Duru ise Berki sakinleştiriyordu.
Müdür ise dikkatleri çekerek söze başladı.
"Kusura bakmayın Aylin hocam dersinizi böldük ama sizi yeğenim yani öğrenciniz Kerem'le tanıştırayım bu yıl Amerikadan geldi ve yeni öğrencinizdir. Bundan sonra, ben dersinizi bölmeyeyim daha fazla iyi dersler. "dedikten sonra sınıftan çıktı.

Aylin Hoca "Hoş geldin istediğin yere oturabilirsin .. Sanırsam Batuhan'ın yanına geçebilirsin Batuhan için sıkıntı olmaz hatta Batuhan sana yardımcı olmayı ister dimi ? "dedikten sonra tebessüm eder.
Batu'da; " Tabiki ederim hocam".
dedikten sonra Kerem, Batu'nun yanına geçti. Kerem tekrar bana baktı ne oluyordu yine bir sey vardı..
Bu olaylar beni çok sıkmıştı .

Ders başlamıştı ama derse odaklanamıyordum bir türlü türlü kafamı sıraya koyarken hocanın sesiyle etrafa bakındım Aylin Hoca bir soru sormuştu sanırsam bana evet banaydı ama dersi dinlemediğimden soruyuda duyamamıştım herkes bana dönmüştü birden biridinin sesi geldi
"6.kuram "
Bu kerem di ben şu zamana kadar böyle yapmazdım ama asıl şaşırdığım ve dikkatimden kaçmayan şey ise Keremin tüm sorulara cevap vermeyip bana sorulan soruya cevap vermesiydi ..

Zil çalmıştı sonunda herkes sınıftan çıkarken
Derya "hadi kantine gidelim." dedi
"Gelmek istemiyorum canım siz Batuyla gidin" dedikten sonra itiraz etmemişti o da beni benim onu bildiğim gibi bilirdi üstelenmesinden hoşlanmazdım ve el salladıktan sonra gitmişti bende kafamı sıraya gömmüştüm ve yanımdan bi ses geldi kafamı kaldırdığımda bu Keremdi.
"Merhaba " dedi
Bende aynı şekilde dedikten sonra ikimizde sessiz kaldık ve Berk içeri girdi bize doğru mu geliyor bu ?
Evet bize doğru geldi .

"Kalk o sıradan " dedi
"Kalkmayı düşünmüyorum" dedi Keremde.
"Düşünüp düşünmediğini sormadım kalk!" dedi Berk.
En sonunda dayanamadım yerimden kalkcağım sırada başım dönüyordu her yer yavaş yavaş karardı..
Gözlerimi açtığımda okulun revir odasında sedyede uzanmıştım tam kolumu yataktan destek alıp kalkacağım sırada acı hissettim serum takmışlardı farketmemiştim..

Kimse yoktu ortalıkta derken kapı aralandı gözlerimi yumdum ve bu kokuyu nerde olsa bilirdim..
"Affet beni her şeyi anlatıcam bekle .. " dedi.
Ve tam gözlerimi açacağım sırada biri daha girdi ..
Sesinden anladığım kadarıyla Keremdi.
"Hah bu kız mıydı bunu bilmem çok iyi oldu " dedi ve yalan bir gülümseme olduğunu anladım.
"Ona her şeyi ben anlatıcam sen o çeneni ondan uzak tutacaksın yoksa neler yapacağım eskisi gibi hafif olmaz." dedi sinirle
"Bana bunlarla gelmeee Demiroğlu biliyorsun benii bunlara kanmam." dedi inat bir gülümsemeyle .

Artık kalkmam gerektiğimi anladığımda gözümü açmamla Berk'in çıkması bir oldu..ama Kerem buradaydı Berk söylemiyorsa Kerem söyleyebilirdi.
"Bana neler olduğunu açıkla hemen!." dedim sinirle
Bana şaşkınca baktı ne diyeceğini bilemedi...


Her şeyi öğrencektim öğrenmem gerekiyordu onun kollarında olup yeşil gözlerine bakmam gerekirken neden bu halde olduğumuzu , neler olduğunu..

Onun beni sevmemesi Polarisin yok olması demekti .
Ve Dünya var olduğu sürece o Polaris hep olucaktı ve o benim Polaris'imdi bende onun .


Hikayem BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin