Şok

2 1 0
                                    

Sabah yavaş yavaş gözümü açtığımda yastığımın bu kadar yumuşak olması beklemiyordum ki b-birdakika bu yastık değil bu, bir insan nee!? Yattığım yerden kalkacakken beni kendine bağlamış koca eller bırakmıyordu .

"Beyefendi beyefendi uyanırmısınız acaba"

Gözlerini açtığında güneşin doğuşunu andıran bir renk cümbüşüyle karşılaşmıştım yerinden doğrulunca beni sarıp sarmalamış ellerden kurtuldum ve ayağa kalkınca konuşmaya başladım

" merhaba beyefendi ben Tanem dünki yardımınız için çok teşekürler ederim acaba diğer adama ne oldu şuan nerde"

"Merhaba Tanem hanım ben Çakır Akay Holding'in sahibiyim dün buraya iş konuşmak için gelmiştim ancak şanssız bir olay gerçekleşti dünki adam demeye bin kelime isteyen şahıs şuan karakol-"

Kapı çalar

"Merhaba iyi günler Tanem Gül'le mi görüşüyoruz"

"Evet buyrun"

"Tanem hanım hemen bu evi ve diğer evlerinizi boşaltmanızı ve SG şirketinden de kovulduğunuzu söylemek için gelmiştim lütfen işimize engel olmayın"

" Ne!? siz ne diyorsunuz memur bey hangi hakla benim şirketimden beni kovuyorsunuz ve ayrıca ben bu şirketi kendi tırnaklarımı kazıya kazıya geldim siz ne kovulamasından bahsediyorsunuz? "

" Bakın Tanem hanım siz 3 gün önce bu belgeleri imzalayarak hem tüm SG şirketlerini hemde otellerinizi Çilem Atasoya ve Uras Yeşilere devrettiniz ayrıca evlerinizi arabalarınızı ve tüm özel eşyalarınızı ise Kerem ulubeye . "

"Siz ne diyorsunuz memur bey nasıl
olur bu nasıl"

" bakın Tanem han-"

" teşekkürler memur bey siz gereğini anlattınız ben gerisini canım ARKADAŞIMA anlatırım. "

"Çilem"

"Evet ben tanemcim elbette tüm bu olanları bir gün öğreneceğini bildiğimiz için sana bir oyun yaparak tüm mallarını sevgilime ve bana geçirdim tabi bide kerem var oda ayrı. Ee tabi beni eli boş gönderebileceğini falanmı sandın ahahahah. "

" sen ,nasıl bana o küçük beyninizle nasıl oyun oynayabilirsiniz siz, kesin keremin altına da yatmışsındır seni orospu "

"Aa tanemcim sana hiç yakışmıyo hem dün kerem sana gelmedimi iyi vakit geçirmişsiniz dir , neyse yeter artık bu kadar kargaşa defol evimden ve şirketlerimden bu arada senin o canından çok sevdiğin mahalleni yıktırıyorum ve tüm Mahalli'yi de dışarı attırıyorum bide ha unutmadan artık şirketin adı Atasoy ve Yeşiler holding oldu ahahah hadi defol evimden. "

Çileme bir tokat atıp evden çıktım yağmur yağıyordu şansıma ve arabamıda almışlardı peki şimdi ben ne yapacaktım yine tek kaldım yine ve yeniden yıkılmama az kalmıştı şuracıkta çöküp ne istiyorsunuz benden diye haykırasım geliyordu arkadan iki el yine beni tutunca bunun Çakır olduğunu anladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sokak Gül'üHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin