Konferans ve Mahalle

4 2 0
                                    

Evet Çocuklar benim hikayem bu şekilde sizde hayatınızı kendinize adayın zorluklar çok olacaktır elbet ama siz zorluklardan daha güçlü olun ki zorluklar sizi yıkamasın benden bu kadar umarım ilerde hepinizi iş sahibi olarak görebilirim Pes Etmeyin.

Tanem hanım arabanız yıkatmada isterseniz diğerini getireyim .

Gerek yok Begüm ben şirkete geçmeyeceğim.

Peki Tanem Hanım.

Evet bu gün bir lisede konferans yaptım hayalimi nasıl olduğunu bilmeden gerçekleştirdim o gün o icadı yapmasaydım sanırım hala o evde zor şartlar altında olacaktım  icadımı yaptım ve profesöre sundum daha sonra dünya içinde pek çok ödül aldım ve hayalim olan şirketini kurdum Şirketinin adı SG yani Sokak Gül'ü aslında 2. Bir şirketimde var o ise mimarlık üzerine ama onun adıda SG
Mahalleyi mimar olduğum için yeniledim imkanlarımla her ay mahalleye ziyaret ederim bu günde eski günleri açınca gelip görmek istedim Bayram amca emekli olunca da ben baktım yerine .Değişsede görüntüsü hala aynı sıcaklığı , neşesi. Mahalleli de ayrılmadı bu güzel sokaktan hala hepsi burda. Beni hala o gün ki gibi seviyorlar ilk bu sokağa geldiğim gün geldi gözüme. Ne iyi gelmişti bu sokaklar bana, beni iyileştirdi adeta .Hep buraya geldiğimde kalbim çözülür dışarda herkes beni taş kalpli olarak bilir. Kerem ve Çilem de şirketlerimde  baş editör olarak çalışıyorlar. En sevdiğim bu mahallenin bana hediyesi olan araba olmadığında, toplu taşımayı kullanırım  çünkü bende aynıyım sadece ben ürettim onlar satın aldı aramızda fark yok bazen aa bu Tanem Gül değilmi derler soyadımı Gül yaptım gülleri çok severim ne gerekli bir neden .Sonunda mahalleye vardığımda sokakları gezdim bir süredir işlerden dolayı gelememiştim bana doğru gelen Şükran teyzeyle olduğum yerde durdum oda 1,2 adıma yanıma geldi .

" Gül ,kızım hoşgeldin yavrum gel bi çay iç bizde "

Şükran teyze ve aslında nerdeyse tüm mahalle bana Gül Kız derlerdi bende aslında soyadımı bu yüzden Gül yaptım bir nevi 2. Adım gibi birşeydi.

Yok Şükran teyze ben zaten sadece dolanıyorum şirkette işim var birazdan giderim sadece Asya 'yı göreyim dedim.

Asya 18 yaşındaydı bu sene onu yetimhaneden alıp bizim mahallede okutuyordum yani bir nevi ona aile verdim emindim bizimkiler ona iyi bakardı bide burs bağlayacağım yakında. Asyayla çetede karşılaştım onu da 8 yaşındayken çalıştırıyorlardı ona söz vermiştim yanıma alacağım hakkında geçen sene de onu nihayetinde buldum sadece 18 olmasını bekliyordum onu yanıma almak için,
başta yanımda kalmasını istesemde o kabul etmedi sonra en doğru kararı verip buraya  getirdim.

Asya napıyorsun bakalım üniversitenin güzel geçiyor mu?

Asya tıp 1.de okuyor onu en iyi üniversitelerden birine yazdırmıştım hayalinin gerçekleşmesini istiyordum hayali ünlü bir doktor olmaktı benimle olduğu için ünlüydü ama doktorluğu kendi başaracak inşallah.

Çok güzel geçiyor Tanem abla çok seviyorum okulu.

İyi güzel çok sevindim ee yokmu bir erkek arkadaş falan.

Yaa Tanem ablaa ben oraya okumak için gidiyorum ya valla Neriman ablaya söylerim seni terlikle kovalar sonrada haberlerde
" Ünlü SG markanın Sahibi mahallede terlikle kovalandıklarını şok şok şok " diye haberlerin çıkar.

Aman be Asya makara yapıyorum azıcık ne var bunda zaten aşık falan olma bak beni bırakıp gidersen Neriman ablaya söylerim sana terlik savaşı açar ahahah.

Tanem ablamm ben seni bırakırmıyım hiç asıl sen beni bırakma .

Arkamızdan 2 tane terlik yediğimiz için kimin geldiğini anlamıştık tabiki Neriman Abla.

Siz beni aranızda şakalaşma amacıyla mı konuşuyorsunuz ha alın bakalım size terlik hem siz bensiz nasıl sarılırsınız gelin bakayım buraya yumurcaklar hem Gül kız sana yakışıyormu böyle alay etmek ben senin küçüklüğünü biliyorum ben .

Aynı anda Asyayla

Patron sensin Neriman hanım deyip sarıldık.

Evettt 2. Bölüm de bu şekildeydi  bir sonraki bölümde görüşürüz 💕💗💗💗💗💗

Sokak Gül'üHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin