Kriz

5 2 0
                                    

Mahalleden çıkarken gözüm duraktaki birine takıldı giyimiyle çok  zengin  görünen kız dikkatimi çekti kız bana benziyordu resmen bir şey beni ona çekiyordu yanına gittiğimi bile fark etmemiştim.

Merhaba bir sorun mu vardı.

Hayır sadece bana çok benzediğinizi düşünüyorum acaba soyadınızı öğrenebilir miyim?

Aa peki sorun yok ama umarım bir dahakine öküzün trene baktığı gibi bakmazsın ha bu arada ben Beliz Gökay bir daha da o iş görüşmesinden çıkmış gibi olan paçoz kıyafetlerinle karşıma  çıkma.

Adını duyduğuma pişman olmuştum hayat bana yine geçmişi gösterdi neden her zaman böyle oluyor zorla unutmaya çalıştığım geçmiş NEDEN KARŞIMA ÇIKIYOR
Anlamıyorum hızlıca şirkete geçtim öfkemi ve nefretimi kusacak birini arıyordum şirketteki ler sinirli olduğumu anlamış olmalılar ki karşıma çıkmıyorlardı geçmişimin kötülüklerini hatırladığımda her seferinde birini istifa edene dek azarlar öfkemi kusardım ama sadece onlara değil kendime de zarar veriyorum KRİZ geçiriyorum.
Bu gün yine Gökay ailesinin bir üyesini gördüm beni tanımıyorlardı nerden bilecekler ki sokağa elinde bi çantayla atılan kızın büyüyüp şirket kuracağı kendilerinden zengin olacağı. Kimse bunu düşünemezdi eski ailem bile denemeyecek kişiler zengindi beni hala neden sokağa bıraktıklarını anlamıyorum.
Şirket odasında geçirdiğim krizden sonra Begümden arabanın anahtarını alıp dışarı çıkacaktım ama bir anda karşılaştığım kişiyle şoka uğradım.

Evet bu bölüm biraz kısa oldu ama gece 1 bölüm daha atacağım diğer bölümde görüşürüz 💕💕💕💕💕

Sokak Gül'üHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin