Balkondan çıktığımda içim sıcacık olmuştu saat nerdeyse 10 a geliyordu hemen uyumak istiyordum. Ben Akay Holding'in sahibi, Çakır Akay Kocaeli'den İstanbul'a taşınıyorum çünkü İstanbul'da yeni bir holding kuracağım aslında tam olarak ben değil çünkü genellikle babam yardım ediyor Kocaeli'de kini babama bıraktım burayıda kendim yönetmek istiyorum akşamdan beri ortaklık yapabileceğim şirketleri araştırıyorum bazılarıyla çoktan görüştüm ve hayır cevabı aldım . Bazıları ise telefonu açmadı son olarak SG Holding'i aradığımda ise patronlarının izin aldığını ve o gelince tekrar aramamı istediler. SG holding bizimkinin 3,4 katı yani onlarla bir iş birliğine girersem şirket tamam olur.
Gözlerimden artık uyku akıyordu akmasına ama yatağımda bir karaltı var hızlıca ışığa bastım.
Bu bir kadın , acaba odalarımı karıştırdı olabilir peki nasıl uyandıracağım , resepsiyon 'u aramalıyım.Resepsiyon dan 1 kadın ve 1 erkek geldiğinde yataktaki kişiye bakıp sustular 1 , 2 dakika sonra iyice sinirlerim gerilmeye başladı ve bağırarak. " YETER ARTIK götürün şu kadını yoksa ben kaldırmasını bilirim, hem sizin sahibiniz nerde yanlış odanın anahtarını vermişsiniz kadına "
Bağırışla gözlerimi açtım önümde 2 tane akşam resepsiyonda ki gençler ve bir adet de adam vardı ve ben uyuyorum. "neler oluyor burda" diye kükredim .
Çalışan kız " efendim biz bu odayı boş sanıyorduk bu yüzden de size anahtarı verdik bilmiyorduk gerçekten "
Ne kadar kötü bir çalışma çabuk otelin sahibiyle görüşeyim, çabuk arayın , sizden şikayetçiyim kovulmalısınız .
Çocuklar çıkın aylık maaşınızdan kesmeyeceğim ama ikinizinde tüm oteli temizlemesini istiyorum bakalım bir daha böyle bir hata yapacakmısınız. Bana oda kalmadığına göre orman evini açın oraya gideyim. Size gelince bayım ben bu otelin sahibi olarak sizden özür dilemiyorum çünkü büyük ihtimalle internetten odayı rezerve ettiniz ama geldiğinizde odalar doluydu sizde bu odanın kartını alıp girdiniz ama bu odaya sadece şirketimin misafirleri girebilir . Şimdi bu odadan yarın 10 a kadar çıkmanızı umuyorum iyi geceler dilerim.
Kadın otelin sahibiymiş ya bide şirketin felan dedi bir dakka kim olmadığını sormadım neyse birazdan dediği orman evine gider sorarım yada resepsiyona.
Odadan çıktığımda uykum yoktu bu yüzden bi Çilemgile bakmak istedim.
Kapıyı tıklattım ama duyulmadı bende bende duran kartla içeri girdim odada kimse yoktu ama bir tarafta çilem ' in kıyafetleri diğer tarafta ise erkek kıyafetleri bekle bunlar Uras'ın değilmi ,nasıl nasıl hayır hayır ! Yavaş ve emin adımlarlarla balkona yaklaştım kapıyı açıp içeri girdim ve onlara baktım yine hayal kırığım oldu en yakınlarım.Çilem " bak Tanem açıklayabili-
Neyi açıklayacaksın ha neyi ikinizin beni nasıl ayakta uyuttuğunumu neden bana başta söylemedin her şeyi. Neden ben hep ben üzülüyorum şimdi 2 nizde otelimi şirketlerimi terk edin !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Gül'ü
Ficción GeneralArkadaşlar küçükken yazdığım bir kitap baya kötü ancak devamı gelecek ama lütfen bir şans verin 11 yaşında sokağa bırakıp gidilmiş acılarla dolu bir kadının hikayesidir o bu güne kadar İstanbul sokaklarında yaşayıp kendini daha küçücükken olgunlaşt...