10 yıl önce
"Mehirr gel sana birşey göstericem"Akay beni kovalıyordu.
"Geliyimde ıslat demi beni hıh"
"Dağ keçisi!"yanına yaklaşıp burnuna bir fiske vurdum.
"Sensin o bir kere"gülümsedi.
"Yukarı baksana bi dağ keçisi"kafamı kaldırdığım anda buz gibi suyu kafamdan aşağıya boşalttı.
"Akay parçalanmak istemiyosan kaç zaten bir daha senle konuşmucam"
"Hemen küs sende gel affettiriyim kendimi kurutayım seni"çantasından çıkardığı ay işlemeli havluyu çıkardı ve saçlarımı kuruttu.Maskesini gösterip"bende sana birgün şaka yapıcam ozaman bu maske olmayacak ucube"havluyu kaldırıp saçımı daha çok ıslattı
"Yaparsın dağ keçisi..."Şimdi
"Şakamı yaptın dağ keçisi?"kendimi kötü hissediyorum.
"Ne?"kendini toparlayıp,"hani söz vermiştin yapmayacaktın ben izin vermeden açmayacaktın maskemi bakmayacaktın yüzüme"beni dahada kendine çekti."Özür dilerim ama çok hastaydın"kendimi ellerinden kurtarıp kapıya ilerledim.
"Yatağına geç uzan gelicem şimdi ben"mutfağa indim.çok ateşi vardı bir kaba soğuk su ve dolaptan bulduğum elma sirkesini koydum içinede bir bez koyup yukarı çıktım.Odaya girdiğimde Akay yatakta bir bebek gibi uyuyordu.yanına yaklaştım bezi güzelce sıkıp bir kaç defa anlına koydum.ancak ateşi düşmüyordu.hatta daha fazla yükseliyordu.daha fazla dayanamayıp hastaneye gitmeye karar verdim.
"Akay çok hastasın hadi hastaneye gidelim kalk"paltomu almaya giderken elimi tuttu.
"Gitmek istemiyorum Mehir"
"Bebek gibisin Akay hadi" yataktan doğrultup kalkmasını sağladım.üstüne ceketini giydirip çıktım."Mehir maskem yok!"panik oldum.
"Mehir sağ cebimde birtane olacaktı"kendi takmaya çalıştı ancak sarhoş gibi olduğu için takamadı.böyle sevimli duruyordu ama acele etmeliydik.maskeyi alıp yavaşça yüzüne geçirdim.
"Yüzünü benden saklamıyorsun neden?"kafasını kaldırıp bana baktı çok yorgundu gözleri.
"Hafızanı silemeyeceğime göre, hem ayrıca sana güveniyorum dağ keçisi"gülümsedim daha fazla konuşamazdı arabaya binip en yakındaki hastaneye doğru yola çıktık Akay yolun başında uyuya kaldı bu çocuk cidden bebekti.hastaneye vardığımızda hastanenin kapalı ve tadilatta olduğunu gördüm"Sikeyim cidden sikeyim"hayır yani neden yazmıyolar internete şu sıçtığım parmaklarıyla birkaç kelime yazıcaklar
buraya en yakın hastane bir buçuk saatlik uzaklıktaydı.Akay'ın öksürükleri ağırlaşıyordu o yüzden geç kalmadan hastaneye doğru yola çıktım."Mehir!" Akay yarı uykulu bana sesleniyodu.
"Efendim?"yavaşça yüzünü bana çevirdi.
"Bazen seni deli gibi öpmek istiyorum biliyormusun hemde çok istiyorum"ani bir fren kıstım neredeyse cama yapışıyordum.kendine gelip
"Noldu kötü birşey mi dedim?"istemsizce gülümsedim.Akayın koltuğunu yatak pozisyonuna getirdim.
"Ya sadece uyu tamammı?"kafasını sallayıp koltuğa yaslandı.beklemediğim birşeyi itiraf etmişti ve bu iyi birşey değildi.Açıkçası Akaya çok değer veriyodum ancak duygularım sadece arkadaş yönündeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY PARÇASI
Teen FictionBabası tarafından terk edilmiş bir kız... Annesinin ölümünü izlemiş bir çocuk... ikiside tek bir şey istiyor İNTİKAM! "Sen bi kere o oku kalbime sapladın ister bacağıma ister kafama sapla çıkarır eline verirdim Ay Perisi..."