7.Bölüm:Düğün Telaşı

7 0 0
                                    

Bugün günlerden 23 Haziran'dı yani Annem ve Aras Amcanın düğün günü.Pars,Çisem,Ege,Akay ve Begüm gelmiş dügün hazırlığına yardım ediyolardı.
"Lan Ege balonlarımı kemiriyon sen?!"Akay Ege'ye bağırıyodu.
"Yok oğlum ne alakası varya."bir anda bir gümbürtü koptu.Begüm dekorla birlikte yere düşmüştü.Akay koşarak yanına geldi
"Begüm iyimisin güzelim?"
"Oyy Allah'ım siz neden 3 tane erkek varken bana boya işini verirsiniz ki "
"Hadi kalk mızlama."

Çisemle yaklaşık 2 haftadır konuşmamıştık.Benden uzak duruyor gibiydi.
"Çisemim nasılsın?"
"İyi"
"Çisem ne bu tavır haftalardır konuşmuyosun."
"Birşey yok lilya sen begümün yanına git en iyisi"yanına gidip kucakladım.
"Sen kıskandın mı Unnim"yalancıktan trip atıp bana döndü.
"Belki birazcık ama ufacık"
"Özür dilerim Unnimm"yanağına öpücük kondurdum.
"Affedildim bebek."

"Akşam ne giyeceksin ve kimle geliceksin?"gözlerimi kıstım.
"Elbisem sürpriz Pars'la gelicem."
"Begüm Akay'la gelicekmiş."
"Sevindim adına"
"Ben Egeyle gelicem"
"Kereme nolucak?"
"Biz ayrıldık."
"Özür dilerim bilmiyodum."
"Sıkıntı değil lil"
"Akşam görüşürüz."

Dekorları kontrol ederken Begüm'le Akay'a baktım.Akay boya fırçasıyla Begüm'ü kovalıyodu.
"Keçi rahat dur keçii!!"
"Yüzünü boyamadan rahat etmem."
"Bir teklifim var."
"Neymiş?"
"Yüzümü boyayacaksın ama düğüne maskesiz geliceksin."Akay biraz durup düşündü.kesinlikle hayır diyecekti yani ben ona okadar dil döktüm o maskesini indirmedi, Begüm istedi diyemi indiricek yok daha neler.

"Kabul bu yakışıklı suratı herkes görmeli ama değilmi?"
"Tabiki keçim." Akay beyaz boyayla Begüm'üm yüzüne bir kalp çizdi.
"Bu sana olan sevgimi gösteriyo Begüm"gülümseyerek yanlarından uzaklaştım.

☆☆☆

Akay Kuzgun

Begüm'ü bekliyodum birlikte gitceğimize söz vermiştik. yaklaşık 30 dakika sonra evden çıktı.güzelliğı karşısında büyülenmiştim.siyah saten elbisesi kelebekli ayakkabıları... simsiyah  kahküllü saçlarını arkadan topuz yapmıştı.gri gözleriyle mükemmel görünüyodu.


"Vay vay vay benim bebem büyümüş genç kız olmuş"yanıma yaklaşıp gözlerini irileştirdi.
"Sizde çok yakışılı olmuşsunuz Akay beycim ancak birşey fazla olmuş."
"Nedir o?"yüzüme doğru yaklaşıp maskemi çıkardı.
"Söz vermiştin."gülümsedim ve belini kavradığım gibi kendime çektim.
"Sözümüzde duralım değilmi güzelim."kahkülünü kulağının arkasına sıkıştırdım.kıpkırmızı kesildi.
"Hadi gidelim"benden uzaklaştı.

Gidip kapısını açtım.
"Buyrun bebek leydi"eteğini tutup selam verdi.
"Hay hay efendim."
Ve düğüne yerine doğru yola çıktık.

♡♡♡

Mehir Lilya Yılmaz

Herkes telaş içerisindeydi çünkü düğünün başlamasına yarım saat vardı ancak prodüksiyon hala gelmemişti.
Neredeyse herkes burdaydı.Akay ve Begüm dışında.
"Sevgilim!"Pars arkadan bana sesleniyodu.koşarak yanına yaklaştım.

"Pars henüz kimse bilmiyor o yüzden sessiz olmalıyız."yüzüne o sevmediğim gülümsemeyi yerleştirdi.
"Ama bugün herkes öğrenicek sevgilim."
"Buna daha karar vermedik."
"Sen nasıl istersen güzelim."tam gidecekken arkasını döndü.
"Ayrıca çok güzel olmuşsun."ve gitti.arkasından gülümsedim,bana değer veren biriyle birlikteydim sonunda.üzerimde simli bir elbise ve ayağımdada kurdeleli bir ayakkabı vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AY PARÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin