-AMMMMMCIK O ORAYA NASI GİTMEZ
-GÜYA ORTALIĞIN AMINA KOYUYODUN NOLDU YARRAKBAŞ YAT AŞAĞI
Bowling gayet eğlenceli geçiyordu. Dörtlü olarak ayrılmıştık. Ben, Minho, Seungmin ve Jeongin'in takımında Minho; Chan, Felix, Jisung ve Hyunjin'in takımında da Chan galipti. Aldığım mesaj modumu yerlere çekip stresimi arttırdığından enerjim diğerlerinden daha düşüktü.
-Of nolur dinlenip sonra bir şeyler yiyelim saat 6 olmuş.
-Şu koltuklara geçelim hepsi bomboş.
Diğerlerine uyup sessizce koltuğa oturdum. Hepimiz yerleştikten sonra onlarca boş koltuk kalmasına rağmen Minho bir anda dizlerime yerleşti.
-Napıyorsun?
-Oturuyorum.
-O kadar oturacak yer var neden kucağıma oturdun?
-Yok.
-Ama oturacak ço-
-Yok.
Sustum ve gülümsedim.
-Otur madem.
-Bu ne biçim cinsel tansiyon abi kalkacak şimdi.
-Aga aklın fikrin sikişte senin de Hyunjin.
-NE ALAKA YA FİNGİRDEŞEN ONLAR.
-Hyunjin fingirdeşecek olsam Minhoyu bu pozisyonda oturtmazdım emin ol.
Kahkahalar yükselirken Minho kafasını çevirebildiği kadar çevirdi. Ben de utangaç ve inanamayan yüz ifadesine kahkaha attım. Minho birkaç dakika sonra yanımdaki yere yerleşti. Nefes verdim.
-Gençlik ben erken kaçayım, biriyle buluşacağım ter içindeyim gidip bi duş alayım.
-Kiminle?
Chan'a baktım. Gözümün içine bakıyordu ve yalan söylesem de anlayacağından emindim.
-Ryujin yazdı. Onunla.
-Abi şaka mı yapıyosun sen kız sana neler dedi amına koyim delirtme beni
-Ya Jisung düzgünce bitiremediğimiz için insan gibi konuşmaya gidiyorum
-Bir şey söylediği gibi yazıyorsun, oraya geliyoruz çünkü sen bu kıza karşı kendini savunamıyorsun.
Başımı eğdim. Haklıydı. Uzun ama toksik bir ilişkim vardı Ryujin ile. 3 senenin sonunda da şiddetli bir kavgayla ayrılmıştık. Hala içimde bir eksiklik olduğunu ne kadar reddetsem de gerçek değişmeyecekti.
****
Gözümün önünde eski sevgilisiyle buluşmaya gitti? Sinirden kudurduğumu gruba vuramazdım ama yüzüm yanıyordu. Karşılık alamadığımı biliyordum ama niyetimi fazlasıyla belli ediyor olmama rağmen hem hareketlerimi görmezden gelip şimdi de eski sevgilisiyle mi buluşmaya gitmişti?
-Özel değilse naptı ki kız abi merak ettim?
-Neler dediğini söyleyemem ama 3 senelik bir ilişkileri vardı, en son baya berbat kavga etmişlerdi kötü ayrıldılar bir anda iki düşmana döndüler.
-Of aga iğrenç ya
-İkisi de agresif kişilikler baya, yürümüyordu aslında bundan dolayı ama aşık olduklarından mıdır sağlıksız bağ mıdır bilemem 3 sene vurdulu kırdılı da aşklı böcekli de geçti.
-Benim tek bildiğim Changbin'in çok yıprandığı amına koyayım. Özellikle ayrıldıkları ilk hafta ağladı durmadan. Rage roomu açmaya da aslında kendisinin de öfke atacağı bir yer olsun diye açtı. 6 ay falan oldu herhalde onlar ayrılalı baya taze yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rage room | minbin✔️
Fanfiction"eşya kır dedik güzel kardeşim sana duvarı çökert demedik" texting+düzyazı