28

409 52 70
                                    

hayat bos pompala cos

yeon
BAK KARDESKM
BENI
DWLLENDIRME
BEN SENI
RYUJINDE BILE BOYLE GORMEDIM
AMINA KOYDURTCAN ILLA

woo
cicegim
sen
deep down biliyorsun hani anladin mi
askindan yataklara dusmussun hala daha
yok galoslarmis yok halilarmis

loveleechan
ulan biz nerdeyiz bu muptezel pezevenk nerde

yeon
bak changbin
konussana
amina caktigim
tepki ver
simdi sen bu cocugun evine tiris tiris gidip dudagina yapisiyo musun ben yaka paca suruklim mi seni

changbin
gidiyorum ve yapisiorum
yeto
ciddo

loveleechan
harbiden yeterliiii
story at tmm mi manitayiz storysi☝🏻

changbin
aticam☝🏻

yeon
helal lan seyit

woo
hadikoss


**********

Zorlukla, tereddütle çıktım merdivenleri. İçimdeki ileriye yönelik korku zamanla geçsin diye bekleyecektim. Mantık insanıydım. Ama bu sefer, Minho için mantığımın sesine kulak tıkadım. Kapıya geldiğimde içeriden gürültüler geliyordu. Evde sanırım Minho dışında birileri vardı. Durdum. Boğuk bağırışlar. Kavga? Ama kiminle?

"Olağandışı bir durum olursa anahtar kapının önündeki tablonun arkasında. Dış kapının anahtarını da çıkarttırıp vereyim sana. Zille uğraşma"

İçeri zaten Minho'nun verdiği anahtarla girmiştim. Sanırım dairenin içine de öyle yapacaktım. İçerideki sesler yükseliyordu. Görünüşe göre oyalanmamalıydım.

Anahtarı yavaşça çevirdim. Kapı aralandığında sesler iyice netleşti.

-SİZE İHTİYACIM BİLE YOK ARTIK! HER ŞEYİMİ DOMİNE ETME ÇABANIZDAN ÇOK SIKILDIM! BOKTAN PARANIZ DA GERİZEKALICA LÜKSÜNÜZ DE SİZİN OLSUN!

-AĞZINI TOPLA! EŞEK BAŞI YOK KARŞINDA!

Tokat sesiyle kanım çekildi. Işığı yanan tek yer olan mutfağa koştum. Tezgaha dayanmış, başı önde, elinin tersi yanağında bir Minho. Karşısında babası, onun arkasında annesi.

-Ne oluyor burda? Minho iyi misin?

-Bu kim Minho? Nasıl girdiniz buraya? Lütfen çıkar mısınız, oğlumla özel bir konuşmanın ortasındayım.

-Orasını anladım, ve hayır çıkmıyorum. Vurarak mı konuşuyorsunuz oğlunuzla?

Minho'nun önüne geçtim.

-Sizi ilgilendiren noktayı göremedim Bay..

-Seo.

-Bay Seo.

Omzumdan sertçe geriye ittirildiğimde sinirle gülümsedim. Bu adam gerçekten kendini hak ehli sanıyordu.

-Vay.

-Changbin çekil.

-Minho tamam dur.

rage room | minbin✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin