Changbin'in kornasını duyduğumda hırkamı alıp evden çıktım. Yolcu koltuğuna yerleşip pis pis sırıttım.
-Dayanamıyorsun cazibeme dimi?
-He. Öyle olmuş. Neyse nereye gidelim istersin?
-Yemek yiyebileceğimiz bir yer olsun ya akşam yemeği yemedim.
-Tamamdır.
Kafamı cama yaslayıp Changbin'i süzdüm. Deri ceket, yakası fermuarlı bluz. Rastgele ayırdığı saçları. Direksiyondaki elleri.
-Amına koyim uykum geldi nerede bu yer kaçırıyo musun beni?
-Sabret la azcık.
Kafamı geriye atıp bağırırcasına nefes verdim.
-SIKILDIIIIIIIIM
-ANLADIM
Alarm sesi gibi bağırmaya başladım. Yakınlarıma yapmayı sevdiğim en etkili işkence yöntemi.
-SUS Bİ BE GELDİK İŞTE
-NE BAĞIRIYON
Arabadan indiğimizde loş ışıklı mekana baktım.
-Geneleve benziyo lan
-Gevşek herif kafe bar burası
İçeri geçip masalarda yer olmadığı için bar sandalyelerine oturduk. Yemekleri sipariş verdikten sonra düşünceli şekilde bana baktı.
-Ne bakıyon
-Hiç
-Beni de bi süzüp duruyosun he
Güldü
-Mal ya. Sus da al ye yemeğini.
dedi mutfaktan çıkıp tezgaha yaklaşan garsonu işaret ederek. Arabayı benim sürmeyeceğimin rahatlığıyla içki de sipariş ettim ve Changbin'e döndüm.
-Bir haller var üzerinde, iyi misin?
-Yoruldum. İşlerim iyi gidiyor ama yorucu.
-Yardıma geleyim mi sana?
-Nası
-Baya geliyim seninle çalışıyım cidden sıkılıyorum.
-Olur. Maaş yok ama, daha o kadar para yok
Gülüştük.
-Para istemiyorum ki. Seninle olsam yeter.
Yine durgunlaştı. Ne zaman ona ilgili bir şey söylesem yüzü değişiyordu. Anlamsız, boş bir yüz ifadesine bürünüyordu.
-Tabi, haklısın.
Başını eğip yemeğine gömüldü. İçmemin de etkisiyle sinir harbi geliyordu. Olay çıkartmamak için sineye çekmeye çalıştım.
-Ben de mi içsem? Arka sokaktan gitmeye çalışırız.
-İiç. Arabayı bağlatma da.
-Denicez.
Kısa saçlı barmaide seslendi ve şarap sipariş etti. Changbin ilk defa gördüğü kişilerle bile muhabbet açabilen sıcakkanlı biriydi, ve muhtemelen benim aksime buraya ilk gelişi değildi bu yüzden barmaidle konuşmaya başladı. Changbin'in enerjik haline karşılık isim etiketinde "Lin" yazan barmaid durgun ama bir o kadar da şakacı tavırlıydı. Benimle ilk tanıştığında da böyleydi Changbin. Ama sonradan kesilmiş, duyguları değişken bir Changbin gelmişti. Muhabbetin fazla uzadığına Changbin yerine karar vererek çubuğumu dikkat çekmek için masaya çarptım ve içkimi kafama diktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rage room | minbin✔️
Fanfiction"eşya kır dedik güzel kardeşim sana duvarı çökert demedik" texting+düzyazı