İyi okumalar 💜
Tolga'nın Bursa konseri için hazırlanıyorduk, mezarlık olayının üzerinden üç gün geçmişti. Biz hiç bir şey olmamış gibi devam ediyorduk, başka bir seçeneğim de yoktu zaten.
"Hazır mıyız ilo'm?"
"Hazırız moti."
"Çıkalım o zaman."
Küçük valizlerimizi arabanın bagajına yerleştirip yola çıkmaya başladık. Açık camdan rüzgar yüzüme eserken başımı geriye yasladım, çalan şarkıyla hafif mırıldanmaya başladım. Sevdiğim bir şarkı çalıyordu.
"Hayat sende durmam diyor.."
Sesim fena değildi, Tolga zamanında bazı parçaların nakaratlarında ona eşlik etmem için çok ısrar etmişti ama ben kabul etmemiştim.
"Her nefeste son geliyor.."
Sesimin ardından onun sesini duydum, hafif hafif eşlik ediyordu. Kendimi şarkıya kaptırarak söylemeye devam ettim."Bildiğin sende kalsın, sen yalancı baharsın. Artık senin olmam diyor!"
Gülümseyerek Tolga'ya döndüğümde videomu çektiğini gördüm. "Ya sen niye benim video mu çekiyorsun? Önüne baksana."
"Böyle bir manzarayı kaçıramazdım. Kızım sesin çok güzel, gel bir parça yapalım bak beraber."
"Yok ya.."
"Şu konseri bir atlatalım, ben ikna ederim seni bak görürsün."
Kafamı camdan dışarıya çevirip gözlerimi kapadım. Zaten bu akşam yeterince yorulacaktım, iki saatlik yolda olsa azıcık uyumaktan zarar gelmezdi.
Hava inanılmaz esiyordu, otobanda olduğumuz için bu çok normaldi. Ellerimi kollarıma sarıp bacaklarımı kendime çektim. Keşke üzerime alabileceğim ince bir hırkam olsaydı, on numara olurdu.
Gözlerimi kapattığım anda araba durdu, hemen ardından üzerime bir şey serildi. Gözlerimi açıp baktığım da üstünde ki gömleği üzerime örtmüştü.
Gülümsedim. "Teşekkür ederim."
"Rica ederim.."
Buram Buram o kokuyordu gömleği. O kadar güzeldi ki.. Onu seyrederken gözlerim yavaştan kapanıyordu, biraz dinlensem iyi olucak.
Gözlerimi açtığımda Bursa'ya geldiğimizi anladım. Tam akşam üstüydü, saat 17.23'e geliyordu. Saat 20.00'da ise konseri vardı, kısa bir süre kalmıştı yani.
Hemen otele eşyalarımızı yerleştirdik. Tolga biraz işim var diyerek dışarı çıktı, bende hemen hazırlanmaya başladım.
Siyah bir büstiyer ve yine siyah bir şort etek giydim. Belime bir bel zinciri bağlayıp saçlarımı sıkıca toplayıp hafif bir makyaj yaptım.
Spor ayakkabılarımı giyerken bir yandan Tolga'yı aradım.
"Buyur yavrum?"
"Ben hazırım, neredesin."
"Aşağıda bekliyorum seni."
"Geliyorum."
Telefonu kapatıp çantamı aldım ve hemen otelden çıktım. Tolga arabanın yanında bekliyordu beni.
Beni baştan aşağı süzerek gülümsedi. Yanına geldiğim de sıkıca sarıldık birbimize.
"Çok güzelsin."
"Teşekkür ederim."
Boynuma kuru bir öpücük bıraktığın da kafamı geri çekip ona baktım. "Gidelim mi?"
"Gideriz.."
Bir anlığına çok yakınlaştık, nasıl oldu bilmiyorum ama nefesini yüzümde hissediyordum. Dudakları dudaklarıma yaklaştığında konuşmaya çalıştım.
Evet, çalıştım çünkü şu an nefesim kesiliyor gibiydi.
"Geç kalacağız."
"Yetişiriz.."
Tam öpecekken, ellerimi göğüsüne bastırıp kendimden uzaklaştırdım. Hiç bir şey demeden direkt arabaya bindim.
Bir süre onu bıraktığım yerde kaldı, sonra arabaya bindi. Yol boyu çıt çıkmamamıştı ikimizden de.
Kulise girdiğimiz de hemen hazırlandı, sahneye çıkarken durgundu. Sahnede farklı olacağını düşündüm, her zaman ki gibi büyük bir coşkuyla çıkmıştı ama vardı işte bir şeyler, kırgındı ve bunu sadece ben anlarım.
Şarkılar sokaklara ait parçasını söylemeye başladığın da kollarımı birbirine bağladım, duvara yaslandım ve onu izlemeye devama ettim.
Bu Tolga'yla ilk yakınlaşmamız değildi. Daha önce öpmüştük birbimizi, ilk öpücüğümü ona vermiştim, benim çoğu ilkim onunlaydı zaten.
İlk onun elini tuttum, ilk ona sarıldım, ilk onun göğüsünde uyudum, ilk ona bir şeyler hissettim..
Düşüncelerimden sıyrılırken sahneden gelen, onun sesine odaklanabilmiştim.
"Bu bi' ilk ve sen ilklere sahipmişsin.."
İstemsizce gözlerim doldu, güzel bir denk gelişti.
Onu öylece izlerken bir anda sahneye bir kız fırladı. Şaşkınlıkla olanları izlerken Güvenlikler kızı tutmaya çalıştı. Her ne kadar tutmaya çalışsalar da Tolga durmaları için işaret yaptı. Hemen ardından da Kollarını iki yana açtı ve kız ona sıkıca sarıldı. Sahneden inmeden önce elindeki telefonla fotoğraf çekindi ve indi sahneden.
Gülümseyerek izledim onları. Moti sonunda istediği yerdeydi, Seviliyordu. Onun hayranlarına olan ilgisi ve hayranlarının ona olan ilgisi çok güzeldi.
Başardın moti'm, daha da başaracaksın. Daha çok yolun başındayız.
-i
Ayy umarım beğenirsinizzz 🫶🏻💅🏻💖🌸