İyi okumalar 🤍
Dün Otoparktan çıktığım gibi Sema'nın yanına gitmiştim. Ona olan biten her şeyi anlattım, o kadar sevindi ki..
Ama asıl bombalar ondaydı, Tolga deniz ve Sema'yla oturup konuşmuş ve bütün sorunları ortadan kaldırmışlar. Diğer bombaya gelirseekk.. Tolga'nın bana güzel bir sürprizi varmış. Esma denizin ağızından çok laf almaya çalışmış ama ağızını bile açmamış hain pango.
Sabah kalkar kalmaz kendimi duşa attım. Soğuk su tenime nüfuz ederken sırtımı duvara yaslayıp gözlerimi kapattım. Yüzümde ister istemez bir gülümseme oluştu, dün akşamki anlar geldi gözümün önüne. Sanki bir rüya görmüşüm de etkisinden çıkamamışım gibiydi.
Suyu kapatıp bornozumu üstüme geçirdim. Duştan çıktığım an telefonum çaldı. "Dakika bir gol bir."
Sema arıyordu, telefonu açıp hoparlöre alıp bir tarafa koydum ve üstümü giyinmeye başladım.
"Efendim aşkım?"
"İlayda.."
Sesi çok endişeli geliyordu. "noldu?"
"İlayda Tolga.."
Elim ayağım titremeye başlamıştı. "Sema noldu diyorum? Ne tolgası bir şey söyle artık."
"Çok acil stüdyoya gelmen lazım. Abime bir şeyler oldu hiç iyi değil, Lütfen acele et."
Telefonu kapatır kapatmaz evden nasıl çıktığımı bilmedim. İçim içimi kemiriyordu. Bu kadar korkmamın sebebi Tolga'ya bir şey olucak düşüncesiydi. Kendine zarar verme potansiyeli vardı, daha önce de yapmıştı. O yüzden en ufak bir şey elimi ayağıma dolaştırıyordu.
"Allahım lütfen kötü bir şey olmasın.."
Stüdyoya hangi ara gelmiştim bilmiyorum, öyle hızlı gelmiştim ki yarım saatlik yol 10 dakika da bitmişti.
Stüdyonun kapısı açıktı, içimden dualar okuyarak koşar adımlarla girdim stüdyoya.Bi terslik vardı ama, etraf kapkaranlıktı ve kimseyi göremiyordum. "Sema."
Ses yok. "Tolga."
Daha da seslendim ama hiç bir ses yoktu.
"Noluyor ya.."Kimse yoktu. Yavaşça yürüyüp etrafa bakındım, Bir adım daha attığım an stüdyo içinde bir ses yankılandı, benim sesimdi.
"Hayat sende durmam diyor.."
Şaşkınlıkla dinlerken hemen ardından onun sesini duydum.
"Dikenli güller sevilir, dikil başımda diril.
Şehir tamamen sinir, sihirim tutabilir.
Bunu yazan ellerim, birini boğabilir.."Şarkı kesildiği an kulağımda hissettiğim nefesle irkildim.
"Tüm iyi niyetlerim, sende kalabilir."
Korkuyla Arkamı döndüğüm an onu gördüm. Daha doğrusu göremedim çünkü karanlıktı, ama kokusundan bile anlamıştım o olduğunu.
Eli belimi sararken fısıldadı. "Daha önce çektiğim videoyu kullandım. Yanıma çok yakışıyordun, bir de şarkımda denemek istedim."
"Çok güzel olmuş."
Şimdi taşlar yerine oturdu, Sema'nın bahsettiği sürpriz buydu.Kalbim korkudan öyle bir atıyordu ki, kalp atışlarımı onun bile hissettiğine eminim.
"Korkuttum mu?"
"Beni korkutmaya yemin içmiş gibisiniz."
"Başka seçenek mi yoktu, sanki çağırsan gelmeyecektim."
"Gelmezdin."
Doğru, inat ederdim ve gelmezdim. Beni iyi tanıyordu.
Yüzümü ellerinin arasına alıp yaklaştı. "Naza çekme güzelim."
"Sana az bile yapıyorum."
"Ne yaparsan yap hak ediyorum, hatta fazlasını bile hak ediyorum ama benim dayanacak gücüm kalmadı."
"Benim de kalmamıştı, sen beni uzaklaştırmayı tercih ettin."
"Kafamı sikeyim ki seni kaybederim diye çok korktum, sevdiğimi söylemesem bile hissettiririm sandım. Asıl sevdiğimi söylemezsem kaybedeceğimi anladım."
"Anlamaya çalışırken canımı çok yaktın."
"Özür dilerim sevgilim, çok özür dilerim."
Ellerini yüzümden çekip tekrar belime yerleştirdi ve kendine çekti. İki taşın arasında koluna bir çimdik geçirdim. "Bu yaptığınıza ödeteceğim hepinize, korkudan elimi ayağıma dolaştırdınız."
Güldü. "Senden ne gelirse başım gözüm üstüne."
Bende dediğine karşılık güldüğümde dudaklarıma yaklaştı.
"Ben seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum."
Dudaklarını dudaklarıma bastırdığı an kollarımı boynuna sarıp karşılık verdim. Sonunda yıllardır beklediğim anı yaşıyordum.
-i
Geç olsun güç olmasın diyelim ahshshshuwsjjskwjdkwje
Umarım beğenirsinizzz 💖🌸💅🏻🫶🏻