-Alp-
İntikam. Bende bir tek bu duygu kaldı. Kardeşimin soğuk cesedine değdiğimde, annemin kızarmış gözleriyle onu izlediğini gördüğümde bu duygu bende hapsoldu. Bu gün ise annemi kaybettim. O da ölümün kardeşimi alıp gitmesine dayanamayıp peşinden gitti ve bunların tek bir suçlusu var.
''Poyraz Işıkveren''
En yakın dostum olarak adlandırdığım o şeref yoksununun sırat köprüsünden geçme vakti geldi. Bu gün onun işi bitecek. Bu plana göre onun barmenlik yaptığı bara gidip onu bir şekilde dışarı çıkaracağım ve oracıkta işini bitireceğim. Telefonu hızlı bir şekilde açıp, numarayı tuşladım.
0536******* aranıyor...
''Alo. Kanki buluşalım mı sizin orda? ''
''Olur Alpoşş...''
''He he...'' Samimiyetsiz bir gülüş attım ama onun bunu fark ettiğini düşünmüyorum.
Arama sonlandırıldı...
Ne kadar da yılışık. Şu halleri beni gıcık ediyor. Evet diyeceğini bildiğim için takside bekliyordum ve abiye devam etmesini söyledim. Abi oraya gidene kadar düşünme vaktim oldu. Neden benim aptal kız kardeşim egolu Poyraz'a tutulmuştu ki? Hayır, o kadar da yakışıklı değildi ki.
Taksi yavaşça bara yaklaştı ve durdu. Taksi babamın adamlarının şirketinden birine ait olduğu için kapıyı çarpıp çıktım. Bara doğru seyrek adımlarla koştum ve Poyraz malını görüp sırıttım. Elimi sallamamla yanıma geldi ve konuşmaya başladı.
-Oylum-
Oturduğum barları sessizliğine ve az kişi olmasına dikkat ederek seçerim. Barın en kuytu köşesinde düşüncelere dalmış bir şekilde biramı yudumluyordum. Fakat dünyanın en samimiyetsiz arkadaşlığı karşısında ağzım açık kaldı ALLAH böyle arkadaşlık varsa bozsun. Aralarından biri -sarhoşluğumla görememiştim- bana doğru sinirli bir şekilde yaklaştı. Masanın üstünden birayı aldığı gibi yavaşça elbisemin üstüne doğru dökmeye başladı. Anlamsız bir bakış attım.
''Ne bakıyorsun lan?''
Ani bir sinir geldi sanırım. Karşı koyamadım. Bira kokan elbisemle ayağa kalkıp kasıklarına tekme attım. Arkadaki çocuk arkadaşının tekrar tekme yemesini istememişçesine ayağımı tuttu ve beni kendine çekti.
'' Oh bu acıtmış olmalı hah..''
Adam uslanmamış gibi üstüme doğru koşar adım attı ve tam yumruğu geçirecekken eğildim ve arkadaşının yüzüne koca bir yumruk patlatmış oldu.
''Parayı ödeyip çıkacağım bu ortam sarmadı. Borcum ne kadar?''
Birayı başımdan aşağı döken eleman arkadaşına ''Poyraz iyi misin?'' dedi.
''Parayı ödemek istiyorum!'' Lafı sözlerinin arasına sıkıştırdım.
Adı Poyraz olan kafasını salladı ve kasaya geçti.
''Sizden para almayacağız küçük hanım.''
''Küçük hanım mı?'' Sen de mi ister misin dercesine yumruğumu gösterdim.
''Şimdi deminki kadar kolay olmaz hanımefendi.''
''Öyle mi, sen kaşındın.'' Tam yumruğumu kafasına geçirecekken elimi sertçe kavradı, ama onun bilmediği bir şey vardı, ben ayaklarımı ellerimden daha iyi kullanıyordum. Kasıklarına bir kere daha tekme attım. Hemen yüzü acı dolu bir şekilde kasıldı.
''Ne oldu acıdı mı tatlım?'' Masanın üstüne cüzdanımdan çıkardığım 50 doları bıraktım ve barın kapısını çarpıp gittim. Kapıdan çıktığım gibi telefonun cızırtısı ile durdum ve telefonu kulağıma dayadım.
''Buyurun, Oylum ben.''
''Efendim siz ****** hanımın yakını mısınız? Telefonunda bir tek sizin numaranız var.''
''Evet öyleyim, bir sorun mu var? Onunla görüşebilir miyim?''
''Maalesef efendim, ******* hanımı kaybettik.''
Hayat bu kadar mı üstüme gelir?
''Cenazaye gelmeyeceğim bilginiz olsun.''
''Ama-''
Arama sonlandırıldı...
Hayat iğrenç gidip bira alacağım mal arkadaş yüzünden bir bira içemedim. Acaba arkadaşım ne yaptı? Aslında onu o kadar sevdiğim söylenemez; arkadaşı yoktu arkadaş gibi davrandım. Ama bir kere bende para çalmaya kalkıştı! İstese vermem sanki. Yine buraya gelmek zorundayım tekel çok uzak.
Kapıdan girdim ve konuşmaya başladım.
''3 tane Efes Pilsen şişesi alabilir miyim?''
Barmen olan Poyraz bana baktı, şaşırmış gibi yaptı ve bana istediklerimi verdi.
''108 TL''
200 verdim.
''Üstü kalsın''
Kapıdan çıktım gidecek bir evim yok terk edilmiş birinin evi sokaktır. Teker teker içmeye başladım. Sonra sokakta yere yığıldığımı hatırlıyorum.
***********
Evet yeni bir hikaye yeni bir başlangıç keyifli okumalar.....
Takipte kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katiline Sarıl (TAMAMLANDI)
AléatoireSarıldığı kişinin katil olduğundan bir haber bir oğlan ve oğlan için katil olmuş bir kız...