YDM||ÖZEL DERS

273 8 13
                                    

Satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin.

İyi okumalar, iyi eğlenceler!

Kumru

"Yaşıtlarım ilgimi çekmiyor..." gözlerimiz kesişti. "...Sizin aksinize."

Ah...cidden demiş miydim bunu?

Ya yanlış anlarsa?

Aman, ne anlayabilir ki en fazla?

Ondan hoşlandığımı falan düşünecek hali yok ya!

Yok canım...yok.

Son bir defa daha yüzüme su serperken derin bir nefes aldım. "Saçmalıyorsun, o senin öğretmenin." Kafamı iki yana salladım ve daha fazla düşünmemek için hemen lavabodan çıkıp daha demin kalktığım masada oturmaya devamveden hocamın yanına geçtim.

"Geçti mi...mide bulantın?"

Kafamı salladım ve sandalyeye yerleştim."Geçti, çok iyi geçti." Boğazımı temizledim.

Garson yanımıza yaklaşıp çay bardaklarını toplanan masaya bırakırken gülümsedim ve teşekkür ettim. "Seni dinliyorum Kumru." Elimi ince çay bardağına dolarken gözlerimizi buluşturdum. "Hocam ben bu olimpiyatlar için düşündüm taşındım..." Devam etmem için kafasını salladı.

Alt tarafı olmayacağını söyleyeceğim, hadi kızım.

Derin bir nefes alıp ağzımı aralarken sabırla beni bekliyordu.

"Kazanamayıp sizi hayal kırıklığına uğratmak istemem."

Süpersin devam et!

Dudaklarını ıslatıp dirseklerini masaya yerleştirdi ve hafifçe eğildi. Anında göğsüne kayan bakışlarımı kolyesinden çektim ve yine mavilerine odaklandım. "O yüzden..." Gözleri daha da derinleşirken avcumu eşofmanıma sürdüm. "Elimden geleni yapacağım kazanmak için."

Rahatça nefesini bırakırken gülümseyip arkasına yaslandı. "Bir an kabul etmeyeceksin sandım." Dudağımın kenarını ısırıp arkama yaslanırken peçeteliğe baktım. "Ben de öyle." Gülümsedi. "O zaman özel dersler için gün ayarlamamız lazım..." Kaşlarımı kaldırdım. "Özel ders mi?"

"Evet küçük hanım. Beni daha fazla göreceksin...Hangi günler müsaitsin?"Gözlerimi yüzünden çekip rastgele bir yere getirirken düşünmeye çalıştım.

Haftasonu aslında boştum."Haftasonları boş oluyorum genelde. Hafta içi de okul dışında bir yer yok. Siz seçseniz kendinize göre daha iyi olur." Onayladı.

"Derslerimin hepsi sabah...Hafta içi 3 gün öğlenlerim müsait olur. Haftasonu da ikimizin durumuna göre haberleşiriz."

Kafamı aşağı yukarı sallayıp çayımdan yudum aldım. "İlk dersimiz yanın öğlen vakti olabilir. Diğer günleri de ayarlayıp yazarım sana."

"Okulda mi olacağız?" Sırıtıp 'cık'ladı. "Her ne kadar öğretmen de olsam, okuldan çıkmak için can atıyorum.."Kıkırdadım.

"Bende, sende hiç fark etmez yerleşiriz bir yere." Göz kırpıp çayından yudum alırken gözlerimi kaçırdım ve ben de bardağı götürdüm dudaklarıma.

YILDIZA DOKUNAN MÜREKKEP +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin