Desteklerinizi vote ve yorumlarla belli edebilirsiniz.
Satır arası yorumları okumak çok zevkli.
İyi okumalar, iyi eğlenceler!
Kumru
Yüzümü buruşturup sızlayan kalçamı ovarken içinde gömleğimin olduğu poşeti yatağa fırlattım.
Sonra da yüz üstü bir şekilde ben uzandım.
O olaydan sonra ben eve gitmek istemiştim bir şey demeden.
O da gitmemin benim için daha iyi olacağını söyleyip uğurlamıştı beni.
Hâlâ yaptığı şeyi idrak edemezken artık yüzüne asla bakamayacağım garantiydi.
Biraz kestirmek için gözlerimi kapatmıştım ancak gözlerimi alarm ile açtım.
Homurdanıp tutulan boynumu tutarak kalktım yataktan.
Daha bir özenli hazırlansam da içim de çok değişik bir his vardı.
Bir noksanlık değil ancak...Bilmiyorum işte.
Dudak parlatıcımı dudağımda birkaç kez kaydırdıktan sonra sırt çantamı alarak çıktım odamdan.
Annem yine erken çıkmıştı o yüzden kahvaltıyı yapmak bendeydi.
Omlet yaptım ve yanına kahvaltılıklar çıkarttım. Çay yapacak kadarı vaktim olmadığı için meyve suyunu seçerken yemeye başlamıştım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra dişlerimi fırçalamış ve çıkmıştım evden.
Okula vardığımızda Beste kantine geçmişti yine yemek yemeden çıktığı için. Ben ise sınıfa çıktım. Gözlerim her yerde onu arıyordu istemeden.
Sırama oturup ellerimi başımın iki yanına koydum ve gözlerimi kapadım.
Beste'ye tabii ki söylemedim canım hocamın bana ne yaptığını.
Of, düşündükçe kızarıyorum yeter!
Tahminen birkaç dakika sonra ders zili çaldı fakat Beste hâlâ gelmediği için ona mesaj attım.
Salak hem hakkı yok hem oyalanıyor.
Telefon elimde titreyince ekranı açıp mesaja baktım.
Beste: ask çiçeğim hocayı birkaç dakika oyala, hayırlı bir iş peşindeyim;)
Ofladım.
Sendeki enerji bir bende olsa harem kurmuştum çoktan.
Öğretmenler zili çaldığında hiç beklemeden hocamız içeri girdi.
"Günaydın arkadaşlar, oturun." Eteğimi düzeltip otururken saatime baktım.
Esma hoca çok dakikti. Geçen sene 2.dönemde gelmişti ve artık hepimiz onu tanıdığımız için ona yetişiyorduk.
Gel gör ki benim sevgili arkadaşımla yıldızları bir türlü barışmadı.
"Yoklama alalım oyalanmadan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZA DOKUNAN MÜREKKEP +18
Teen Fiction"Ölmedi. Ölse hissederdim." Gülümseyip yanaklarımdan çeneme yol alan gözyaşlarımı izledi bir süre. "Öldü Kumru, babanı kaybettik." Burnumu çektim. "Neden bu kadar acımasızsınız?" Gözlerime baktı gözlerini kısıp."Gerçekler acıdır ve ben dürüst biriy...