Reggel fájó fejjel keltem fel. Valaki karját éreztem magamon. Lassan kinyitottam a szemeim és Billel találtam szembe magam. Még halkan szuszogott. Finom illatú parfümje illatát éreztem egybe az alkohollal. Ki dobtam volna a taccsot, de azért a parfümje jó illatú volt. A nyakán vörös rúzs foltok és kis lila foltok helyezkedtek el. Szemfestéke elkenődött volt és tiszta vörös rúzsos volt az arca. És beugrott az este. Ezt kajak én csináltam a nyakára? Az utolsó dolog, amire emlékszem az a csók, onnantól már képszakadás.
Miközben bámultam Billt, annyit vettem észre, hogy lassan kinyíltak a szemei.-Mm..Jó reggelt.-Mondja azon a reggeli rekedtes hangján.
-J-jó reggelt..-Mondom neki zavartan.Vajon elfelejtette a csókot?
-Meddig bámultál?-Kérdezte vigyorogva.
-Mindig belém kell köss?-Nevettem.-Amúgy most keltem.-Mondtam.
-Emlékszel valamire a tegnap esti buliból?-Kérdezte.
-Öhm..nemm nagyon..-Mondtam zavartan, majd megszakítottam a szemkontaktust.
-Miért te?-Néztem rá.
-Én sem.-Mondta vörös fejjel. Vagy csak a rúzs miatt tűnt annak? Haha.
-Lemegyünk?-Kérdeztem Billtől.
-Aha, persze.Lementünk a konyhába, ahol Gustav és Georg is ott volt. Mikor beértünk a konyhába, abban a pillanatban nyitódott a bejárati ajtó.
-Hát megjöttél.-Nevetett Georg Tomra.
-Mint látod.-Mondta, majd leült az étkező asztalhoz.
-Baszdki.-Sóhajtott egyet Tom.
-Látom jó estéd volt.-Nevetett fel Bill is.
-Látom neked is.-Nevetett fel Tom is, ahogy jobban megnézte Bill nyakát és az arcát.-Mi? Miről beszélsz?-Nézett értetlen fejjel Bill.
-Nézz tükörbe.-Mondta Tom, majd felállt, hogy igyon egy pohár vizet.Bill gyorsan elviharzott a lenti fürdőszobába. Mikor visszajött, le volt mosva a rúzs és fogat is mosott szerintem, mert fogkrémes volt a szája széle.
Odamentem hozzá, majd lassan a szájához emeltem a kezem és letöröltem a hüvelykujjammal a fogkrémmaradványt.
Bill csak bámult engem, majd széles mosolyra húzta a száját.-Mi az?-Kérdeztem én is mosolyogva.
-Semmi, csak...-Bámult tovább.
-Csaaak?-Kérdeztem újra.
-Csak olyan szép vagy.-Mondta.
-Hé! Mi is itt vagyunk.-Mondta Gustav.
-Ja! Ne itt a romantikát. Ezzel csak rájövök, hogy milyen magányos is vagyok.-Mondja nevetve Gustav.
-Köszi.-Suttogom Billnek mosolyogva, majd a fiúk felé fordulok.
-Mit ennétek?-Kérdeztem.
-Hmm egy jó hambit!-Válaszolt Tom.
-Én reggelire gondoltam.-Nevettem fel egy kicsit.
-Egy óra múlt Em!-Mondta Gustav.
-Jó, akkor hamburgert eszünk. Deee akkor rendelni kell, mert én nem csinálok az is biztos!-Mondtam.
-Jólvan. Megrendelem.-Mondta Georg, majd végigkérdezett mindenkit, hogy ki mit kér a mekiből.Míg vártuk a kaját addig mindannyian elmentünk zuhanyozni, mert ránk fért. A két G hazaugrott ruhákért, mert pár napot itt alszanak. Miután lezuhanyoztunk, én és Bill leültünk a nappaliban lévő kanapéra és a tv-n néztünk valamit. Miközben nagyon elmerültem a sorozatban, Billnek a keze ami lassan a combomat simogatta, most már elterelte a figyelmem és már másra sem tudtam figyelni, csak a combomat simogató kezére. Nagyon puha és meleg volt a keze, miközben cirógatta a belső combomat.
-Megjött a kajaaa!-Kiabált Georg.
-Megyünk?-Kérdeztem Billt.
-Várj még egy kicsit.-Dőlt a vállamra.
-Még mindig részeg vagy?-Nevettem el magam.
-Lehet.-Kapta fel a fejét, majd a szemembe bámult.Bill lassan közelített a fejemhez. Hallottam a halk, de gyors levegővételét ami langyosan cirógatta az arcom. Egyszer a szemeimbe bámult, máskor pedig az ajkaim vizslatta. Már majdnem megcsókolt mikor is...
-Jöttök?-Jön be Tom, mire gyorsan elkaptam a fejem.
-I-igen.-Állt fel Bill.Bementünk a konyhába, ahol a két G már nagyban zabált. Én Bill mellé ültem természetesen.
STAI LEGGENDO
We're just friends?
FanfictionFőszerepben a Tokio Hotel énekese Bill Kaulitz és Emma Thompson. Emma és Bill már kis koruk óta jó barátok voltak, ám Emmának el kellett költöztnie Anyjával egy munka miatt. A távolság nem állhatott a két fiatal közé, mert gyakran beszélgettek mobil...