16082023★
Gecesi beklediğinden daha da uzamış, bedeni uyku için yalvarırken o yine kabuslarından kaçarken bulmuştu kendini. Beomgyu'nun da kendisinden bir farkı yokmuş gibiydi.
Sokağın sonundaki markette öylece oturmuş mahvolmuş yüzüne pansuman yapmakla meşguldü. Fakat gözleri uykusu yüzünden dalıp giderken bunun için direniyor gibiydi.
Market camının hemen önünde durdurmuştu adımlarını. Saçları dağınık olanın güzelim gözlerinin saniyesinde odağı olduğunda derince bir nefes almıştı Yeonjun. Ardından verdiği nefes market camını buharlaştırmıştı. Yinede yüzünü görebiliyordu gencin.
Sağlam dayak yemesine rağmen hala nasıl bu kadar duygusuz bakabilirdi? Şahit olduğu kadarıyla düzenli bir hayatı olmadan nasıl bu kadar başarılı olabilirdi?
Kibar biri olduğunu biliyordu. Çevresine karşı bir zoru olmasada insanları yanından uzaklaştıran bir enerjisi olduğu söylenirdi. Birincilik konusu ise... aralarındaki rekabet hep sessiz ve acımasız olmuştu.
"Fena dayak yedin."
Sesini duyduğuna emin olmasada dudaklarını okuyan Beomgyu hafiften beliren gamzesiyle gülümseme sunmuştu yalnızca elbette oda biliyordu ne halde olduğunu. Yeonjun öylece izlemişti gencin gülüşünü.
Beomgyu ise izin vermişti ona. Gözlerini okumaya çalışan gencin güzel gözlerine bakmıştı korkusuzca.
Dünyasını okuyabilen bir insanın olabileceğine inancı olmasada, izin vermişti öylece. Kimseden gizlediği bir şeyide yoktu gerçi.
Hiçbir şeye sahip değildi o.
★
16082023
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hiçbir şeye sahip değildi o, hiçbir yere ait değildi / beomjun
Fiksi Penggemarşafak sökerken yan yana duran iki uykulu insan, birbirlerine iyi geceler demek için fazla aşık olan. Tamamlandı