ʚPart2ɞ

23 6 0
                                    

**دیمەن: چێشتخانەی خواردنی خێرا - گفتوگۆی نێوان نیکی و ڕۆنا**

─── ・。 ゚ ☆: * .☽. *: ☆ ゚. ───

*ڕۆنا دەستەکانی بە بەریەخەکەی دەسڕێتەوە کاتێک نزیک دەبێتەوە لە نیکی کە سەرقاڵی ڕێکخستنی نانە بەرگرەکانە.*

ڕۆنا: (بە پێکەنینەوە) "هەی نیکی! تۆ ئەمڕۆ لە هونەرمەندی بەرگر دەچیت."

نیکی: (زەردەخەنە دەکات) "سوپاس ڕۆنا. دەزانی چۆنە، هەوڵدەدەم ئەم بەرگرانە بە باشترین شێوە پێشکەش بکەم."

ڕۆنا: (چاوەکانی کەمێک سوڕاند لەکاتی وتنی سەرەتای وشەکانی )"باشە، تۆ لێرە کارێکەکەت باشتر لە هەموو کەسێک دەکەیت، ئەوە دڵنیایە. کەواتە، هیچ پلانێکی گەورەت هەیە بۆ کۆتایی هەفتە؟"

نیکی: (ئاهێک دەکێشێت) "بەڕاستی نا. دەزانی چۆنە. هەمان ڕۆتینی کۆن، کار و کاری زیاتر."

ڕۆنا: (بە یاریکردنێک لەگەڵی ڕایکرشایە نزیک خۆی) "وەرە نیکی. پێویستە کات بۆ هەندێک خۆشی تەرخان بکەیت. ڕەنگە تەنانەت کەسێکی تایبەتیش بەدەست بێنی؟"

نیکی: (شانی هەڵدەکێشێت) "نازانم ڕۆنا. لە ئێستادا سەرنجم لەسەر ئەم شوێنە و یارمەتیدانی باوکەمە."

*ڕۆنا برۆیەک بەرز دەکاتەوە، خەریکە وەڵام دەداتەوە، بەڵام مۆبایلەکەی سەر مێزەکە دەست دەکات بە زەنگ لێدان.*

نیکی: (چاوێکی بە تەلەفۆنە زەنگ لێدەرەکە کەوت) "پێدەچێت پەیوەندیمان پێوە بکرێ."

*ڕۆنا سەری دەجوڵێنێت و سەیری ئەوە دەکات کە نیکی وەڵامی تەلەفۆنەکە دەداتەوە.*

**نیکی: (بە ڕێزەوە) "سڵاو، سوپاس بۆ پەیوەندیکردنت بە [خواردنی خێرای Whimsy Eats]. چۆن دەتوانم یارمەتیت بدەم؟"**

**کڕیار: (تۆنێکی بێ تاقەت) "لە کۆتاییدا! پێویستم بە پیتزایەکی گەورەیە کە لە ماوەی کەمتر لە ٣٠ خولەکدا بگەیەنرێتە هۆتێل ڕۆیاڵ کرێست. خێرا بیکە."**

نیکی: (پیشەیی) "بێگومان بەڕێزم. بە زووترین کات ئەوەت بۆ ئامادە دەکەین."

**کڕیار: (بە گاڵتەجاڕیەوە) "ئۆه، چەند دڵڕفێنە. تەنها دڵنیابە کە سارد نییە کاتێک دەگاتە دەستم"**

*نیکی تەلەفۆنەکە هەڵدەواسێت و ڕوو لە ڕۆنا دەکات، زەردەخەنەیەکی چرچ و لۆچی لەسەر ڕووخسارییە.*

ڕۆنا: (بە سەرسوڕمانەوە) "ئەوە کێ بوو؟"

نیکی: (چاوەکانی دەگێڕێتەوە) "پێدەچێت کڕیارێکی داواکاری زۆری هۆتێل ڕۆیاڵ کرێست بێت. پیتزایەکی گەورەی دەوێت، و ئەو بە تەواوی کەسێکی ڕووخۆش نیە ."

*ڕۆنا پێدەکەنێت.*

ڕۆنا: "ئاه، یەکێکە لەو جۆرە دەوڵەمەندانە، ها؟ پێی وایە دەتوانێت پەنجەیەکی بجوڵێنێ و هەرچییەک بیەوێت بەدەستی بهێنێت."

نیکی: (سەری دەجووڵێنێت) "ڕاستە. بەڵام هێی، ئەوە تەنها داواکارییەکی ترە. با ئەو پیتزایە ئامادە بکەین، و دڵنیا دەبمەوە کە لە ماوەیەکی پێوانەییدا دەگەیەنرێت."

ڕۆنا: (بە سەرسامییەوە) "تۆ زۆر باشیت بۆ ئەم شوێنە نیکی. بەڵام تۆ ئەوەی پێویستە ئەنجامی بدەی وەک خۆی دەیکەیت."

نیکی: (زەردەخەنە دەکات) "سوپاس ڕۆنا. وە کێ دەزانێت، ڕەنگە ڕۆژێک بێت چەند ئامانجێکی تر بپێکم  و ڕێگەیەکی  جیاواز بۆ خۆم بدۆزمەوە."

ڕۆنا: (بە یاریزانانە) "باشە، تا ئەو کاتە، با دڵنیا بین لەوەی کە پیتزا بە گەرمی و لە کاتی خۆیدا دەگاتە دەستمان."

و بەم شێوەیە، نیکی و ڕۆنا پێکەوە کاردەکەن بۆ ئامادەکردنی پیتزاکە بۆ کڕیارە داواکارەکە، خۆبەخشی و ویستی نیکی پیشان دەدەن بۆ ئەوەی لە بەرپرسیارێتیەکانیدا سەرکەوتوو بێت لە هەمان کاتدا سەرنجی لەسەر ئامانجەکەی خۆی دەمێنێتەوە.

 


─── ・。 ゚ ☆: * .☽. *: ☆ ゚. ───

⁦(⁠◕⁠દ⁠◕⁠)⁩

ڤۆیت لەبیر مەکە.!

___________________

پەپوولە جوانەکانم ڕای خۆتان پێبڵێن ...! زۆر سوپاس

هیوادارم لە ئاست چاوەڕوانی ئێوەبێ....⁦(⁠*⁠˘⁠︶⁠˘⁠*⁠)⁠.⁠。⁠*⁠♡⁩.

" 446وشە "

❥کچی دلیڤەری| ❦ DELIVERY GIRL ❦Where stories live. Discover now