ʚPart6ɞ

12 2 0
                                    


*نیکی بە شەقامێکی بێدەنگدا دەڕوات کاتێک سەرنجی ماکس دەدات کە پشتی بە دیوارێک بەستووە و بەڕواڵەت لە بیرکردنەوەدا ون بووە.  کنجکاوی نیکی بەسەریدا زاڵ دەبێت، و لە ماکس نزیک دەبێتەوە.*

**نیکی:** (بە ئاسایی) "پێدەچێت لە قووڵایی بیرکردنەوەدایت. ئاساییە ئەگەر بۆ ساتێک لەگەڵتدا بم؟"

**ماکس:** (چاوێکی لێدەکات، زەردەخەنەیەکی کەم یاری بە لێوەکانی دەکات) "بە هەموو شێوەیەک، بەشداری بیرکردنەوەکانی شەو بکە."

*نیکی پاڵ بە دیوارەکەوە دەبەستێت لە تەنیشت ماکسەوە و لاسایی لوتبەرزیەکەی ئەو ئەکاتەوە.*

**نیکی:** "کەواتە، لێرەین، دوو نامۆ، لە ژێر ئاسمانی پڕ ئەستێرەدا بیر لە نهێنییەکانی ژیان دەکەینەوە."

**ماکس:** (بە نەرمی پێدەکەنێت) "نامۆکان، بەڵێ. بەڵام ئایا هەموومان بە تۆڕێکی چیرۆکەوە بەستراو نین کە چاوەڕێی ئەوەن بکرێتەوە؟"

**نیکی:** (بە سەرسامییەوە) "چیرۆکەکان، تۆ دەڵێیت؟ باشە کەواتە چیرۆکەکەت چییە؟"

**ماکس:** (سەری دەکێشێت، بە بیرکردنەوە) "ئاه، سەرنجڕاکێشیی چیرۆکەکان. چۆنە ئەمە بکەین؟ با ناو ئاڵوگۆڕ بکەین، بەڵام ڕاستەوخۆ نا. با بزانین دەتوانین لە ڕێگەی قسەکانمانەوە ناوی یەکتر بڕگە بڕگە بکەین."

*نیکی برۆیەکی بەرز دەکاتەوە، سەرسام دەبێت بە پێشنیارەکەی ماکس.*

**نیکی:** (یاری دەکات) "ڕکابەر وەرگیراوە. من دەست پێدەکەم. ئەو ناوەی بیری لێدەکەمەوە بە 'N' دەست پێدەکات."

**ماکس:** (زەردەخەنە دەکات) "ئاه، 'ن.'  هەڵبژاردنێکی سەرنجڕاکێش. باشە، ئەو ناوەی کە لە مێشکمدایە بە 'م' دەست پێدەکات."

**نیکی:** (سەری دەجووڵێنێت) "کەواتە، 'N' و 'M'."  دوو پیت کە جیهانێک لە ئەگەرەکان لەخۆدەگرن. ئێستا، با ئاماژەیەک زیاد بکەین. ناوەکەم دوو بزوێنە."

**ماکس:** (موسڵ دەکات) "دوو بزوێن... ناوێک بە نهێنی. لە لایەکی دیکەوە هی من کەمێک ڕەنگینیی هەیە. یەک بزوێنە."

*نیکی وەڵامی ماکس لەبەرچاو دەگرێت، خەندەیەک لەسەر دەموچاوی دروست دەبێت.*

**نیکی:** "کەواتە، ئێمە 'N'مان هەیە بە دوو بزوێن و 'M'مان هەیە بە یەک بزوێن. پارچەکان دەکەونە شوێنی خۆیان."

**ماکس:** (کز دەکاتە ژوورەوە، چاوەکانی دەدرەوشێنەوە) "بەڵام با زۆر ئاسان نەکەین. چۆنە ئاماژەیەکم پێ بدەیت کە پەیوەندی بە هونەرەوە هەبێت؟"

**نیکی:** (پێدەکەنێت) "هونەر، ها؟ باشە، ڕەنگە ناوەکەم ڕەنگەکانی سەر تابلۆیەکی زەیتیت بیر بخاتەوە."

**ماکس:** (زەردەخەنە دەکات) "ڕەنگە زەیتیەکان... دەبینم وێنەکە دروست دەبێت. بۆ ئاماژەکەم، با لەگەڵ شتێکدا بچین کە ئاماژەیە بۆ هێز و خۆڕاگری."

**نیکی:** (برۆیەکی بەرز دەکاتەوە) "هێز و خۆڕاگری، لە یەک پیتدا پێچراوەتەوە. ئێستا، باوەڕم وایە بەدەستم هێناوە."

**ماکس:** (سەری دەجووڵێنێت) "و منیش بە هەمان شێوە."

*نیگای زانین دەگۆڕنەوە، پارچە مەتەڵەکانی ناوەکانیان لە مێشکیاندا بەیەکەوە دەگونجێن.*

**نیکی:** "نیکی."

**ماکس:** "ماکس."

*ساتێک لە تێگەیشتنێکی بێدەنگ لە نێوانیاندا تێدەپەڕێت، مەتەڵی ناوەکانیان لە ڕێگەی گفتوگۆی زیرەکەوە چارەسەر دەکرێت.*

**ماکس:** (بە پشت بەستن) "پێشەکییەکی سەرنجڕاکێشە، ڕازی یت؟"

**نیکی:** (زەردەخەنە دەکات) "بەڕاستی ماکس. چیرۆکەکانمان بە شێوەیەکی ویستی زانین دەست دەکەن بە تێکەڵبوون."

*لەگەڵ هاوبەشی زەردەخەنەیەکدا، پەیوەندییەک لە ڕێگەی کارلێکە ناوازەکەیانەوە دروست دەبێت، کە تۆن بۆ پەیوەندییە پەرەسەندووەکەیان دادەنێت.*



_________&________

ڤۆیتت بیر نەچێ!

─── ・。 ゚ ☆: * .☽. *: ☆ ゚. ───

ئایا نیکی دەگات بە نهێنییەکانی ماکس
پەیوەندیەکەیان چی بەسەر دێ
باوکی نیکی بەسەرهات وە
 

وەڵامی ئەمانە و زیاتر لە پارتەکانی داهاتوو ببینە⁦(⁠◠⁠‿⁠◕⁠)⁩

❥کچی دلیڤەری| ❦ DELIVERY GIRL ❦Where stories live. Discover now