بە دڵنیاییەوە لێرەدا دیمەنێک هەیە کە ماکس گفتوگۆیەک لەگەڵ خێزانەکەی دەکات کە نهێنییەک دەربارەی ڕابردوویان ئاشکرا دەکات:
**دیمەن: پەردەلادان لەسەر نهێنی خێزانی ماکس**
*ماکس لە ژوورێکی کەم ڕووناکیدا دادەنیشێت، بە هەوایەکی تێڕامانەوە دەورە دراوە. پەیوەندییەکی تەلەفۆنی بە خێزانەکەیەوە دەبەستێتەوە و پەنجەکانی لە لێواری مێزەکەدا دەدەن لەکاتێکدا چاوەڕێی ئەوە دەکات کە هەڵیانبگرن.*
**باوکی ماکس:** (دەنگ بە تەلەفۆن) "ماکس، خۆشحاڵم گوێم لە تۆ دەبێت، چۆنیت؟"
**ماکس:** (ئارام) "باوکە من باش ، بەڵام شتێک هەیە کە پێویستە باسی بکەم."
**دایکی ماکس:** (بە نیگەرانییەوە) "ئایا هەموو شتێک باشە ئازیزم؟ دەنگت جدییە."
**ماکس:** (وەستانێک دەبڕێت) "هەندێک هەڵکەندنم لە مێژووی خێزانەکەماندا کردووە، بۆ ئەو سێبەرانەی کە بۆ ماوەیەکی زۆر لە دوورەوە شاردراونەتەوە."
**باوکی ماکس:** (ئاهێکی بیستراو) "ماکس، دەزانی ئێمە ئەو شتانەمان بە هۆکارێک شاردووەتەوە. باشتر وایە هەندێک نهێنی دەست لێنەدراو بن."
**ماکس:** (بەبڕیار) "بەڵام ئەم نهێنییە کاریگەری لەسەر ژیانمان هەبووە بە شێوەیەک کە ڕەنگە بە تەواوی تێنەگەین. پێموایە کاتی ئەوە هاتووە بیخەینە ڕوو."
**دایکی ماکس:** (دوودڵ دەبێت) "ماکس، پێویستە وریا بیت. هەندێک ڕاستی دەتوانێت بە ئازار بێت بۆ ڕووبەڕووبوونەوە."
**ماکس:** (بە نەرمی) "دەزانم دایە. بەڵام ناتوانم ژیانم بژیم بەبێ ئەوەی بزانم کێین، لە کوێوە هاتووین. ڕەنگە ڕاستییەکان ئازارمان بدەن، بەڵام هەروەها چانسێکە بۆ چاکبوونەوە."
**باوکی ماکس:** (ئاهێک دەکێشێت) "زۆر باشە. ئەوە چییە کە تۆ دۆزیوتەوە؟"
**ماکس:** (هەناسەیەکی قووڵ دەدات) "خێزانەکەمان هەمیشە ئەوە نەبووە کە ئێمە بیرمان لێدەکردەوە. باپیرەمان، پەیوەندی بەو ڕووداوانەوە هەبوو کە مێژووی میللەتەکەمانیان لە قاڵب داوە. ڕووداوە تاریکەکان کە پەڵەی لەسەر ژیانی بێتاوانەکان بەجێهێشتووە."
**دایکی ماکس:** (چرپە دەکات) "نا، ناتوانێت..."
**ماکس:** (بەردەوامە) "ئەو بەشداربووە لە شتێکدا کە بووە هۆی ئازاری کەسانی تر، ڕابردوویەک کە ئێمە لێی بێ ئاگا بووین. پێموایە کاتی ئەوە هاتووە دان بە ڕەگ و ڕیشەی خۆماندا بنێین و کار بکەین بۆ ڕزگاربوون."
**باوکی ماکس:** (بیرکردنەوە) "ماکس، تۆ هەمیشە کەسێک بوویت کە بەدوای ڕاستییەکاندا دەگەڕێیت، گرنگ نییە تێچووی چییە. ئەگەر پێت وایە ڕێگایەکی ڕاستە، ئەوا پێکەوە ڕووبەڕووی دەبینەوە."
**دایکی ماکس:** (بە نەرمی) "خێزانەکەمان لەسەر خۆشەویستی و لێکتێگەیشتن بنیات نراوە. ئێمە بە یەکگرتوویی دەوەستین، گرنگ نییە چی ڕوودەدات."
**ماکس:** (سوپاسگوزاری) "سوپاس بۆ هەردووکتان. دەزانم ئەمە ئاسان نابێت، بەڵام پێکەوە دەتوانین ڕووبەڕووی ڕابردوومان ببینەوە و داهاتوویەکی باشتر لە قاڵب بدەین."
*لەگەڵ کۆتایی هاتنی گفتوگۆکەدا، دڵی ماکس قورسە و لەگەڵ ئەوەشدا ئیرادە. ئاشکرابوونی نهێنی خێزانەکەی زنجیرەیەک ڕووداو دەخاتە جووڵەوە کە ڕکابەری پەیوەندییەکانیان و بەهاکانیان و تێگەیشتنیان لە خۆیان دەکەن.*
________&_______
ڤۆیتێک بکە ئێ
─── ・。 ゚ ☆: * .☽. *: ☆ ゚. ───
چۆن بیر لە ڕووداوەکانی داهاتوو دەکەیتەوە ؟
YOU ARE READING
❥کچی دلیڤەری| ❦ DELIVERY GIRL ❦
Aventuraنیکی "بەڕێزم باوەڕم پێبکەن من ئەو کارەم نەکردووە '' بەتەواوی ترس و دڵەڕاوکێ خۆیەوە وای وت ئەفسەری پۆلیس "ببورن خاتوون هەموو بەڵگەکان لە دژی تۆن ئەتوانی ئەوە لە دادگا ڕوونبکەیتەوە" تۆ ئەتوانی هەر کارێک بکەی کە بتەوێ ،گرنگ نیە چواردەورەکەت چۆن...