Uzunn bir bölümle karşınızdayım iyi okumalarr💗😻
(Yorumda yaparsanız çok mutlu olurum)
•
•
•
•
•
•
•3 hafta sonra...
3 hafta... tamı tamına 3 hafta olmuştu ama boradan hala haber yoktu.Yağızda hiçbirşey söylemiyordu.Bu süre zarfında nehir sık sık yanıma geldi beni teselli etti.
Borayla aramız gittikçe açılmaya başlamıştı.Bende nehir dışında kimseyle konuşmuyor yemek bile yemiyorum nehir zoraki olarak yediriyordu.
Odamdan çıkarak aşağıya indim.Merdivenleri inerek salona ilerledim ev o kadar boş ve sessizdi ki...
Yağızı görmemle yanına ilerledim.
"Yağız şey..."
"Hala bir haber yok yenge telefonlarımada cevap vermiyo"
"Anladım,Yağız bana boranın nerde olduğunu söyle"
"Malesef yenge kesin talimatı var
kimseyi istemiyo senide"*Nefesini verir*
"Sen niye geldin?"
"Seni merak ettim hiçbişey yemiyomuşsun arkadaşın söyledi"
"Midem almıyo"
"Tamam ama karnındaki peki güçsüz düşüceksin"
"Ben yatıcam görüşürüz yağız"
"Peki yenge"
Yavaş adımlarla merdivenlere ilerliyeceğim sırada başımın dönmesiyle elimi başıma götürdüm ve merdivene tutundum.
"Yenge! İyi misin gel bi doktora gidelim"
"Yok gerek yok başım döndü bı an uzanayım geçer"
"Ama-"
"Yağız iyiyim dedim!"
*Nefesini verir* "Peki"
Merdivenleri çıkarak odaya girdim arkamdan kapıyı kapatarak yatağa doğru ilerledim yatar pozisyona geçtim.
Telefonda bildirim sesini duymamla hızla telefonu elime aldım.Bora olduğuna inanarak açtım.Ama hayır bora değildi Savaştı.
"Ada boranın nerde olduğunu biliyorum"
"Biliyo musun?"
Saniyede cevap geldi.
"Evet ama bir şartım var"
"Ne şartı?"
"Benimle birlikte yaşamak şartıyla seni ilk gördüğüm günden beri beğeniyorum ada aklımdan çıkmıyosun o günden beri"
"Savaş boranın konumunu at hemen"
"Peki ama görüceğin şeylerden ben sorumlu değilim teklifim her zaman geçerli"
"Görüceğim şeyler?"
"Orada ne demek istediğimi anlıycaksın öptüm bebek"
Pislik.
*Bildirim*
Konum bilgisi...Hızla aşağıya inerek montunu çantamı ve evin anahtarını alarak çıktım.Boranın arabalarından birini alarak gösterilen adrese doğru yola çıktım.
1 saatin sonunda gelebildim yol boyu aklımdaki o soruyla gittim savaşın "Peki ama görüceğin şeylerden ben sorumlu değilim" Bu ne demekti...?
Fazla küçük olmayan dağ manzaralı bir dağ evine doğru yürüdüm kapıya geldiğimde nefesimi verdim tam tıklatıcağım sırada kapının açık olduğunu görmemle sessizce içeriye girdim koridorda ilerlerken boranın yanında kız görmemle olduğum yerde kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUT§Ak
Romance"Ahh.." O buna zevk vermiş olmalıydı ki iyice hızlandı.Elime erkekliğini alıp okşamaya başladığımda borada kendinden geçmişti. Ağzına al... Büyük ve sertleşmis erkekliğini elime alarak ilk önce dilimle yaladım daha sonrasında ağzıma alarak sokup çık...