Part 7 (Az este)

201 23 34
                                    

El is indultunk Tommal,elég gyorsan oda is értünk hozzájuk. Be mentünk és nagy csönd vett el minket,senki nem volt a nappaliba, se a konyhába,gondoltuk hogy a szobájukban lesznek a srácok. Tom azt mondta nekem,hogy menjek fel a szobájába,és pakoljak le nyugodtan,én bolíntottam,és fel is mentem. 
Ahogy felértem a lépcsőn hirtelen elfelejtettem hogy melyik is Tom szobája,és ezért benyitottam egy random szobába,ahol Bill volt.

-Bill: Hát te?

-Y/n: Úristen Bill neharagudj,azt hittem ez Tom szobája

-Bill: Semmibaj,gyere bentebb

-Bill amikor ezt ki mondta,én le okéztem és be is mentem. Bill becsukta az ajtót és leültetett engem az ágyára és rám nézett.

-Bill: Úgy hallottam hogy ma Tomnál alszol.

-Y/n: Igen,de miért?

-Bill: Ja csak kérdeztem,gondolom Tom akarta hogy ott aludj ma nála..

-Y/n: Így ahogy mondod,de nekem extra mindegy hol alszom.

-Bill: Tomnak csak egy éjszaka leszel

-Y/n: Mi nem? Ez nem igaz!

-Bill: Dede,ha ide hozz egy lányt,másnap eldobja,mondjuk egy csajt nem dobott el,az is az exe volt egy éve.

-Y/n: Mikor hozott utoljára ide lányt?

-Bill: Hm talán 2-3 hónapja?

-Y/n: De figyelj már,azóta változhatott sokat,nem igaz?

-Bill: Lehet,de nem hinném,mondjuk Tom a bátyám,szóval úgy ismerem mint a saját tenyeremet.Nem rossz fiú,de amúgy ilyen szokott lenni,tudod híres és csak mennek rá a csajok.Utoljára tudod kivel feküdt le?

-Y/n: Na kivel?

-Bill: Jessica Alba

-Y/n: Kajak?

-Bill: Igen,tudod még pár hónapja volt egy interjúnk és Tom-tól megkérdezték hogy kivel szeretne tölteni egy éjszakát,egyből azt válaszolta hogy Jessica Albával,én nagyon utálom őt,de Georg is meg Gustav is. Na mindegy és az interjú után felhívta Tom Jessicát hogy mi lenne ha ma átjönne hozzánk,Jessica ebbe bele is egyezett.És el is jött hozzánk,és egyből Tom szobájába mentek fel,és aztán csak nyögéseket lehetett hallani.

-Y/n: Jézusom,ez gáz. Mindu én is utálom Jessicát

-Bill: Szóval vigyázz Tommal,de gondolom veled nem csinálna ilyet,szerintem tetszel neki.

-Y/n: Mivan? Na hát azt nem hinném kedves Bill.

-Bill: Hát el hihetted,Tom olyan sokat beszélt rólad Gustavéknak amikor mosdóba voltál,hogy az fú anyám.
Hidd el hogy tetszel neki

-Y/n: Jaj hagyjál már Bill!

-Bill: Tényleg amúgy olyan szép lány vagy,a stílusod is olyan menő!

-Y/n: Köszi édes vagy nagyon!

-Bill: Majdnem hasonló a stílusod Tommal

-Y/n: De he hagyjál már Tommal!😂

-Bill: Amúgy tetszik neked?

-Y/n: Nemtudom,mert?

-Bill: Csak egy kérdés volt!

-Y/n: Jólvan Bill,inkább mondd meg hogy hol van Tom szobája,mert biztos vár már engem!

-Bill: Mellettem lévő szoba.

-Y/n: Köszi Bill
-Amikor ezt ki mondtam,megpusziltam Bill arcát,ő elmosolyodott,aztán elköszöntünk egymástól-

El is indultam Tom szobájához mert egy kicsivel volt arrébb mint Bill szobája,amikor kinyitottam az ajtót láttam hogy Tom így vár engem:

Erre nem számítottunk..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin