Part 9 (Ez tényleg megtörtént?)

235 24 13
                                    

Meg fordultam,és próbáltam aludni,miközben Tom ott nézett engem,lecsukta a lámpát és hozzámbújt. Megfogta a derekam és rá dölt a vállamra.

-Y/n: Tom mitcsinálsz?

-Tom: Semmit

-Y/n: Menj vissza a helyedre.

-Tom: Miért? utálsz engem? Mert látszik rajtad hogy valami bajod van velem.

-Y/n: Nem utállak,és nincs bajom veled,csak aludni szeretnék.

-Tom: Én nem.

-Y/n: Akkor te ne aludj

-Tom: Ha hozzámbújnál lehet elaludnák

-Y/n: És ha nem szeretnék?

-Tom: Akkor nem alszok.

Nem volt más választásom,hozzábújtam. Elég közzel voltunk egymástól,és a szánk majdnem összeért. Tom mélyen a szemembe nézett,ami eskü jól esett. Lefeküdtem a melkhasára és lehunytam a szemem.

-Tom: Majdnem megcsókoltál.

-Y/n: Ember,mivan?

-Tom: Igen

-Y/n: Nem jézus Tom aludj már!

-Tom: Én megcsókoltalak volna.

Tom amikor ezt ki mondta,nagyon vörös lettem,és nagyon jót éreztem a hasamba. Csak úgy repkedtek a pillangók bennem.

-Y/n: Mi?

-Tom: Mi?

-Y/n: Aludjunk.

-Tom: Jólvan édes,aludjunk

-Y/n: Édes?

-Tom: Édes,najó én ezt nembirom ki..

Tom felültetett,és az egyik kezét az arcomhoz helyezte,és megcsókolt. Istenem,nem akartam elhinni,hogy ez megtörtént. A mézes ajkai az én ajkaimhoz értek. Istenem, erre vártam már mióta.

Kb 3 percig csókolt,én nem akartam,hogy befejezze. Mert rettentően jó érzés volt.

Amikor abba hagyta hozzám szólt.

-Tom: Tudtam,hogy erre vártál már mióta.

-Y/n: Igen.

-Tom: Akkor felteszem mégegyszer a kérdést,tetszem neked?

-Y/n: Igen,eddig is tetszettél már mióta,amikor megláttalak az interjún.

-Tom: Ugyanez.. tudod én ennyire szerelmes még sose voltam,mint most

-Y/n: Én se.

-Tom: Most már aludjunk,joéjt édes😉

Majd amikor ezt ki mondta,hozzám bújt majd elaludt,hamarabb mint én. Én nem bírtam elaludni,mert állandóan ezen a csókon gondolkoztam,még együtt se vagyunk,de már most "édesnek"-szólított. Annyira imádni való ez a fiú,és még abba belegondolni,hogy mennyi olyan lány van,aki szerelmes belé. Kb több millió,és mégis engem választott. Mondjuk még mindig nem értem hogy miért tetszem neki,mert én magamat nem tartom szépnek. Pedig annyira sok gyönyörű lány van,nem értem még mindig hogy miért én.
Egyszer csak egy raszta szállat éreztem a melkhasamon.
De tényleg, hogy lehet ennyire tökéletes valaki?
A szeme,a szája,az orra,a teste,a füle,meg önmaga.

Még egy picit fent voltam,és elnyelt engem is az álom.

Másnap arra ébredtem,hogy valaki simogassa az arcom. Hát az Tom volt,kinyitottam a szemem és felültem,és hozzábújtam.

-Tom: Y/n,tudom de tegnap elfelejtettem valamit megkérdezni,leszel a barátnőm?

Amikor ezt megkérdezte tőlem,nem hittem füleimnek. Tom Kaulitz barátnője leszek,el sem hiszem! Annyira örültem és persze egyből rá is válaszoltam,hogy ez nem kérdés! Majd megcsókolt újból,olyan jól csókol. Megint pillangók bukkantak elő a gyomromban.

Ez a csók kb 5 percig tartott,míg Bill be nem nyitott.

-Bill: Jó reggelt! Hát ti?

-Tom: Cso Bill,mi az hogy mi

-Bill: Hát csokoloztatok nem?

-Tom: De,mivel együtt vagyunk

-Bill: Azjo,mikor jotettek össze?

-Tom: Ma reggel

-Bill: Sokáig.

Majd kiment,és jó erősen becsapta az ajtót.

-Y/n: Mibaja van?

-Tom: Nem mondtam még,de neki is bejossz,de te már csak az enyém vagy. Senki mase.

-Y/n: Igen! Csak a tiéd vagyok!
Mondtam mosolyogva,majd beleneztem a két szép mogyoró barna szemébe.

Mondjuk picit zavart,hogy Billnek is bejovok,nem akarom őt megbantani hogy együtt vagyok az ikrevel. Mert szerintem neki is rosszul esik.

Sziasztok itt a part 9!
Ne haragudjatok,hogy ilyen rövid lett!
Ha tetszik,jelezd egy csillaggal!
Legyen szép napotok!<3

Erre nem számítottunk..Where stories live. Discover now